Gabz Skrevet Mars 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2017 Bilen ansees nå som solgt, og hentes etter planen på lørdag. Oppdaterer her når det faktisk er i boks papertiger, HenrikSolberg, osteper og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2017 Da var bilen solgt! Tok en siste vask i dag tidlig. Deretter var det litt autografer som skulle byttes. Og da var det på tide å forlate bilen. Siste bildet jeg noen gang tok av den: Må si det ble overraskende trist å selge den. Gleder meg til å skaffe noe nytt, men var litt som å overlevere ungen din til en fremmed og dra Savner den allerede litt. Jaja, den er nok i gode hender nå. Fahad, BimmerFan!, Thundercoil og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mars 25, 2017 Share Skrevet Mars 25, 2017 Gratulerer og kondolerer! Spent på det nye Garantert E60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2017 Takk for det! Ja, jo. 90% sikker hvertfall. Har gått litt fram og tilbake, egentlig. Har sett litt på X1 og 200SX og. Men mest sannsynlig lander jeg nok på en E60 LCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Mars 25, 2017 Share Skrevet Mars 25, 2017 Gratulerer med salg! Følger spent med på nytt prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 25, 2017 Share Skrevet Mars 25, 2017 Gratulerer med salg! Alltid vemodig å selge biler en har blitt glad i. Spent på veien videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2017 Takktakk! Spent på hva jeg ender opp med selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 25, 2017 Share Skrevet Mars 25, 2017 En av de bedre trådene på forumet med denne bilen kanskje likte jeg den best fordi det var en så normal bil. Ikke noe M eller overstyla greier. Fine oppgraderinger og godt stell har den fått. Har ikke du nettopp kjøpt deg e87 da? Og så en e60 lci i tillegg?! Kjenner jeg deg rett blir du ikke arbeidsledig framover med alle oppgraderingene som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2017 (endret) Tusen takk, veldig hyggelig å høre E87 skal også selges etterhvert. Holder den av til frøkna som skal ha den når hun får solgt Carismaen sin. Om ikke så går den på Finn når annonsen hennes går ut, tror jeg. E46 skal få litt småfiks også mest sannsynlig selges, også skal E87 brukes litt før den også selges. E60 LCI må bli eneste bil når den handles, har ikke råd til begge nå uten jobb Her er forresten tråd på innbyttebilen, altså E46'en, om noen er interessert: Endret Mars 25, 2017 av Gabz Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 25, 2017 Share Skrevet Mars 25, 2017 gratulerer med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2017 Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Mars 26, 2017 Share Skrevet Mars 26, 2017 Virkelig en av de penere E39'ene her til lands dette. Kjøper fikk seg nok en utmerket bil! Du har vært snill med bilen synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mars 26, 2017 Share Skrevet Mars 26, 2017 Gratulerer med salget! Vet du hvor i landet den havner? Finner ikke noe bilder av din E46... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2017 9 timer siden, Bækkmann skrev: Tusen takk! Ja, denne ble veldig bra, fått mye tid og kjærlighet, og ikke minst bøtter med penger 6 timer siden, Solberg93 skrev: Takktakk! Øvre Årdal er denne i nå E46'en er det bilder av her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2017 Slo sammen en video av bilens forandring fra start til slutt. Sjekk den gjerne ut om du er interessert fxslin, magneten, danskiii og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå