Saltkjelen Skrevet Februar 16 Skrevet Februar 16 Kjekt med verktøtralle. Hva kostet denne på tilbud? Har du prøvd G-serie speil i forbindelse med garasjeportene dine? De tidligere speilene med portåpnere var ofte seige greier som var vanskelig å koble opp, men G-serie typen er av et helt annet kaliber som svelger og aksepterer det meste. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Februar 16 Skrevet Februar 16 Jeg liker alltid oppdateringene dine og alt du gjør her .😊 Det som gleder meg like mye er vedlikeholdet du holder på Opelen. De krever ikke mye for å levere 😎. Ellers kjekt med verktøy på hjul.
awt Skrevet Februar 16 Forfatter Skrevet Februar 16 1 time siden, Saltkjelen skrev: Kjekt med verktøtralle. Hva kostet denne på tilbud? Har du prøvd G-serie speil i forbindelse med garasjeportene dine? De tidligere speilene med portåpnere var ofte seige greier som var vanskelig å koble opp, men G-serie typen er av et helt annet kaliber som svelger og aksepterer det meste. Koster 4999,- fra tid til annen, i tillegg kjøpte jeg verktøytavlen som hører til for 200,- på tilbud. Vil absolutt si det er verdt den prisen. Jeg hadde ikke, men takket være deg er nok det neste skritt. 😛 1 time siden, sveigis skrev: Jeg liker alltid oppdateringene dine og alt du gjør her .😊 Det som gleder meg like mye er vedlikeholdet du holder på Opelen. De krever ikke mye for å levere 😎. Ellers kjekt med verktøy på hjul. Takk for det, stadig imponert over at du holder humøret oppe. Astraen begynner å bli litt sliten, men den tikker og går, og passerte ni år i vårt eie for noen uker siden. På disse årene har vi kjørt den ca. 66000km, noe som vil si i underkant av 8000km i året. Verdien er jo knapt vrakpanten, så den får bli til den ikke orker mer. sveigis, Ampera og fupsaker reagerte på dette 3
awt Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden Normale folk tar skiboks på bilen før vinterferien og kjører til fjells. Vi tar den på for å kjøre til Sola Lufthavn. 🙃 Og sørover det går. Første etappe gikk til hovedstaden, og der var vi så heldige at vi fikk ta buss. 🚌 OSL klokken altfor tidlig neste dag. …før vi plutselig var utenfor en annen hovedstad. Her gikk tiden, og nesten to timer etter planen kunne vi endelig borde kveldens fugl. En A330-900 Neo for de som bryr seg om slikt. 🙃 På plass der vi liker oss best. …og nesten ti timer senere, rundt kl. fire natt til neste dag norsk tid kunne vi sette oss inn i det beistet her. Deretter gikk turen fra Tampa til Davenport utenfor Orlando, en kjøretur på en liten time. Apple CarPlay gjør leiebiltilværelsen et par hakk bedre. Dette har vært deaktivert på leiebiler av og til tidligere. Vi kom oss frem til slutt, og kunne endelig lukke øynene rundt 26 timer etter at vi våknet på Gardermoen. 😴 Vårt bopel den neste uken. …med basseng 🏊 …og alligator i dammen utenfor. 🐊 Mobilt liftpolitikontor. En av mine favorittsysler er å observere «vanlige» biler i trafikken. Selv om det kanskje høres dølt ut, ser man litt forskjellig. Som f.eks. en Lexus med vinyltak. …eller en amerikansk Vito, Metris som de heter her. Får stort sett stryk i de fleste amerikanske biltester. 🙃 Kanskje Opel Insignia er tingen? Eller Buick Regal som de heter her. Skal man dekorere en garasje eller Man Cave er Hobby Lobby butikken å besøke. Her er det et imponerende utvalg av diverse biler, skilt, logoer og mye annet rart, men i all hovedsak ting som gjelder GM/Ford/Dodge ///M-ini95, Saltkjelen, Lars89 og 10 andre reagerte på dette 13
awt Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Vi fortsetter. I Florida er det flere steder med bomstasjoner. Noen kan betales kontant, men på de fleste må man ha bombrikke. Har man ikke dette er det $25 i gebyr pr. passering, pluss evt. gebyrer leiebilselskapet tar. I noen stater kan man betale ved å oppgi skiltnummer i etterkant, men ikke i Florida. Denne gangen glemte jeg faktisk å bestille bombrikke med leiebilen, men samtidig hadde jeg i bakhodet at det finnes andre alternativer. Leiebilselskapene tar typisk $10 pr. dag for leie av brikke, noe som faktisk blir nærmere en tusenlapp på en uke. Dette er uavhengig av om man kjører gjennom bomtasjoner eller ikke. Min løsning ble derfor å kjøpe egen brikke for $15, så fylle på denne. Var litt styr med å laste ned appen, da man må ha amerikansk App Store-konto for å laste denne ned. Heldigvis var det en ting å ha amerikansk app store i gamledager, så da kom den til nytte. 😛 Brikken gjelder i de fleste statene på østkysten, så kan satser på jeg får brukt den igjen. Og avgårde Kåre. Bomstasjon, uten mulighet for manuell betaling. Morgenens mål var Cars & Coffee. En amerikansk cars & coffee har stått på ønskelisten lenge, så var greit å få det til. Var mange å velge mellom, men de fleste var merkespesifikke, så tok en litt mer generell. Lar bildene gjøre sitt. Dusy, mslello, KireS og 7 andre reagerte på dette 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå