anbjørn Skrevet August 21, 2019 Share Skrevet August 21, 2019 Da har jeg lest denne tråden her. Veldig kjekk lesning og mye fine biler og prosjekter. Reset reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2020 (endret) Lenge siden sist update igjen folkens, alt for dårlig på denne bimmers oppdateringen 😝 Kan jo starte med å fortelle at jeg har solgt E34`n som jeg har hatt stående. Denne kjøpte jeg i 2017 som svensk import, og har hatt stående bare i påvente av at den ble 30 år mtp registreringskostnad. Men plusselig så kom jo denne 20års regelen, og det ble mye billigere å registrere, men har aldri hatt tid eller ork til å gjøre dette. Så denne ble solgt til en kompiss på vestlandet Håper han får brukt den mer enn hva jeg har gjort Ellers har siste par ukene gått til litt rolig cruising i eget fylke. Møre og Romsdal. Siste turen vi hadde var Trollstigen - valldal - geiranger - dalsnibba. Denne turen ble i E30 M3 Her på veg ned fra toppen av Dalsnibba 1476 meter over havet. Relativt greit med snø oppå fjellet Her fra geiranger sentrum, kongeskipet var også på besøk Ser også at jeg burde kjøpe meg en ny telefon 😅 Heldigvis en samboer som er flinkere til å ta bilder enn meg selv, samt noe bedre telefon 😃 For noen uker siden kjørte vi på tur til Runde, som ligger utenfor fosnavågen på sunnmøre. Utrolig fin plass med mye morsomme veger, var der hovedsaklig for å hente en frontrute til M535`n som jeg har kjøpt, så det ble noe kjedeligere kjøring på hjemturen. Ikke fikk vi se noen lundefuggel heller 😆 Her ett stemningsbilde ifra parkeringsplassen hjemme. Endret Juni 30, 2020 av Reset tull fxslin, Daniel., fupsaker og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 30, 2020 Share Skrevet Juni 30, 2020 Ga deg en tommel opp fra en senka transporter forrige torsdag 😁 Pen bil og se langs vegen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2020 8 hours ago, Skulebollen said: Ga deg en tommel opp fra en senka transporter forrige torsdag 😁 Pen bil og se langs vegen! I f80? I ørsta?😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 30, 2020 Share Skrevet Juni 30, 2020 3 timer siden, Reset skrev: I f80? I ørsta?😄 Riktig 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 30, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2020 1 hour ago, Skulebollen said: Riktig 😁 Åjaa 😆 Såg det var noen som hilste, men var i fremmed territorium, så er ikke alltid så flink å følge med på slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 1, 2020 Share Skrevet Juli 1, 2020 @Reset Herlige turer! Skal faktisk til Geiranger/Dalsnibba til helga tenkte vi. Turen blir ikke så fancy som i en M3, men en 225xe 🤷🏼♂️ Spent å se hvor mye de brøytekantene har minket 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 1, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2020 6 minutes ago, Marius2002 said: @Reset Herlige turer! Skal faktisk til Geiranger/Dalsnibba til helga tenkte vi. Turen blir ikke så fancy som i en M3, men en 225xe 🤷🏼♂️ Spent å se hvor mye de brøytekantene har minket 😅 jepp, helt fantastisk aldri vært lengre enn til trollstigen før, så var kjekt å utforske nye veier over fjellet der Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå