flobben Skrevet Mai 17, 2020 Share Skrevet Mai 17, 2020 Grattis med fet bil, super fornøyd med min, hatt min i litt over et år nå. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 18, 2020 Share Skrevet Mai 18, 2020 @flobben Ser veldig ut som et 17 Mai bilde. Trodde Audi var såpass premiumbil at man slapp å betale for oppvarming av skiltene. Eller er det slik at Audi eiere ikke trenger denne funskjonen, dere pleier å ligge såpass nære bilen foran at ingen ser skiltene. Men se hvor feil man tar. 😅 fupsaker, uglefossen, StigJ og 5 andre reagerte på dette 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mai 18, 2020 Share Skrevet Mai 18, 2020 (endret) 1 time siden, ahj skrev: @flobben Ser veldig ut som et 17 Mai bilde. Trodde Audi var såpass premiumbil at man slapp å betale for oppvarming av skiltene. Eller er det slik at Audi eiere ikke trenger denne funskjonen, dere pleier å ligge såpass nære bilen foran at ingen ser skiltene. Men se hvor feil man tar. 😅 Tar litt tid å omvende seg fra BMW sjåfør. Hadde jo tre stykk BMW før denne. Definerer meg jo fortsatt som et BMW menneske, nei bildet er nok tatt i vinter. Sjeldent jeg gidder å ta bilde av bilen ser jeg. Og man kan jo si at Audi er blitt som porsche tar seg betalt for alt, selv setevarme var ekstra utstyr på denne. 😛 Endret Mai 18, 2020 av flobben uglefossen og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2020 2 timer siden, flobben skrev: Tar litt tid å omvende seg fra BMW sjåfør. Hadde jo tre stykk BMW før denne. Definerer meg jo fortsatt som et BMW menneske, nei bildet er nok tatt i vinter. Sjeldent jeg gidder å ta bilde av bilen ser jeg. Og man kan jo si at Audi er blitt som porsche tar seg betalt for alt, selv setevarme var ekstra utstyr på denne. 😛 Enig der, tar tid å omvende seg. Vi fikk for øvrig med setevarme på vår E50. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 18, 2020 Share Skrevet Mai 18, 2020 3 timer siden, flobben skrev: Sjeldent jeg gidder å ta bilde av bilen ser jeg. Det er sånn det er å kjøre Audi, er nok å ha en i oppkjørselen foran huset om man ikke skal løpe rundt å ta bilder av den i tillegg 😂😅 Har veldig få bilder av de to Audiene jeg eide for snart 10 år siden. Like greit 😀 Men spøk til side, e-Tron er en flott elbil. Langt bedre enn hva BMW har å stille opp med på elbil fronten. Ingvaldsen og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 14, 2021 Forfatter Share Skrevet September 14, 2021 På 5.2.2020 den 22.37, BrokeBoi skrev: Tipper du kommer tilbake når BMW i4 slippes (så fremt den ikke lanseres med bevertenner-grillen 😑). Du fikk rett. BrokeBoi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet September 19, 2021 Share Skrevet September 19, 2021 On 9/14/2021 at 8:47 PM, fupsaker said: Du fikk rett. Bevertenner ble det allikevel, men den har skummelt nok vokst litt på meg den siste tiden😐 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 19, 2021 Forfatter Share Skrevet September 19, 2021 22 minutter siden, BrokeBoi skrev: Bevertenner ble det allikevel, men den har skummelt nok vokst litt på meg den siste tiden😐 Hehe, sant. Men jeg liker den bedre på i4 enn M3 og M4. Selvom jeg har tatt meg i å like de bedre og bedre der også. Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 19, 2023 Forfatter Share Skrevet November 19, 2023 Fikk melding av eier nummer to av bilen: Lurte på om jeg ville kjøpe den. Hadde jeg bare hatt én bil nå: uten tvil. Men sitter med to. Antydes ca 320k, byttet bremser rundt baut i våres, nye vinterdekk og én sesong gamle sommerdekk. Alt på originalfelg. Km-stand: 142k. Må da være utrolig mye bil for pengene, og den eneste F31 LCI i Norge med webasto? Jeg bistår gjerne med kontaktinfo og alt til selger. Tenkte den kunne fått et fint liv av noen her inne. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå