Skulebollen Skrevet Juni 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2017 3d skiltplater er tingen! Så var det bare og finne noen hvor det ikke sto M power på da Blir litt for mye av det gode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Juni 7, 2017 Share Skrevet Juni 7, 2017 (endret) On 2.6.2017 at 1.13, Gorg skrev: Lettere å stjele også Spør du meg er det egentlig bare en fordel. Har selv blitt frastjålet skilt fra to biler, og begge gangene var det blitt merker / riper etter tyvene. Endret Juni 7, 2017 av sluquet Mr. Erling og Gorg reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amistad Skrevet Juli 5, 2020 Share Skrevet Juli 5, 2020 På 1.6.2017 den 9.20, Walkabout skrev: Dobbelsidig teip er den fineste skiltholderen Foran og bak ? Jeg skal ha nye skilt på min e30 og ser de gamle er skrudd inn i fangeren. Har ikke lyst å lage hull i de nye. Derfor googlet jeg skiltplater, og så leser jeg du skriver dobbeltsidig teip? holder dette i vær og vind? Kjøring i hastighet og storm? Hvilken teip? Og teiper du rundt hele skiltet da eller bare et par striper ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 5, 2020 Share Skrevet Juli 5, 2020 1 time siden, Amistad skrev: Foran og bak ? Jeg skal ha nye skilt på min e30 og ser de gamle er skrudd inn i fangeren. Har ikke lyst å lage hull i de nye. Derfor googlet jeg skiltplater, og så leser jeg du skriver dobbeltsidig teip? holder dette i vær og vind? Kjøring i hastighet og storm? Hvilken teip? Og teiper du rundt hele skiltet da eller bare et par striper ? Dette holder veldig bra, kjørte Europa på langs i fjor sommer og sitter som støpt enda. Må knekke av skiltene når teipen skal av. Bruker denne: https://www.maxbo.no/tape-dobbeltsidig-utendors-1-5mx19mm-p687434. Du teiper på en 4-6 striper vertikalt på skiltet. Husk å vaske godt på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Juli 6, 2020 Share Skrevet Juli 6, 2020 11 timer siden, Amistad skrev: Foran og bak ? Jeg skal ha nye skilt på min e30 og ser de gamle er skrudd inn i fangeren. Har ikke lyst å lage hull i de nye. Derfor googlet jeg skiltplater, og så leser jeg du skriver dobbeltsidig teip? holder dette i vær og vind? Kjøring i hastighet og storm? Hvilken teip? Og teiper du rundt hele skiltet da eller bare et par striper ? Kan faktisk anbefale biltema sin "borrelås tape" (https://www.biltema.no/hjem/klesstativer/klesruller/borrelasband-2000034649) Kjøpte en spillerny skuter for 2 år siden å da ville jeg ikke poppe skiltet fast og fant ut jeg skulle prøve borrelås, kjøpte den bredeste dem hadde og la en stripe over skiltet. Sitter utrulig godt i både vær og vind men skal du først ha av skiltet så må man være forsiktig da det heller vil bøye seg enn å løsne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 6, 2020 Share Skrevet Juli 6, 2020 Ja, har Biltema borrelås selv på begge bilen og det er helt supert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amistad Skrevet Juli 6, 2020 Share Skrevet Juli 6, 2020 9 timer siden, Reef89 skrev: Ja, har Biltema borrelås selv på begge bilen og det er helt supert. 12 timer siden, Flataas skrev: Kan faktisk anbefale biltema sin "borrelås tape" (https://www.biltema.no/hjem/klesstativer/klesruller/borrelasband-2000034649) Kjøpte en spillerny skuter for 2 år siden å da ville jeg ikke poppe skiltet fast og fant ut jeg skulle prøve borrelås, kjøpte den bredeste dem hadde og la en stripe over skiltet. Sitter utrulig godt i både vær og vind men skal du først ha av skiltet så må man være forsiktig da det heller vil bøye seg enn å løsne Takker da kjøper den 50 bred da ? når man bestiller nye skilt til en bil som har så gamle skilt at det ikke er en N og blått på, kan man velge å ikke få slike skilt da? Eller er alle skilt som produseres blått på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Juli 6, 2020 Share Skrevet Juli 6, 2020 7 minutter siden, Amistad skrev: Takker da kjøper den 50 bred da ? når man bestiller nye skilt til en bil som har så gamle skilt at det ikke er en N og blått på, kan man velge å ikke få slike skilt da? Eller er alle skilt som produseres blått på ? 50 er vell den bredeste de har så ja. Tror det lureste valget mtp spørsmålet ditt er å ringe til svv og spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Juli 6, 2020 Share Skrevet Juli 6, 2020 Mener du får en hvit lapp å klistre over. Ser ikke optimalt ut. For orginalt utseendet må du bestille fra f.eks lator.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JakobT Skrevet Juli 7, 2020 Share Skrevet Juli 7, 2020 Gripotec fra Clas Ohlson fungerer bra Mr. Erling og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 7, 2020 Share Skrevet Juli 7, 2020 52 minutes ago, JakobT said: Gripotec fra Clas Ohlson fungerer bra Jeg bruker også denne på veteranbil og skal ha samme på F10 når jeg klarer å huske å kjøpe når jeg er på clas Hatt på veteranbil siden 2017, heftig udigg å få av da JakobT reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojask Skrevet Desember 1, 2020 Share Skrevet Desember 1, 2020 Hei 😊 Har kikket masse på nettet og sliter med å finne noen skikkelig plaine og fine plater uten at det står M på de. Har noen tips? Jeg kunne tenkt meg disse, men finner de ingen andre steder enn på FINN til noe stiv pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 1, 2020 Share Skrevet Desember 1, 2020 17 minutter siden, fotojask skrev: Hei 😊 Har kikket masse på nettet og sliter med å finne noen skikkelig plaine og fine plater uten at det står M på de. Har noen tips? Jeg kunne tenkt meg disse, men finner de ingen andre steder enn på FINN til noe stiv pris. Link ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 1, 2020 Share Skrevet Desember 1, 2020 Magneter på bakside av fanger og på skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojask Skrevet Desember 1, 2020 Share Skrevet Desember 1, 2020 31 minutter siden, Tony Soprano skrev: Link ? Yes, sir! Her kan du finne de! Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå