andreaskarm Skrevet August 6, 2018 Forfatter Share Skrevet August 6, 2018 27 minutter siden, magneten skrev: Jeg er flau på dine vegne, @andreaskarm! Her er det dårlig match mellom bremsekalippere og rattstripe! Skitne felger også ser jeg. Kalipperene får lakkes når vi har flyttet inn i huset(garasjen). Eneste jeg ikke liker er røde kalippere eneste, så får prøve å finne en veldig mørke rød rød farge. magneten og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 6, 2018 Forfatter Share Skrevet August 6, 2018 2 minutter siden, Marius2002 skrev: Neida! @andreaskarm Fin X1, gjorde seg med alcantara ratt! Takker. Er vel egenlig litt overkill med rød stripe på rattet, men det gjorde seg faktisk ganske så godt i kupeen. Har tenkt å foliere noen deler på rattdekselet, samt kanskje gjøre litt andre småting også. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 6, 2018 Share Skrevet August 6, 2018 12 minutter siden, andreaskarm skrev: Takker. Er vel egenlig litt overkill med rød stripe på rattet, men det gjorde seg faktisk ganske så godt i kupeen. Har tenkt å foliere noen deler på rattdekselet, samt kanskje gjøre litt andre småting også. Det blir bra. Alcantara-detaljer er fint andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 7, 2018 Forfatter Share Skrevet August 7, 2018 Ja, vurderer litt om jeg skal trekke om igjen noen av listene i alcantara istedefor karbon wrap som jeg har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 10, 2019 Forfatter Share Skrevet April 10, 2019 Litt nytt her i gården. Sommerfelgene er solgt og nye på vei inn. Ellers går mye av garasjetiden på denne saken her: Bilen er det ellers lite nytt med: Fått gjort litt i garasjen da: Montert avtrekksvifte og lufting. Ellers har jeg begynnt å teste lit Jay Leno produkter: Marius2002, Otis og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet April 10, 2019 Share Skrevet April 10, 2019 Kalipperene får lakkes når vi har flyttet inn i huset(garasjen). Eneste jeg ikke liker er røde kalippere eneste, så får prøve å finne en veldig mørke rød rød farge. BjornarHS og andreaskarm reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 10, 2019 Share Skrevet April 10, 2019 Jeg hadde en gang en nøyaktig likedan Tempo Corvette! Flott moped! andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 10, 2019 Share Skrevet April 10, 2019 Bra folk vet å sette pris på Tempo .😀 Jeg har hatt lik pluss en 1980 modell jubileumsutgave . Den angrer jeg på at jeg var dum nok til å selge . Jay Leno ja ,alltid gøy med noe nytt . Kan det være samarbeid med Chemical Guys tro ? andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 10, 2019 Forfatter Share Skrevet April 10, 2019 Min er en 1980 modell som jeg har arvet etter min bestefar. Mopeden er kun gått 1700km, så fungerer fint. Har stått uten skilt siden 1993 og jeg har aldri sett den i bruk før jeg nå har fått skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 11, 2019 Forfatter Share Skrevet April 11, 2019 14 timer siden, sveigis skrev: Bra folk vet å sette pris på Tempo .😀 Jeg har hatt lik pluss en 1980 modell jubileumsutgave . Den angrer jeg på at jeg var dum nok til å selge . Jay Leno ja ,alltid gøy med noe nytt . Kan det være samarbeid med Chemical Guys tro ? Si det. Ikke brukt så mye chemical guys så har ikke peiling. Jeg kjøpte QD, og skinnpleiemiddel og skinnrens nå. Fungerte veldig bra de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 12, 2019 Share Skrevet April 12, 2019 Du får sjekke opp Tempo-klubben i Sauda - de har treff og årlig tur, bl.a. ut til Ølen, opp Åkrafjorden og over til Sauda igjen, med følgebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 23, 2019 Forfatter Share Skrevet April 23, 2019 På 12.4.2019 den 23.06, papertiger skrev: Du får sjekke opp Tempo-klubben i Sauda - de har treff og årlig tur, bl.a. ut til Ølen, opp Åkrafjorden og over til Sauda igjen, med følgebil Hehe... Tror ikke jeg orker å kjøre så langt Holder rundt dørene her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 24, 2019 Forfatter Share Skrevet April 24, 2019 Gjett felgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 24, 2019 Share Skrevet April 24, 2019 Ronal Bear. sandersander, Magnus., Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 24, 2019 Forfatter Share Skrevet April 24, 2019 33 minutter siden, awt skrev: Ronal Bear. Nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå