Fahad Skrevet Juli 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2017 24 minutter siden, sveigis skrev: Åhh den bilen ♥♥♥ Men skal du selge ? Ja den skal selges 😀 Jeg er veldig fornøyd med bilen, men lar den gå hvis jeg får solgt den for riktig pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2017 Har satt på Vossen VFS2 i dag, likte veldig godt de originale også. BimmerFan!, Gorg, fxslin og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 7, 2017 Share Skrevet Juli 7, 2017 De kledde bilen godt Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2017 51 minutter siden, Frode D skrev: De kledde bilen godt Takk for det Frode 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 7, 2017 Share Skrevet Juli 7, 2017 Dette så ikke ille ut i det hele tatt. Er det en Bronze-farge av noe slag? Så for øvrig din forrige F10 i går. Så ut til å være like godt holdt som da den var i ditt eie, Fahad. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2017 55 minutter siden, Saltkjelen skrev: Dette så ikke ille ut i det hele tatt. Er det en Bronze-farge av noe slag? Så for øvrig din forrige F10 i går. Så ut til å være like godt holdt som da den var i ditt eie, Fahad. Det stemmer! De heter Vfs2 satin bronze. Har sett den et par ganger jeg også Ligger ute på finn.no nå fupsaker, fxslin og Runey reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2017 (endret) En liten oppdatering igjen ☺ Satte på blank sort folie rundt refleksene. Legger ut noen bilder av bilen med Vossen felgene. Endret Juli 16, 2017 av Fahad Uy91, macrorain, Runey og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juli 16, 2017 Share Skrevet Juli 16, 2017 5 timer siden, Fahad skrev: En liten oppdatering igjen ☺ Satte på blank sort folie rundt refleksene. Legger ut noen bilder av bilen med Vossen felgene. Nydelig, altså! Fått noen fornuftige bud? Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2017 2 timer siden, fupsaker skrev: Nydelig, altså! Fått noen fornuftige bud? Takk ☺ Nei ikke foreløpig, men det tar forhandler seg av. Har blitt lovet en god innbyttepris hvis den ikke blir solgt. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 16, 2017 Share Skrevet Juli 16, 2017 Forsatt MB som frister? Eller er det håp for BMW ennå Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 16, 2017 Share Skrevet Juli 16, 2017 Veldig nice Som alltid! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2017 5 timer siden, fxslin skrev: Forsatt MB som frister? Eller er det håp for BMW ennå Frister mest med C63 ☺ Men ingenting er sikkert. 4 timer siden, Gabz skrev: Veldig nice Som alltid! Takk Gabz ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2017 Noen nye bilder fra i går ☺ De Vossen felgene og det sorte feltet rundt refleksene på baksiden gjør så mye med bilen! fxslin, BimmerFan!, StigJ og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2017 Skjer ikke så mye her, men planlegger å installere nytt software på ECU'en slik at jeg får samme software som Competition Package. Den gir bedre lydbilde ☺ Legger ut et par bilder også StigJ, fupsaker, BimmerFan! og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 31, 2017 Share Skrevet Juli 31, 2017 Fy søren å rå den er . Denne hadde jeg kjøpt tvert hadde Lottoen vært i boks :). Kan du forandre lydbilde via omprog av Ecu? Det er jo det som er rått med nye ting :). Hadde vært kult om jeg kunne gjort det på e34 535en og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå