Makky123 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 6 minutter siden, GreenE36Cab skrev: Nå endret jeg alt jeg bruker som krever mailadresse til den jeg bruker nå, for et par år siden, og i fare for å virke barnslig, det tok lang tid.. Jeg forstår hva dere sier, og jeg sitter på gjerdet. (Husker en annen gang jeg satt på et gjerde, det gav etter og jeg slo meg ganske heftig) Det plinget jeg snakket om kalles vel push-varsel ja. Jeg husket det ikke i farten i sted, men regnet med dere skjønte hva jeg mente når jeg etterlyste et "pling" Kan du ikke konfigurere push varsel i mail appen du bruker for å lese mailen? Har du Android eller iPhone og hvilken mail app bruker du?
GreenE36Cab Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 3 minutter siden, Makky123 skrev: Kan du ikke konfigurere push varsel i mail appen du bruker for å lese mailen? Har du Android eller iPhone og hvilken mail app bruker du? Er jo det som er problemet, eller et av problemene.. Jeg finner ikke noen app jeg kan koble til mailen/ bruke for å lese mail. Men hadde jeg hatt det så hadde jeg nok hatt mulighet til det ja Har android
Emilsen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg skrev navnet mitt feil når jeg opprettet min første epost, sigmind_etternavn@hotmail.com, tenkte ikke på at jeg bare kunne lagd en ny en, den brukte jeg i veldig mange år 😂 Eystein Ose, GreenE36Cab, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5
Makky123 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 13 minutter siden, GreenE36Cab skrev: Er jo det som er problemet, eller et av problemene.. Jeg finner ikke noen app jeg kan koble til mailen/ bruke for å lese mail. Men hadde jeg hatt det så hadde jeg nok hatt mulighet til det ja Har android Fant dette under FAQ: Kan jeg lese e-post med iPhone og eller Outlook på PC eller Mac? Ja, du kan lese din e-post med alle e-postklienter som Outlook og Thunderbird, samt også Apper som iPhone Mail og Android Mail. Innstillingene du trenger finner du i kontrollpanelet menyvalget E-post innstillinger etter at du har logget inn her. GreenE36Cab reagerte på dette 1
GreenE36Cab Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 3 minutter siden, Makky123 skrev: Fant dette under FAQ: Kan jeg lese e-post med iPhone og eller Outlook på PC eller Mac? Ja, du kan lese din e-post med alle e-postklienter som Outlook og Thunderbird, samt også Apper som iPhone Mail og Android Mail. Innstillingene du trenger finner du i kontrollpanelet menyvalget E-post innstillinger etter at du har logget inn her. Jeg har prøvd noen forskjellige apper men har ikke lyktes å finne noen app der jeg kan linke en @email.no adresse Så Android Mail da? Finner ikke den i Google Play.. Og de andre appene virker å foretrekke "standard" mailadresser Men det er ikke så farlig, får bare fortsette å logge inn på mailen som vanlig for å sjekke om det skjer noe. Fungerer det også Altså uten pling/ push-varsel
Reef89 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Kan også bekrefte at det aldri har vært noe problem med Hotmail adresse. Opprettet min i 2003/04 da jeg gikk på ungdomsskolen og fikk min første PC og bruker den som fast e-post fremdeles den dag i dag. Har også Gmail som alternativ. mr.pingu og GreenE36Cab reagerte på dette 1 1
GreenE36Cab Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 2 minutter siden, Reef89 skrev: Kan også bekrefte at det aldri har vært noe problem med Hotmail adresse. Kan ikke noen iallfall late som de har hatt samme problemer som meg (altså nylig), slik at det ikke det kun er jeg som virker sær pga problemer mtp feil mailadresse? Reef89 reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Angående e-post. Du kan hvilken som helst E-post adresse i outlook eller andre mail app. bare å få tak i IMAP og SMTP innstillinger og fyll inn manuelt. Ofte ser det sånn ut men du må høre med e-post.no selv IMAP: imap.epost.no Port: 443 portstikkerhet: SSL eller TLS IMAP brukernavn: dittepost@epost.no Passord: dittpassord SMTP: smtp.epost.no SMTP brukernavn: dittepost@epost.no Passord: dittpassord Jeg har både Gmail og Hotmail og egen domene mange år og aldri hatt problemer å registrere meg noen sted eller få varsler i 3. parts epostklienter GreenE36Cab og Marius2002 reagerte på dette 2
mr.pingu Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 16 minutes ago, GreenE36Cab said: Kan ikke noen iallfall late som de har hatt samme problemer som meg (altså nylig), slik at det ikke det kun er jeg som virker sær pga problemer mtp feil mailadresse? Spørsmålet er mer hvilken sære steder du besøker 😛 GreenE36Cab reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 47 minutter siden, Emilsen skrev: Jeg skrev navnet mitt feil når jeg opprettet min første epost, sigmind_etternavn@hotmail.com, tenkte ikke på at jeg bare kunne lagd en ny en, den brukte jeg i veldig mange år 😂 Samboer heter Kristine og beholdt sin første epost lenge, den var "kriss10ne". Ved flere høver det ble spurt om epost brukte hun alltid å stave "K-R-I-S-S-EN-NULL-N-E" i håp om at di ikke skulle koble det😂 Ble til slutt bytta til navn.etternavn mr.pingu og Emilsen reagerte på dette 2
Makky123 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 39 minutter siden, GreenE36Cab skrev: Jeg har prøvd noen forskjellige apper men har ikke lyktes å finne noen app der jeg kan linke en @email.no adresse Så Android Mail da? Finner ikke den i Google Play.. Og de andre appene virker å foretrekke "standard" mailadresser Men det er ikke så farlig, får bare fortsette å logge inn på mailen som vanlig for å sjekke om det skjer noe. Fungerer det også Altså uten pling/ push-varsel Android Mail appen er noe du allerede har på telefonen. I den så legger du til eposten din, du må bruke "manuell" for å legge inn detaljene til epost leverandøren din. GreenE36Cab reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) I natt har iPhone bestemt seg for å oppdatere til iOS 26. hvorfor har fane knappen i safari gått bak …-knappen, merker det er uvant og tar 1 handling mer 😕 Endret 2 timer siden av mr.pingu
Makky123 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 5 minutter siden, mr.pingu skrev: I natt har iPhone bestemt seg for å oppdatere til iOS 26. hvorfor har fane knappen i safari gått bak …-knappen, merker det er uvant og tar 1 handling mer 😕 Hehe, prøver å holde tilbake 26 så lenge det går 😛 mr.pingu reagerte på dette 1
awt Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Man kan (heldigvis) endre det tilbake til slik det var før på innstillinger i Safari. Samme opplegget med telefon/favoritter, helt ubrukelig i den nye visningen. mr.pingu og KireS reagerte på dette 1 1
mr.pingu Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 2 minutes ago, Makky123 said: Hehe, prøver å holde tilbake 26 så lenge det går 😛 Jeg og, trodde jeg hadde slått av automatisk oppdatering. Det var vist ikke…. 2 minutes ago, awt said: Man kan (heldigvis) endre det tilbake til slik det var før på innstillinger i Safari. Samme opplegget med telefon/favoritter, helt ubrukelig i den nye visningen. Det var bra tips; om noen lurer: Instillinger ->Apper -> Safari Makky123 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå