Blinklys Skrevet Februar 13, 2022 Share Skrevet Februar 13, 2022 (endret) Kult med det gamle PN skiltet da Men er ikke bilen fin uten sideskjørt? Rene linjer osv Endret Februar 13, 2022 av GreenE36Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 13, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2022 3 hours ago, GreenE36Cab said: Kult med det gamle PN skiltet da Men er ikke bilen fin uten sideskjørt? Rene linjer osv Måtte bestille tidsriktige skilter hos lator når jeg fikk skilt på den i 2017 kunne jo ikke la det være nye typen 😅 vil si det er like så rene linjer med sideskjørt som uten de vil blir lakkert i samme farge som bilen og gi et helt annet inntrykk, mer likt det jeg er ute etter selv Blinklys og Marius2002 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 14, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2022 For å bli kvitt litt varme når turbo prosjektet kommer på så har jeg vurdert en stund å få slått inn noen lufteventiler i panseret. Tenker da rett i panseret istedenfor å skjære ut ett hull og sette inn ferdig stansa greier (ikke helt bestemt). Hva tror folket? Kunne det vært noe? Har ikke sett noen andre E21 med slik. Ville ikke vært overdrevet mange men nok til de har funksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 14, 2022 Share Skrevet Februar 14, 2022 Om du får det til pent så kan det jo være noe, men kanskje øve på et billig panser først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 14, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2022 19 minutes ago, E.C. said: Om du får det til pent så kan det jo være noe, men kanskje øve på et billig panser først? Tenkte få noen som driver på med dette til å fikse. Tenkte lage til design i 3D først da for å se hvordan det blir og hvor mange jeg kan ha uten det blir overkill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 14, 2022 Share Skrevet Februar 14, 2022 Du kan jo evt se om du faktisk har behov for dette eller om det primært blir en kosmetisk detalj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 14, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2022 8 minutes ago, E.C. said: Du kan jo evt se om du faktisk har behov for dette eller om det primært blir en kosmetisk detalj. Er mange med e21 turbo som ikke har dette som det går bra med, så det er nok absolutt mest kosmetisk. Alt må ikke være på grunn av behov Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 20, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2022 (endret) Da har jeg fått litt hjelp av @MarcusSteffensenog lånt en delevasker, det gjorde en enorm forskjell! Føler meg passe klar til å starte ombygging til k-jet nå! skulle gjerne vært litt varmere da 😅 Endret Februar 20, 2022 av danskiii Pal Ostgard, MarcusSteffensen, Blinklys og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Februar 22, 2022 Share Skrevet Februar 22, 2022 He he fikk E34-assosiasjoner til de skjørtene 👍 Ser kult ut 😉 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 25, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2022 Hva kan dette være da som kommer i posten🧐 liffi og M-jakob reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 25, 2022 Share Skrevet Februar 25, 2022 Ren tipping men ser for meg du har handlet spoiler på Finn.no fra Agderområdet😊😊 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 25, 2022 Share Skrevet Februar 25, 2022 Ke e grunnen til at du ikkje vil ha datasprut? Ha kikka innom tråden innimellom, men kan dan ikkje utenat 😅 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Februar 25, 2022 Share Skrevet Februar 25, 2022 1 time siden, RF91 skrev: Ke e grunnen til at du ikkje vil ha datasprut? Ha kikka innom tråden innimellom, men kan dan ikkje utenat 😅 Det ga jeg en god grunn til på side 65 i denne utmerkede tråden. danskiii, RF91 og Bimmerlorris reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 25, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2022 4 hours ago, sveigis said: Ren tipping men ser for meg du har handlet spoiler på Finn.no fra Agderområdet😊😊 Haha du har full kontroll du ser jeg 😂 2 hours ago, RF91 said: Ke e grunnen til at du ikkje vil ha datasprut? Ha kikka innom tråden innimellom, men kan dan ikkje utenat 😅 Som @Rune-K sier! Men også, så er det hvorfor ikke. Liker at det skiller seg ut, at det er noe ikke alle har. Så er det relativt skuddsikkert når det er oppe å går, ingen elektriske problemer kan skje 😅 Bimmerlorris og RF91 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 25, 2022 Share Skrevet Februar 25, 2022 (endret) 9 minutter siden, danskiii skrev: Haha du har full kontroll du ser jeg 😂 Som @Rune-K sier! Men også, så er det hvorfor ikke. Liker at det skiller seg ut, at det er noe ikke alle har. Så er det relativt skuddsikkert når det er oppe å går, ingen elektriske problemer kan skje 😅 Hadde jeg 12 rette?😊 Endret Februar 25, 2022 av sveigis liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå