[space] Skrevet Januar 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2017 Etter 7-8 timer i garasjen er denne her på plass! Erisin ES4906B 9" Quad Core Android 5.1 DAB+ Jeg skal lage en liten writeup på den. Tok en drøss bilder underveis. Ikke direkte plug and play her, men resultatet ser bra ut! Hakonbjo, fupsaker, magneten og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 23, 2017 Share Skrevet Januar 23, 2017 Ahh.. Lekkert! Synes den snek seg fint sammen med resten av interiøret. [space] reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2017 ja. Øverste bildet er det siste jeg tok. Der er fargene på "knappene" tweaket bedre til å stå med resten. Med litt bakgrunnsbilde som matcher osv ser det nok enda bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 23, 2017 Share Skrevet Januar 23, 2017 Jeg synes også dette så meget bra ut, mye bedre enn de som skal etterligne den originale spilleren. [space] reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2017 Førbilde Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 23, 2017 Share Skrevet Januar 23, 2017 Nye spilleren passet MEGET godt inn [space] reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 Kult! Hvor plasserte du dab-antennen? Lurte på å prøve i sidevinduet bak med B-stolpen på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2017 Har ingen plan for dab-antenna ennå. Det er en type litt halvjalla "bordantenne", men får nok trikset det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 Veldig pent! [space] reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2017 Jeg er jo ikke dritrask med oppdateringer her, så får ta en liten samlepost. Olje er byttet for sesongen Original eksos er på plass. Her var det ene festet helt herpet, så har kjørt frem til i dag med jallamekk med strips, og en trekloss for å holde det oppe. Ikke bare det, men varmeskjoldet tok i bakakselen, så det laget jo finfin lyd... Nå er endelig alt ok! 1 feil på EU-kontroll: Sprukket grøftelys. Noe som skjedde i helga før EU-kontrollen. Xenon på passasjersiden hr kveldet, selvfølgelig FØR etterkontrollen på EU, så nå står bilen med demontert frontlykt. Håper å finne feilen i morgen. (Bytte om på ballastene for å se om det er problemet) Panseret er justert litt, og fant da ut at skjermen på førersiden må justeres. (det blir i høst/vinter) Noe rust har dukket opp, så det må tas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2017 Bildepost! Fusso på felgene. Når vi først er inne på felger. Fikset alle 4 sommerhjula til X1. Alle var helt krise mtp kantkjøringsskader (fra forrige eier). Pusset ned alle skader med dremel og pussepapir, fyllte i med kjemisk aluminium, pusset, primet og lakkerte med originalfarge. Lakkerte kun rundt kantene. Klarlakk til slutt. Så polering. Kan nesten ikke se de er omlakkerte. Knallfornøyd! Vask. På vei mot utlandet i ren bil. Samboer får også kjøre. Fra Bjerke. Gammel eksos av. Ble for mye støy på langkjøring. (Jeg begynner å bli gammel) Renslipt! Derfor det skrapet litt ja!? Hørte jeg jallamekk? Min egne flotte patent for å holde eksosen oppe frem til det nye festet kom i posten. Kan vel si denne har gjort nytta si. Teite EU-kontroll... Nye er nå på plass. Her er utgangspunktet for morgendagen. Ivrig86, Torek, magneten og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2017 Byttet om på ballastene, og det viste seg at den ene er død. Satt inn den døde på førersiden, da det er mye lettere å bytte den senere. Om noen har en ballast liggende, skrik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2017 Fant ny ballast på finn, som jeg kjørte og hentet i går. Da er alt på stell igjen! ...inntil i går kveld når jeg skulle flytte bilen. Wtf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 6, 2017 Share Skrevet Juni 6, 2017 Er vel en notorisk ABS-sensor som har kveldet da sikkert? Diagnose gir deg nok svaret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2017 Festlig feil dette. Fungerer helt bra uten noen lys hver dag, helt til jeg svinger inn på gårdsplassen. Har skjed 3 ganger nå at det tenner i det jeg svinger inn og parkerer hjemme. Aldri ellers. Må få tatt diagnose ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå