Blåhvitblogger Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 Det var stor stas å gjøre et bilmøte med denne strøkne 850i'en, og eier Stig Kongsvik. Lyktegrafikken (og selvsagt vipp, ja) sladrer om årgangen, men ellers synes jeg E31 nærmer seg vetreranbilalder med en frisk eleganse og verdighet! Deler en del bilder her, bilmøtet kan du lese på www.blåhvitblogg.no ESveen, hsd, fxslin and 9 others 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabz Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 E31 er så rå. Må ha en slik snart Blåhvitblogger and Shattered 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik 90 Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 Fantastisk bil, en av BMW sine mesterstykker spør du meg 😀 Dette er en drømme bil som står høyt på bucket lista mi. Blåhvitblogger and norbakken 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shattered Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 Lekkert!! Blåhvitblogger 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fxslin Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 (edited) Fantastisk bil!! Morsomt at du tar tid til å skrive om disse entusiast bilene! Edited June 5, 2017 by fxslin Blåhvitblogger 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sveigis Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 Nydelig bil som eg liker godt Blåhvitblogger 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peak Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 Må ærlig innrømme at dette nesten er blitt en glemt perle for meg... Altfor sjelden mellom hver gang jeg ser en. Flott bil med et perfekt interiør. Blåhvitblogger 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blåhvitblogger Posted June 5, 2017 Author Share Posted June 5, 2017 (edited) 8 timer siden, fxslin skrev: Morsomt at du tar tid til å skrive om disse entusiast bilene! Morsomt å gjøre det også, skjønner du Utgangspunktet mitt er at jeg liker å skrive og fotografere, og vel har litt rutine på det fra tidligere jobb. Men disse bilmøtesakene er ekstra stas. Kjekt å møte entusiastiske bilmennesker, og når det er snakk om bilperler som dette, vil jeg absolutt kalle det en ekstra hyggelig dag på "jobb" Edited June 5, 2017 by Blåhvitblogger fxslin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hsd Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 Setter veldig pris på arbeidet ditt rundt bloggen. Liker veldig godt at du også har fokus på det litt eldre. Stå på! Blåhvitblogger 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gorg Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 Liker bloggen din, mye interessant du skriver om! 👌🏻 Keep up the good work! Blåhvitblogger 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
huldra66 Posted June 6, 2017 Share Posted June 6, 2017 Nydelig bil og flott Historie Blåhvitblogger 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts