Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt

awt
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått sitte på i en ganske lik Astra. Var overraskende god å kjøre.

Tror Opel har fått det bedre til med modellene fra 2006 og utover enn de fra 1990-2000. 

Er nok en god bil, mye for pengene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er helt grei på de fleste måter, men spennende er den absolutt ikke. :)

Godt mulig en Golf hadde vært hakket bedre, men de koster til gjengjeld mer også, så alt i alt tror jeg dette var et greit kjøp.

...jeg har fått i "oppdrag" å montere ryggesensor, DAB-radio og handsfree på denne, så får vi se hvor enkelt det blir. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det er nok bare jeg som er på feil side av fjorden ja. :)

Kjørte vel gjennom der rett før kl syv.

Jeg burde vel lagt merke til deg også, da du ikke akkurat kjører en Toyota Mondeo, men det gjorde jeg ikke. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo hei. :bounce:

Går litt på skole i Stavanger for tiden, så de dagene jeg slutter halvsent på skolen overnatter jeg hos søsteren min på Varhaug, det er liksom ikke såååå spennende å ta ferje. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg så deg dagen etter Stig. :)

Ikke så mye som skjer for tiden, og e61-en har stått urørt i garasjen i tre uker nå. :oops: Noe av grunnen er riktignok at jeg bytter frembremser (noe som egentlig er en rask jobb, men bestemte meg for å bytte litt mer enn det jeg hadde tenkt, så ble litt venting på deler) i forbindelse med EU-kontroll, men merker at det er litt unødvendig med tre (bruks) biler. :)

Håper også jeg kan få gjort litt andre småting mens den står der, da jeg har handlet litt i det siste, men det spørs vel om det kommer lengre enn til garasjen...

Ellers så hadde vi nettopp en rask tur til Ålborg i Danmark tidligere i uken, og siden e61-en har grodd fast i garasjen og Astraen er total uaktuell i de fleste sammenhenger ble det tur med 1-serien. :) Ettersom den sikkert forsvinner snart (bare jeg får fingen ut...) passet det greit med en liten avskjedstur også.

IMG_9243_zpsuzktwarx.jpg

Som vanlig blir det med Fjord Line fra Stavanger.

IMG_9258_zpsiog2bbsg.jpg

Oppgraderte lugaren for en gangs skyld. :)

IMG_9263_zpsbkdgmkad.jpg

Danmark! (utsikt fra lugaren) Været over var igrunn helt perfekt.

IMG_9267_zpspiowfm4o.jpg

Av en eller annen grunn må jeg alltid ta bilde av bilen når den står på ferjen...

IMG_9268_zpsxegrjieq.jpg

Ålborg en pen (og kald!) vinterdag.

IMG_9289_zpsalpolo1k.jpg

Hva fruen speider etter vet jeg ikke, men det var garantert ikke meg...

IMG_9303_zpstf5kge18.jpg

...og et elendig bilde i det vi forlater Danmark. Turen hjem var ikke like behagelig, så det ble heller lite søvn. Heldigvis ble jeg ikke særlig sjøsyk, noe som ofte skjer for min del... :-&

IMG_9314_zps4ca8vxep.jpg

Alt i alt en helt grei tur på totalt 413km. 1-serien gjorde jobben, hverken mer eller mindre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danmarkstur er fint og Ålborg er en koslig plass.

Synd du ikke kunne ta e61en nedover,den liker seg på sånne veier .Men er vel godt å få fikset litt småting.

Sånn en bil må jo være 100% :).

Tittet litt på den 1 serien og jeg skal være dønn ærlig,1serie for meg har aldri fenget meg ,for meg er det en påkostet Golf med bakhjulstrekk.Men i det siste har jeg forandret mening og synes det kan bli riktig så fine biler og den din er knallfin med rett look :).

Denne din og den blå til Hans Fredrik ,har faktisk gjort at jeg synes det er fine biler.

Lykke til med salg hvertfall.:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, e61-en er nok hakket bedre til slikt, men den har vært 6-7 turer nedover den også, så det kan jo være greit med litt forandring. :) Jeg angret heller ikke på valget når jeg kjørte inn i parkeringshuset i Ålborg, må være et av de trangeste stedene jeg har vært. :D

Takk for det, litt kjedelig å selge den når den er "ferdig", men det blir litt voldsomt å beholde den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint mini-reisebrev, hehe :) Tilbaketuren minnet meg om København-turen jeg hadde i sommer med Stena Line. Var kraftig uvær når vi reiste over så ble sjøsyk ut av en annen verden og lå spykvalm hele natta.. 1'ern ser like flott ut som alltid ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, slik er alltid morsomt. :) Har kjent det selv mer enn en gang, og det er alt annet enn morsomt. Da er det i det minste greit med lugar. :)

--------------

Handlet plutselig denne. Nå tror jeg at det må innføres kjøpestopp her, garasjen renner jo over... :???:

IMG_9327_zps31jxdct2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, satser på det. :)

Må bare fundere på en noenlunde grei plassering. Det mest logiske er i senter av garasjeporten, men har også tenkt på å sentrere den i forhold til garasjen, i enten bredden, lengden eller begge deler. Har også lyst til å bygge om garasjen en gang i fremtiden, men usikker på om jeg tar hensyn til det i denne omgang. Bør ihvertfall få gjort noe snart, for den tar opp nok plass i garasjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...