Kolstad Jr. Skrevet April 16, 2019 Forfatter Share Skrevet April 16, 2019 Deilig å få ut e39'n fra vinterdvalen 😁 Like fresh som da den ble satt inn i høst.. E36'n får stå litt til, da det fremdeles er halvveis vinter her i nord, samt reiser jeg sørover til studiene igjen etter påske. fxslin, BjornarHS, Orjan og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2019 (endret) Da ble det endelig vår og sommerfølelse! (Helt frem til 1. Mai såklart..) Fått kjørt en liten tur med 540i'n da 😊 Ble tur til Stjørdal der jeg studerer i forrige uke, samt nordover igjen før vårmønstringen 1. Mai i Mo i Rana. Bilen fungerer meget bra! 540i'n var på eu idag og fikk en liten mangellapp. Håndbrekk, lysjustering og foring til hjelpesnekke. Sier meg rimelig fornøyd med det mtp. Alder og km. Stand! 22 år gammel og rullet beskjedne 275000km..😉 Fikk også tatt ut e36'n til vårmønstringen. Ble en liten runde med cruising natt til 1. Mai. Noen bilder fra vårmønstringen i BMW CCN Nordland. Ca. 80 biler møtte, ikke værst! Også noen bilder fra fotograf Runar Gregussen og Tom-Runar Johnsen: Endret Mai 3, 2019 av Kolstad Jr. Orjan og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 6, 2019 Share Skrevet Mai 6, 2019 Legger ut litt flere bilder fra vårmønstringa. Utrolig mye flotte biler, både nye og gamle 👍🏻 Marius2002, Kolstad Jr., Orjan og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet September 2, 2019 Forfatter Share Skrevet September 2, 2019 Det har vært en rolig sommer på BMW-fronten i år.. Stort sett bare brukt bilene og kjørt! Hadde med meg e39'en på ferie i år 😊👍 Flott turkompanjong, men det begynner å bli litt småtterier teknisk. Girkassen begynner å bli sliten, men ny er innkjøpt. Blir vel ikke byttet før til neste år mtp. At jeg har reist sørover igjen til et nytt studieår.. Må også påregne bytte av traversforinger bak og tårnlager foran. Ellers har bilen virkelig vært snill mot meg! Imponert over hvor lite feil denne gamle e39'n har bydd på 😁🏁 Marius2002 og Mathiseen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet September 7, 2019 Forfatter Share Skrevet September 7, 2019 Da var Kiaen solgt og ny bil parkert på tunet! Var egentlig på utkikk etter 1-serie med 2.0d (e87), men etter å ha lett i over 1 mnd. Uten å finne en som var helt "riktig" og innenfor mitt budsjett, endte jeg på en meget flott e90 320d! Hentet denne i Tønsberg, en Sparkling Graphite-Gray 2005 modell med kun 142000 km. 320d automat med dakotabeige skinninteriør. Bilen var rimelig greit utstyrt også, soltak, el.seter, store navien, HiFi, xenon, lys i dørhåndtak og ikke minst koppholdere!!😆 Den har ettermontert M-front, men har ikke M-pakken fra fabrikk. Første kjøreturen på ca. 60 mil gikk over all forventning, bilen virker å være i veldig god stand og godt ivaretatt. Ikke chippet eller herjet med av tidligere eiere. Skal slenge ut flere bilder etterhvert som bilen er renset innvendig og fått en shine utvendig 😎👍 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet September 7, 2019 Share Skrevet September 7, 2019 Gratulerer! Det står vel en m47-motor i denne. Solid sak som tåler kilometere ganske så godt, etter min erfaring. Man får mye BMW for pengene, hvis man "overlever" uten "m" - pakken. Min hittil nyeste bil var en e81 med toliter dieselmotor. Den hadde utvendig M-styling, fjøring, og sportsseter, men var ellers ribbet for utstyr. Knallgod bil å kjøre, som jeg eide ifra 99 tusen til 189 tusen kilometer. Bortsett fra en irret jordkabel på undersiden av motoren, hadde jeg ingen uforutsette problemer med den. Jeg ser at de litt eldre e91-ene begynner å krype greit nedover i pris nå, mulig E46 skiftes ut i en slik, i løpet av neste år, før rusten tar overhånd 😏 Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet September 8, 2019 Forfatter Share Skrevet September 8, 2019 8 timer siden, And-reas skrev: Gratulerer! Det står vel en m47-motor i denne. Solid sak som tåler kilometere ganske så godt, etter min erfaring. Man får mye BMW for pengene, hvis man "overlever" uten "m" - pakken. Min hittil nyeste bil var en e81 med toliter dieselmotor. Den hadde utvendig M-styling, fjøring, og sportsseter, men var ellers ribbet for utstyr. Knallgod bil å kjøre, som jeg eide ifra 99 tusen til 189 tusen kilometer. Bortsett fra en irret jordkabel på undersiden av motoren, hadde jeg ingen uforutsette problemer med den. Jeg ser at de litt eldre e91-ene begynner å krype greit nedover i pris nå, mulig E46 skiftes ut i en slik, i løpet av neste år, før rusten tar overhånd 😏 Takk for det! M47 ja, jeg styrte bevisst unna N47 😅 Er veldig fornøyd, ekstremt mye bil for pengene ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet September 8, 2019 Forfatter Share Skrevet September 8, 2019 Slenger ut noen bilder etter første runde med shine..😊 fupsaker, papertiger, Orjan og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 8, 2019 Share Skrevet September 8, 2019 Gratulerer så mye! Ser bra ut den der 😎 Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet September 9, 2019 Forfatter Share Skrevet September 9, 2019 9 timer siden, Orjan skrev: Gratulerer så mye! Ser bra ut den der 😎 Takk for det, Ørjan! 🥳😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet September 9, 2019 Forfatter Share Skrevet September 9, 2019 Runde 2 med skinnrens gjorde underverker.. Dro på Scandicshine i Trondheim og kjøpte Chemical Guys skinnrens og børste. Før og etter bilder: StigJ, mslello og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet September 18, 2019 Forfatter Share Skrevet September 18, 2019 Fikk tatt en rask polish av 320d'n utvendig også 😊 Positivt overrasket over tilstanden, meget pen og lytefri, spesielt til å være 14 år gammel! Har også fått 540i og E36 på vinterlagring! Da kan bare vinteren gjøre sitt inntog.. Vel, kanskje ikke riktig enda 😅 Venter nå på en liten baklukevinge til E90'n, samt blackline baklykter. Noe mye mer blir vel neppe gjort med den i år. mslello, fupsaker og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet September 27, 2019 Forfatter Share Skrevet September 27, 2019 Liten oppdatering før helga 😎👍 Fått på vippen bak, så ble såpestykke av en BMW litt "tøffere" bak.. 😆 Venter fremdeles på de nye baklyktene, får oppdatere igjen når de er på plass 👍 mslello, Otis og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 27, 2019 Share Skrevet September 27, 2019 (endret) Vinterlagrer du hos Daniel du også? Endret September 27, 2019 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Oktober 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2019 (endret) På 27.9.2019 den 21.23, Gabz skrev: Vinterlagrer du hos Daniel du også? Nei, lagrer bil til en annen 😊 litt utenfor Mo i Rana. Fikk montert di nye baklyktene, blanda følelser.. Disse var betydelig mørkere enn hva jeg trodde. Får være enn så lenge, så får vi se om jeg gidder å kjøpe nye igjen av rett type.. Hva syns dere ? Hvis noen er interesserte i å kjøpe lyktene, si ifra 👍😊 Vil tro de ser meget bra ut på en sort e90 👌😎 Endret Oktober 14, 2019 av Kolstad Jr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå