fupsaker Skrevet April 26, 2017 Forfatter Share Skrevet April 26, 2017 Jippiiii! Runey, Gorg, BimmerFan! og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 26, 2017 Share Skrevet April 26, 2017 Blir rått det der! Men den var litt skitten under 😮🤣 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 26, 2017 Forfatter Share Skrevet April 26, 2017 8 minutter siden, Gorg skrev: Blir rått det der! Men den var litt skitten under 😮🤣 Hehehe, får ta det senere! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 26, 2017 Share Skrevet April 26, 2017 Ferdig montert? fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 26, 2017 Forfatter Share Skrevet April 26, 2017 Ferdig montert, mye bedre lyd enn både original Performance-eksos til 330, samt mye bedre enn standardanlegg. Og en skikkelig anbefaling til Svendsen Eksos i Fredrikstad, servicevillige og flinke! tobiasw, ahj, Fahad og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 26, 2017 Share Skrevet April 26, 2017 Jeg sier som Chris Harris, thats MEGA! 👌🏻 fupsaker, Lifeasiknowit_bmw og ahj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet April 26, 2017 Share Skrevet April 26, 2017 Dette her ser jo grisebra ut! Kult at du fikk lagt om hele eksosen fra Cat til endepotten. Da fikk du annen lyddemper også. (Jeg har ikke byttet lyddemper på min ) gratulerer! fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 26, 2017 Forfatter Share Skrevet April 26, 2017 11 minutter siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: Dette her ser jo grisebra ut! Kult at du fikk lagt om hele eksosen fra Cat til endepotten. Da fikk du annen lyddemper også. (Jeg har ikke byttet lyddemper på min ) gratulerer! Den satt på, så hadde ikke noe valg. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 26, 2017 Share Skrevet April 26, 2017 Da kommer det vel noe lydklipp snart? Håper du har tatt før så vi går høre forskjellen fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet April 26, 2017 Forfatter Share Skrevet April 26, 2017 22 minutter siden, Gorg skrev: Da kommer det vel noe lydklipp snart? Håper du har tatt før så vi går høre forskjellen Crap, det har jeg ikke... 🙈 Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 26, 2017 Share Skrevet April 26, 2017 Ikke noe annet å gjøre enn å montere tilbake det gamle da. Gorg, fupsaker og macrorain reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 26, 2017 Share Skrevet April 26, 2017 Så veldig bra ut! fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 26, 2017 Share Skrevet April 26, 2017 Dette ble meget bra! Tøff og balansert rumpe nå Tenkt noe på Performance diffuser også? En litt mer hissig diffuser, sammen med foliering/lakkering av refleksene ville satt prikken over i'en på bakpartiet fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet April 26, 2017 Share Skrevet April 26, 2017 Gratulerer med veldig fin vogn! Eksos oppgraderingen ble veldig bra. Fikk du koblet til spjeld på eksos, eller er det alltid åpent? Veldig clean look bak uten emblemer også. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 26, 2017 Share Skrevet April 26, 2017 Ser meget bra ut! Stilfullt er vel riktige ordet fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå