danskiii Skrevet November 25, 2019 Forfatter Share Skrevet November 25, 2019 15 minutter siden, tpmek skrev: Bønna blir hissig nå Danski 😂😂 Haha ja blir når det en gang kommer sammen.. Ikke begynt å rense gamle deler engang enda 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 29, 2019 Forfatter Share Skrevet November 29, 2019 Da har det også kommet inn bremse master sylinder fra E12 som gir 2 separate bremserørlinjer til hver kaliper foran og en E12 bremsekraftfordeler. De ser ikke ut ut i måneskinn så kommer ikke bilde før jeg har fått gått over dem og bekreftet de funker som de skal og pusset dem opp litt. Saken med disse er at jeg slipper å bruke en T kobling til bremserør for mine volvo 240 turbo 4stemplet kalippere. Ikke et must men siden mastersylinderen også har større diameter ergo større areal så vil det gi bedre følelse på pedalen og det blir ordentlig kontra delvis jallamekk. Så er akuratt black friday ferdig, en handle dag jeg somregel står over da det meste blir impuls, men iår så ble lysten for stor og jeg måtte til med in kjøp. Det ble da kjøpt inn en 3D printer av alle ting. Nå jobber jeg med 3D modellering og har fått printet ut litt ting tidligere men nå har jeg også begynt å ta inn litt oppdrag fra bekjente som vil ha noe spesielt eller lage noen prototyper. Så satser på dette blir bra, ta gjerne kontakt om det er noe som trengs så blir vi alltids enige om en pris billig å printe, litt mer for modellering da det somregel tar lengre tid sveigis og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2019 Fikk en telefon igår om godkjent søknad om ombygging, her var det bare å sette igang, trenger ikke vente på papirer i posten. Herlig!! StigJ, MGunders, liffi og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 11, 2019 Share Skrevet Desember 11, 2019 Gratulerer med godkjent søknad. Gøy når ting tar den enkle veien 😀👍 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Desember 11, 2019 Share Skrevet Desember 11, 2019 Flott Danski. Gratulerer. Blir gøy å følge med fremover. Savner jo å møte grønneBønna om morgenen på vei til jobb danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2019 6 timer siden, sveigis skrev: Gratulerer med godkjent søknad. Gøy når ting tar den enkle veien 😀👍 Takker Det blir ihvertfall den rette veien 1 time siden, Mortenej skrev: Flott Danski. Gratulerer. Blir gøy å følge med fremover. Savner jo å møte grønneBønna om morgenen på vei til jobb Takker! Ja skal bli godt å få den på veien igjen men det blir nok ikke med det første, satser først på 2021.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2019 (endret) Hiver inn en post for handleliste igjen. Den andre er oppdatert men siden den forsvinner bakover så like greit kaste ut en kopi bakerst Skrik ut om du eller noen du kjenner har noe av det merket i rødt for salg. Kjøpt: Turbomanifold T3 Garret turbo Overgang T3 til T25 (usikkert om blir brukt) Veivaksel fra e21 320 Stempler fra E21 320 Bremsekalippere foran fra volvo 240 for ventilerte skiver 1.8i topp fra E28 Innsug fra 1.8i Ledningsnett fra motor med innsprøytnkng Fuel rail med trykk akkumulator Rør for bypass av kjøling Ventilerte bremseskiver foran for 323i Bremseklosser for volvokalipper + monterings kit E12 proposjonsventil E12 hovedbremsesylinder Oppvarmingregulator fra saab turbo Bensinfordeler fra saab turbo Luftmasseventil fra e21 og saab turbo Måler oljetrykk Måler turbotrykk Komplett håndbrekk oppsett fra e30 med skivebrems bak Bremseskjold fra 323i Bremsekalippere bak fra E30 325i og klaver Mangler: Intercooler Rør og koblinger til intercooler Messing injektorer fra mercedes benz 450sel 6.9L Flettet stål slanger for bensin Bremseskiver fra e30 325i eller e21 323i bak Bremseklosser til E30 325i bak + monterings kit Håndbrekk vaier fra e30 med skivebrems Utgående girkasse flens fra getrag 245 Stempel ringer til e21 320 Rådelager til e21 320 Rådeforinger til e21 320 Veivlager til e21 320 Utgående simmerring til e21 320 Bensinpumpe for +200hk Bredbåndslambda sensor kit med måler Borre og gjenge opp registerdeksel for oljeretur fra turbo Borre og gjenge opp filter hus for oljeføding til turbo Endret Mars 30, 2020 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2019 Ledninsnett for motor på plass! Trengte egentlig bare kontaktene da e fleste ledninger blir trukket på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Desember 19, 2019 Share Skrevet Desember 19, 2019 Dette blir bra Imponert over fremgangen! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2019 13 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Dette blir bra Imponert over fremgangen! Jo takk, føler selv det står helt i ro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Desember 19, 2019 Share Skrevet Desember 19, 2019 37 minutes ago, danskiii said: Jo takk, føler selv det står helt i ro Nja, det arbeidet du har lagt ned teoretisk med søknader, detaljerte delelister og sanking av deler syns nå ikke jeg er der samme som å stå i ro. Grunnlaget for jobben er jo såpass detaljert og godt gjennomtenkt at dette blir jo bare en fryd å følge med på fremover. liffi, ///M-ini95 og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 25, 2019 Share Skrevet Desember 25, 2019 Bladde gjennom Snapshot-tråden nettopp og syns eg såg ein S14 i eit bagasjerom. Har du lyst til å forklara deg, @danskiii? Eg blei veldig nysgjerrig liffi, danskiii og Slavearbeider'n reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2019 1 time siden, RF91 skrev: Bladde gjennom Snapshot-tråden nettopp og syns eg såg ein S14 i eit bagasjerom. Har du lyst til å forklara deg, @danskiii? Eg blei veldig nysgjerrig Denne du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 25, 2019 Share Skrevet Desember 25, 2019 1 minutt siden, danskiii skrev: Denne du tenker på? Yup 😎 Rekna ikkje med den er til E21'en sidan du handlar inn til turbokonvertering? 🤔😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2019 3 minutter siden, RF91 skrev: Yup 😎 Rekna ikkje med den er til E21'en sidan du handlar inn til turbokonvertering? 🤔😄 Ikke til meg nei hjelper en bekjent med frakting fra oslo til stavanger ettersom jeg skulle forbi men skulle gjerne turbokonvertert en S14 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå