Daniel. Skrevet April 24, 2019 Share Skrevet April 24, 2019 itWheels Anna 🤓 Tror de kan bli pene på bilen Hvilken dim? andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet April 24, 2019 Share Skrevet April 24, 2019 Felgene du har på bilen nå er jo mye finere enn disse 🙂 Sikkert halve vekta også 😄 awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 25, 2019 Forfatter Share Skrevet April 25, 2019 11 timer siden, Daniel. skrev: itWheels Anna 🤓 Tror de kan bli pene på bilen Hvilken dim? Helt rett.. Størrelsen blir 18'' x 8'' med 225/45-18 Dekk. Jeg skal ikke ha senk og derfor ble det 18'' Ja, felgene jeg hadde var også veldig pene. Men, jeg er lei av å bekymre meg for ulik dekk dimensjon og rulleomkrets. I tillegg måtte jeg ha nye bakdekk nå, og nye stjernemerkede dekk er dyrt. Bakhjulene slites også mye fortere enn de fremme og da syns jeg det er greiere å ha lik dimensjon fremme og bak. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 25, 2019 Forfatter Share Skrevet April 25, 2019 danskiii, Walkabout og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 25, 2019 Share Skrevet April 25, 2019 (endret) Enkle og stilrene felger. Flott valg 👍 OEM-look med en liten twist Endret April 25, 2019 av StigJ andreaskarm og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 25, 2019 Forfatter Share Skrevet April 25, 2019 35 minutter siden, StigJ skrev: Enkle og stilrene felger. Flott valg 👍 OEM-look med en liten twist Ja, tror det kan bli bra.. Vurderte lenge om jeg skulle jazze opp til 19'', men fant ut at det ble litt for voldsomt uten senk og store bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 25, 2019 Share Skrevet April 25, 2019 Dette blir fint uten tvil . Blir gøy å se å se på bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 25, 2019 Forfatter Share Skrevet April 25, 2019 awt, danskiii, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 25, 2019 Share Skrevet April 25, 2019 Meget bra Synd det ikke ble Ronal Bear, kunne blitt, kunne blitt.... Walkabout, Weltzin, StigJ og 2 andre reagerte på dette 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 25, 2019 Forfatter Share Skrevet April 25, 2019 43 minutter siden, Marius2002 skrev: Meget bra Synd det ikke ble Ronal Bear, kunne blitt, kunne blitt.... Det hadde blitt rått det.. Kan desverre ikke få alt man vil ha i denne verden Marius2002 og awt reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 26, 2019 Forfatter Share Skrevet April 26, 2019 med røde kalippere. Vært slik en stund og ser de trenger en oppfriskning. Knekten, StigJ, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 26, 2019 Share Skrevet April 26, 2019 Så meget bra ut det der. Men hva er det nå for slags dekk du ha kjøpt? awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 26, 2019 Forfatter Share Skrevet April 26, 2019 1 time siden, StigJ skrev: Så meget bra ut det der. Men hva er det nå for slags dekk du ha kjøpt? Det kjære Stig skal jeg si deg er verdens beste dekk😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 26, 2019 Share Skrevet April 26, 2019 Tja. 😛 (4:55) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 26, 2019 Forfatter Share Skrevet April 26, 2019 1 time siden, awt skrev: Tja. 😛 (4:55) Hva har dette med saken å gjøre? At han ikke klarer å ratte Mercedesen sin skjønner ikke jeg😂 Hvis jeg klarer å komme meg Rundt Nurburgring på våt bane med Nankang, så bør det vel være mulig å komme seg til butikken med Rotalla😉? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå