Evopower Skrevet Februar 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2017 2 timer siden, Hawkon88 skrev: 10+ er jo ren luksus! Med ullundertøy og termodress blir det ikke ubehagelig før 6-7minus syns jeg.. Haha, ser den tro meg, kulde har jeg skrudd nok i. Da vinteren er sesongen man bygger opp løpsbilen til ny sesong. Begynner å bli der at jeg ikke orker slikt lenger, men venter heller på finere temperatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 18, 2017 Share Skrevet Februar 18, 2017 Veldig forståelig Bare etter å ha stått og skrudd fra hverandre delebilen ute nå i 5-6 minusgrader og vind i noen dager er jeg veldig glad for å være "ferdig" med driten. Kommer jo inn igjen som istapp. Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 18, 2017 Share Skrevet Februar 18, 2017 13 timer siden, Gabz skrev: Var ikke ditt helt utslitt øverst da? Det som sto i bilen da jeg kjøpte det, ja. Det måtte jo teipes fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 18, 2017 Share Skrevet Februar 18, 2017 Åja, du byttet først også solgte etterpå? Da ga det mer mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2017 (endret) Ja det er langt ifra utslitt dette her. Kan reddes med litt skinnprodukter men må trekkes om for å blir perfekt. Endret Februar 18, 2017 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 18, 2017 Share Skrevet Februar 18, 2017 1 time siden, Gabz skrev: Åja, du byttet først også solgte etterpå? Da ga det mer mening. Jepp, kjøpte ratt litt etter jeg kjøpte bilen Det som sto i vr helt utslitt. Kjøpte Hella-lyktene av samme fyren, haha. 1 time siden, Evopower skrev: Ja det er langt ifra utslitt dette her. Kan reddes med litt skinnprodukter men må trekkes om for å blir perfekt. Skjønner ikke hva det hvite på airbaggen var, mistenker jeg hr spist yoghurt og kjørt bil samtidig Men men. Ja, jeg ble med her i 2011 da jeg skulle kjøpe meg bil, sikla fælt på E46 sedan siden ene kompisen min hadde en. Endte med å kjøpe bilen av han, som det naturligvis bare var trøbbel med i mitt eie, så har jeg aldri forlatt forumet etterpå Jeg joina mopedportalen i 2009, under samme brukernavn, 16 år gammel, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2017 (endret) Fikk satt i sportsseter alcantara. Brukte en del tid på rengjøring av setene. Nå er de rene, men trenger nok enda en rens senere, samt oppfriskning av alcantaraen. Noen som vet om et bra produkt for dette? Dette ble bra, skal hive i baksetet i alcantara i neste uke har 4 dørtrekk til e39 til overs dersom noen trenger. Rimelig møkkete seter da jeg fikk dem. Folk vasker ikke før salg, noe jeg ikke forstår helt men...det var bare å gå igang med varmt vann og kluter Ble mye bedre bare på første vaskerunde, men sjekk bltta etter 1(!) Sete. Måtte bytte vann til neste sete. Var verdt å skru ut setene for å rengjøre under.. Endret Mars 2, 2017 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2017 (endret) Nye vs gamle seter. De gamle var slettes ikke værst. Etter en rens lukter og ser dem akkurat som nye ut. Ikke antydning til slitt egentlig for gale å kaste et slikt interiør, men det er ikke verdt mye da det er standard stoffinteriør. Slik ble det da. Mye koseligere nå Endret Mars 2, 2017 av Evopower andreaskarm, Walkabout, TRF og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 2, 2017 Share Skrevet Mars 2, 2017 Digg! Alcantara er veldig pent og noe man ikke ser så ofte i E39 Fin oppgradering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2017 (endret) I helga var det isbanekjøring Endret November 27, 2018 av Evopower Hawkon88 og S. Gunstad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2017 (endret) Røk en skiltplate på isbanekjøringa, så da ble det 2 nye i tillegg til en velfortjent vask Endret Mars 6, 2017 av Evopower Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimbo92 Skrevet Mars 11, 2017 Share Skrevet Mars 11, 2017 Artig det du du hadde bytta sladre speilet med her! aldri sett at Bmw har en slik en type! stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2017 On Sat Mar 11 2017 at 19.37, Jimbo92 skrev: Artig det du du hadde bytta sladre speilet med her! aldri sett at Bmw har en slik en type! stilig! Ganske uviktig, men likevel e stilig touch moro å individualisere bilen litt med bmw originaldeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mars 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2017 (endret) Byttet litt i forstillinga som klakket Endret Mars 16, 2017 av Evopower viggo E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 16, 2017 Share Skrevet Mars 16, 2017 Hvor var du på isbanekjøring :)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå