BlÄhvitblogger Skrevet Juni 5, 2017 Skrevet Juni 5, 2017 Det var stor stas Ä gjÞre et bilmÞte med denne strÞkne 850i'en, og eier Stig Kongsvik. Lyktegrafikken (og selvsagt vipp, ja) sladrer om Ärgangen, men ellers synes jeg E31 nÊrmer seg vetreranbilalder med en frisk eleganse og verdighet! Deler en del bilder her, bilmÞtet kan du lese pÄ www.blÄhvitblogg.no sAlnes, Shattered, Marius2002 og 9 andre reagerte pÄ dette 12
Gabz Skrevet Juni 5, 2017 Skrevet Juni 5, 2017 E31 er sÄ rÄ. MÄ ha en slik snart Shattered og BlÄhvitblogger reagerte pÄ dette 2
Fredrik 90 Skrevet Juni 5, 2017 Skrevet Juni 5, 2017 Fantastisk bil, en av BMW sine mesterstykker spĂžr du meg đ Dette er en drĂžmme bil som stĂ„r hĂžyt pĂ„ bucket lista mi. BlĂ„hvitblogger og norbakken reagerte pĂ„ dette 2
fxslin Skrevet Juni 5, 2017 Skrevet Juni 5, 2017 (endret) Fantastisk bil!! Morsomt at du tar tid til Ă„ skrive om disse ïżŒentusiast bilene! Endret Juni 5, 2017 av fxslin BlĂ„hvitblogger reagerte pĂ„ dette 1
sveigis Skrevet Juni 5, 2017 Skrevet Juni 5, 2017 Nydelig bil som eg liker godt BlÄhvitblogger reagerte pÄ dette 1
Peak Skrevet Juni 5, 2017 Skrevet Juni 5, 2017 MÄ Êrlig innrÞmme at dette nesten er blitt en glemt perle for meg... Altfor sjelden mellom hver gang jeg ser en. Flott bil med et perfekt interiÞr. BlÄhvitblogger reagerte pÄ dette 1
BlĂ„hvitblogger Skrevet Juni 5, 2017 Forfatter Skrevet Juni 5, 2017 (endret) 8 timer siden, fxslin skrev: Morsomt at du tar tid til Ă„ skrive om disse ïżŒentusiast bilene! Morsomt Ă„ gjĂžre det ogsĂ„, skjĂžnner du Utgangspunktet mitt er at jeg liker Ă„ skrive og fotografere, og vel har litt rutine pĂ„ det fra tidligere jobb. Men disse bilmĂžtesakene er ekstra stas. Kjekt Ă„ mĂžte entusiastiske bilmennesker, og nĂ„r det er snakk om bilperler som dette, vil jeg absolutt kalle det en ekstra hyggelig dag pĂ„ "jobb" Endret Juni 5, 2017 av BlĂ„hvitblogger fxslin reagerte pĂ„ dette 1
hsd Skrevet Juni 5, 2017 Skrevet Juni 5, 2017 Setter veldig pris pÄ arbeidet ditt rundt bloggen. Liker veldig godt at du ogsÄ har fokus pÄ det litt eldre. StÄ pÄ! BlÄhvitblogger reagerte pÄ dette 1
Gorg Skrevet Juni 5, 2017 Skrevet Juni 5, 2017 Liker bloggen din, mye interessant du skriver om! đđ» Keep up the good work! BlĂ„hvitblogger reagerte pĂ„ dette 1
huldra66 Skrevet Juni 6, 2017 Skrevet Juni 6, 2017 Nydelig bil og flott Historie BlÄhvitblogger reagerte pÄ dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ