Reset Skrevet Mai 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2017 (endret) Skjedd en del her nå uten noe spesielt med update. Dårlig på denne greia egentli Kan legge inn litt info og bilder i korte trekk solgte E91 335d som jeg hadde, tok i innbytte en 2004 330xd samt mellomlegg. Denne ble deretter bytte i en E30. 1991 modell 325i med S50b32, alpina bremser, m3 diff etc E30 M3`en har blitt litt dullet med, montert ny kjedestrammer, nytt eksosanlegg etc. Ble også polert en liten runde før den ble utstilt på Moldestukets show and shine på Hamar, i Vikingskipet :) Bilde fra BMWCCN treffet i Ålesund 1 mai. Med litt autoslalom :) Mellomlegget fra E91 gikk nettopp videre til en annen konto, og en E34 M5 WBS bil ble innkjøpt Men for å ikke glemme den blå ombygde M5`en så har det forsatt skjedd ting Motoren er ferdig, nå gjenstår det egentlig bare nedpuss og lakk av motorrommet, sveiste ett hull tidligere i uken. Fruen har en plan om å nå GS treffet, noe jeg tror er vanskelig. Men vi får prøve alt for husfreden Fikk sveist inn nytt flexirør Kjøpte også ett S38B36 toppdeksel på face her en dag som jeg pusset opp til garasjepynt Fikk litt inspirasjon fra denne Endret Mai 19, 2017 av Reset hsd, Thundercoil, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mai 20, 2017 Share Skrevet Mai 20, 2017 (endret) Kjekt å lakke selv må kjøpe deg 3M PPS innerkopp system. Sparer mye basefarge på det dersom det er metallic dersom du skal lakke i flere omganger eller får problemer med kok, sig elns. Er det igjen 2cm med lakk i koppen, så bare plugger du koppen og vasker kun sprøyta. sparer mye tynner også + du kan sprøyte i alle stilinger som er genialt når du skal lakke skjermer eller dørkarmer o.l. bytter bare ut standardkoppen med denne: Så de her innvendig, og de kan du ta ut og plugge slik 1k lakken står seg ei stund med medfølgende korker: Hvor fikk du forøvrig tak i de skilta med E30 M3 / E34 M5 i utheva skrift? og kan man velge hva det skal stå selv? Endret Mai 20, 2017 av hsd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2017 2 timer siden, hsd skrev: Kjekt å lakke selv må kjøpe deg 3M PPS innerkopp system. Sparer mye basefarge på det dersom det er metallic dersom du skal lakke i flere omganger eller får problemer med kok, sig elns. Er det igjen 2cm med lakk i koppen, så bare plugger du koppen og vasker kun sprøyta. sparer mye tynner også + du kan sprøyte i alle stilinger som er genialt når du skal lakke skjermer eller dørkarmer o.l. bytter bare ut standardkoppen med denne: Så de her innvendig, og de kan du ta ut og plugge slik 1k lakken står seg ei stund med medfølgende korker: Hvor fikk du forøvrig tak i de skilta med E30 M3 / E34 M5 i utheva skrift? og kan man velge hva det skal stå selv? Det må jeg sjekke opp 🙂 takk for tips. Skiltene er kjøpt på koed koster 18kr per stk ellerno 😉 er vell enten m5 m3 eller bmw 3 series og lignende er i plastikk Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 21, 2017 Share Skrevet Mai 21, 2017 Rått! Gratulerer med nydelig M5! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2017 16 timer siden, Gabz skrev: Rått! Gratulerer med nydelig M5! Takker Skal hente den i helga som kommer nå, tar flyet nedover fredag, så rett på gatebil for ei fyll og litt underholdning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2018 Lenge mellom hver oppdatering ser jeg, men er likevell mye aktivitet Sitter på ett relativt rolig nattskift nå, og tenkte derfor jeg kunne slenge inn noen updates Status på M3 er at den har fått seg carboninnsug, og LINK plug and play datapsrut. Her holder jeg på med siste monteringsdetaljer enda, er ikke helt 100% ferdig, men skal stille ut på Elmia nå i påsken, så har noen dager på å gjør meg ferdig før avreise Den har også fått seg ny Sportevo spoiler, kjøpt hos GS bildeler. Fikk først en, denne var skadet i transport, hadde dårlig finish, og hadde dårlig passform, så den fikk jeg sendt inn igjenn og fikk ny i retur Bilder av "gamlespoileren" Ny spoiler med bedre finish levert hos lakkerer Legger også ved diverse bilder jeg fant på telefonen, fra ymse treff og lufteturer. =) Kom også over en annen gammel BMW til salgs på facebook. Dette er en norsksolgt M535i i fargen arctisblau, har ettermontert beige skinninteriør i noe dårlig forfatning, samt ettermontert M88/3 motor ifra e28 M5. Denne har jeg ikke fått gjort så mye med enda, pga mangel av tid og plass å holde på, bygging av ny garasje er under planlegging har ikke for mange biler, bare for lite garasjeplass Legger ved noen bilder av E28. Og noen gamle bilder jeg fant på nett, gikk i sin glanstid på Ørsta. Skulebollen, hsd, volvobrage og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 24, 2018 Share Skrevet Mars 24, 2018 Flott bilpark du har Mr Reset den e28en likte jeg veldig godt . Fortsett å oppdater her . Fine biler fortjener litt oppmerksomhet her 😀 Reset reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 24, 2018 Share Skrevet Mars 24, 2018 Ska sei du handle bil du. Viste ikkje du hadde e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2018 11 timer siden, sveigis skrev: Flott bilpark du har Mr Reset den e28en likte jeg veldig godt . Fortsett å oppdater her . Fine biler fortjener litt oppmerksomhet her 😀 Takk for det du blir vell veldig sporadiske updates Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2018 1 time siden, e30 tic skrev: Ska sei du handle bil du. Viste ikkje du hadde e28 Hehe, litt for glad i å handle. Skulle helst å kuttet ned på antall biler og heller prioritert en av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eddy`s Skrevet September 4, 2018 Share Skrevet September 4, 2018 Veldig bra utført arbeid på S38 overhaling! Helt syk bilpark må jeg si!! Dette må følges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 9, 2018 Forfatter Share Skrevet September 9, 2018 På 4.9.2018 den 18.46, Eddy`s skrev: Veldig bra utført arbeid på S38 overhaling! Helt syk bilpark må jeg si!! Dette må følges Takk for det du Jobben er ikke helt utført enda desverre, tror kansje det er noe galt med ledningsnettet eller lignende. så hvor godt den funker gjenstår å se 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2018 Liten update på 2018 Har fått byttet trekk på førerstolen, så nå er den "strøken" igjen Har brukt orginalt stoff ifra en tilsvarende stol. Fremstolene fikk seg også en rens, men de er noe solbleket desverre. Ser godt merke under seteryggen. 😣 Har lenge synes at M3`n har vært litt for høy i front. Bestilte derfor nye fjærer fra millway motorsport. 5" kontra 6" Men demperene på coilovers settet var stupklar, ser feks antydning til fukt på den eibach fjæra Fjærbein er demontert og sendt inn til KOED, og forhåpentligvis kommer KW v3 tilbake Var også innom Groven Car spa og fikk lagt på Kamikaze Enrei coating, før avreise til oslo motorshow. Ellers så legger jeg ved noen bilder fra årets treff Legger ved lydklipp av innsuget video-1544918797.mp4 tpmek, BjornarHS, ogee1 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet Desember 16, 2018 Share Skrevet Desember 16, 2018 Kule prosjekter du har gående her! Lekker og strøken M3, også kjenner jeg at jeg fikk veldig sansen for den E28'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 13, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2019 På 16.12.2018 den 13.04, mr.Wreckless skrev: Kule prosjekter du har gående her! Lekker og strøken M3, også kjenner jeg at jeg fikk veldig sansen for den E28'n Takk for det Går fortsatt å venter på KW senken fra KOED, snakket med de forrige uke, de hadde fått tilbake fjærbeinene, men uten stabstag feste..... Dette var noe jeg har fått tips om fra andre, og som jeg snakket med koed om, de hadde snakket videre med KW og de sa det var klar over at de hadde gjort feil på dette tiligere, uten at det hjalp 😫😫 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå