Blåhvitblogger Skrevet Juni 5, 2017 Share Skrevet Juni 5, 2017 Det var stor stas å gjøre et bilmøte med denne strøkne 850i'en, og eier Stig Kongsvik. Lyktegrafikken (og selvsagt vipp, ja) sladrer om årgangen, men ellers synes jeg E31 nærmer seg vetreranbilalder med en frisk eleganse og verdighet! Deler en del bilder her, bilmøtet kan du lese på www.blåhvitblogg.no sAlnes, tobiasw, ///M-ini95 og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 5, 2017 Share Skrevet Juni 5, 2017 E31 er så rå. Må ha en slik snart Shattered og Blåhvitblogger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 5, 2017 Share Skrevet Juni 5, 2017 Fantastisk bil, en av BMW sine mesterstykker spør du meg 😀 Dette er en drømme bil som står høyt på bucket lista mi. norbakken og Blåhvitblogger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 5, 2017 Share Skrevet Juni 5, 2017 Lekkert!! Blåhvitblogger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juni 5, 2017 Share Skrevet Juni 5, 2017 (endret) Fantastisk bil!! Morsomt at du tar tid til å skrive om disse entusiast bilene! Endret Juni 5, 2017 av fxslin Blåhvitblogger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 5, 2017 Share Skrevet Juni 5, 2017 Nydelig bil som eg liker godt Blåhvitblogger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 5, 2017 Share Skrevet Juni 5, 2017 Må ærlig innrømme at dette nesten er blitt en glemt perle for meg... Altfor sjelden mellom hver gang jeg ser en. Flott bil med et perfekt interiør. Blåhvitblogger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blåhvitblogger Skrevet Juni 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2017 (endret) 8 timer siden, fxslin skrev: Morsomt at du tar tid til å skrive om disse entusiast bilene! Morsomt å gjøre det også, skjønner du Utgangspunktet mitt er at jeg liker å skrive og fotografere, og vel har litt rutine på det fra tidligere jobb. Men disse bilmøtesakene er ekstra stas. Kjekt å møte entusiastiske bilmennesker, og når det er snakk om bilperler som dette, vil jeg absolutt kalle det en ekstra hyggelig dag på "jobb" Endret Juni 5, 2017 av Blåhvitblogger fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juni 5, 2017 Share Skrevet Juni 5, 2017 Setter veldig pris på arbeidet ditt rundt bloggen. Liker veldig godt at du også har fokus på det litt eldre. Stå på! Blåhvitblogger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 5, 2017 Share Skrevet Juni 5, 2017 Liker bloggen din, mye interessant du skriver om! 👌🏻 Keep up the good work! Blåhvitblogger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juni 6, 2017 Share Skrevet Juni 6, 2017 Nydelig bil og flott Historie Blåhvitblogger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå