Frode D Skrevet Mars 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2018 3 timer siden, ZhilleN skrev: Norges råeste! Fy flate for ei skute 😍 Takker - Kommer en saftig update imorgen Even Pladsen, RF91 og Tollefsen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 6, 2018 Share Skrevet Mars 6, 2018 Gleder meg! Skal følges med her Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2018 Da var dekk og hjul montert. Ble Michelin Pilot Sport 4S denne gangen. Spent på hvor godt grep det er Slavearbeider'n, Marius2002, Cato Slettebø og 30 andre reagerte på dette 33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 7, 2018 Share Skrevet Mars 7, 2018 Jeg er tom for ord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 7, 2018 Share Skrevet Mars 7, 2018 Aldeles nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 7, 2018 Share Skrevet Mars 7, 2018 Så veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Mars 7, 2018 Share Skrevet Mars 7, 2018 Dette satt som skudd! Gjennomført alt du har gjort frode!🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 8, 2018 Share Skrevet Mars 8, 2018 Bare å bøye seg i hatt for dette! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Mars 8, 2018 Share Skrevet Mars 8, 2018 Fantastisk! Gleder meg til å få sett denne live. Hvilken treff er det som står på kalenderen i år @Frode D? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2018 12 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Jeg er tom for ord! 10 timer siden, Gabz skrev: Aldeles nydelig! Takk! 10 timer siden, Fahad skrev: Så veldig bra ut! Takker! 9 timer siden, Even Pladsen skrev: Dette satt som skudd! Gjennomført alt du har gjort frode!🙃 Kjekt å høre 1 time siden, ahj skrev: Bare å bøye seg i hatt for dette! Hehe, takk! 11 minutter siden, Eystein Ose skrev: Fantastisk! Gleder meg til å få sett denne live. Hvilken treff er det som står på kalenderen i år @Frode D? Litt usikker enda, mye som kræsjer med rotasjonen min i år, men håper på et av E30MEET hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Slettebø Skrevet Mars 8, 2018 Share Skrevet Mars 8, 2018 Såå sinnsykt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2018 4 timer siden, Cato Slettebø skrev: Såå sinnsykt rått! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2018 Ivrig86, fxslin, Fahad og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 9, 2018 Share Skrevet Mars 9, 2018 Utrolig gjennomført bil. Hadde ikke jeg hatt unger skulle jeg gjerne gått for luft på nye bilen. Det er kult at du tør på en M bil👍 Er eksosstussene fra BMS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Mars 9, 2018 Share Skrevet Mars 9, 2018 Det er faktisk helt sykt kult. Eg må sitere en over her, tom for ord... rett og slett. Favorittbildet må være det fra speilet mot bakfelgen som er oppi skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå