Kolstad Jr. Skrevet Oktober 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2019 Nye lykter del 2. Denne gangen ble det suksess 😆🙌 Walkabout, papertiger, mslello og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 29, 2019 Share Skrevet Oktober 29, 2019 Det så en hel haug bedre ut enn de mørke! 👍 Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Oktober 29, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2019 7 minutter siden, StigJ skrev: Det så en hel haug bedre ut enn de mørke! 👍 Takk, helt enig 👍 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet November 14, 2019 Forfatter Share Skrevet November 14, 2019 Tenkte å slenge ut noen bilder og filmer fra Sommertreff på ACR i juni. Var så heldig at jeg fikk prøve Alpina B8'n til en god venn 😍 received_619900101834536.mp4 Ingvaldsen og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Desember 26, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2019 Fikk tak i et pent brukt sportsratt til 320d'n hos den lokale høggern 😊 Veldig fornøyd 😁 mslello, Walkabout, mossing 92 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Februar 3, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2020 Ratt-oppdatering nr.2 😅 Kom over et dønn strøkent LCI sportsratt, og fant ut at jeg bare "måtte" ha det.. Veldig fornøyd, er minst like behagelig å holde i, men ikke like tykt som M-sportsrattet. Synes også det er estetisk penere enn det forrige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 3, 2020 Share Skrevet Februar 3, 2020 Må egentlig si jeg liker M-sport-rattet best. 🤔 Daniel., Marius2002, Mathiseen og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Februar 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2020 På 3.2.2020 den 22.24, awt skrev: Må egentlig si jeg liker M-sport-rattet best. 🤔 Skjønner at de fleste foretrekker M-sport..😊 Nå har jeg jo prøvd alle 3 rattene man får på e90, og rent kosmetisk foretrekker jeg dette. M-sport rattet var godt å holde i altså, men synes det ser gammelmodig ut (bare svart plastikk), kontra faceliftrattet jeg har nå. Nå er jo bilen min så langt fra M-sport som man kan komme, på alle måter, så jeg tenker det er innafor å ikke ha M-sport ratt, slik 99% av alle e90-eiere har 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 5, 2020 Share Skrevet Februar 5, 2020 Jeg likte LCI-sportrattet best. Hadde det på min E91 LCI selv, og det var et fabelaktig ratt med god kvalitet på skinnet. Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Februar 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2020 1 time siden, papertiger skrev: Jeg likte LCI-sportrattet best. Hadde det på min E91 LCI selv, og det var et fabelaktig ratt med god kvalitet på skinnet. Enig med deg. Skinnkvaliteten på M-sportrattet er en vits.. Tåler ikke mange km før klarlakken og fargen på skinnet forsvinner.. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 29, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2020 Lite med oppdateringer på bilfronten i det siste, har ikke vært noen større utfordringer eller endringer, bare tut og kjør, mil etter mil 😊 Fikk meg noen mil med denne idag, X6 M50d. Utrolig imponerende bil må en si! Kjørte Majavatn-Stjørdal, flott stykke E6..👍 (Begge på bildet er M50d, eieren samler på dem 😆) fupsaker og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 31, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2020 Da ble det en liten tur til Trondheim for å hente nye sommerfelger til 320d'en. Fant disse på finn.no, meget pent brukte, tilnærmet strøkne originale style 193 😊 Veldig støvete, trenger en vask..👍 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet April 7, 2020 Forfatter Share Skrevet April 7, 2020 (endret) Sommerhjul på 👍 Skulle vel hatt noen 10mm spacere bak for å få det "optimalt". Endret April 7, 2020 av Kolstad Jr. mslello, Tony Soprano, Mathiseen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 3, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2020 Da ble det spacere bak, satt som et skudd! Ble utrolig mye bedre og kjøre også, mye mer stabil og rolig på veien. Merkelig at BMW lot dette "glippe" da de designet e90 pre-LCI 🤔 20mm på hver side bak. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 23, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2020 (endret) Smått med oppdateringer her, e39 og e36 står fremdeles på vinterlagring da jeg ikke har flyttet hjem til Mo i Rana enda 🙄 E90 har fått nesten ufortjent mye stell i det siste, kan man kanskje si.. Noe må man jo stelle med når været omsider tillater det? 🤔☀️ Meguiars Super Resin Polish gjorde susen, topp å jobbe med og respektabelt resultat 👍 Også måtte det bli en kjapp motorvask.. Kjøretur med felles BMW-interesserte ble det også tid til forleden! 🥳 Endret Mai 23, 2020 av Kolstad Jr. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå