740AV Skrevet April 17, 2017 Share Skrevet April 17, 2017 Gratulerer med kjempeflott F26 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut O E61 Skrevet April 19, 2017 Share Skrevet April 19, 2017 Gratulerer. Enkelte biler har navn og denne må vel hete "Therese" magneten og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 19, 2017 Forfatter Share Skrevet April 19, 2017 Takk skal dere ha. Broren min kaller den også for det, men jeg tror det er likegreit jeg ikke navngir bilene mine jeg. Hadde ikke @SweetBMW "Therese" på en bil, eller husker jeg feil? ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 20, 2017 Share Skrevet April 20, 2017 Du får døpe den "Hotlips" ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 21, 2017 Forfatter Share Skrevet April 21, 2017 Tror det holder med "den nye røde" jeg. Blir nok degradert til "den røde" når e61-en en gang forsvinner. --- Da jeg har en fobi mot skiltbraketter(?) var ikke dette et syn jeg likte: På grunn av utformingen på støtfangeren er det derimot ikke bare til å klistre skiltet rett på heller, så planen min var egentlig å fjerne skiltplaten, og beholde braketten inntil videre (de kunne i det minste lakkert den i bilens farge...). Uansett, grunnet mangel på egnet festemiddel hjemme tok jeg turen til @magnetens dekk-, sykkel- og Z4-verksted, med et imponerende ventilasjonsanlegg. Han var jo absolutt ikke enig i min plan, og plutselig hadde han demontert både skiltplate og brakett. Aller helst kunne jeg tenkt meg å hatt det som dette, men det hadde nok ikke vart så veldig lenge... På grunn av knekken på støtfangeren er det ingen flate som er stor nok til skiltet, så @magneten overbeviste meg at det var bedre at det stakk litt nedforbi, litt usikker gikk jeg med på dette. ...og fra nært hold ser det jo egentlig greit ut: ...men fra litt avstand er jeg mer usikker. Man ser ikke at fangeren har denne knekken på avstand, og da ser det ut som om skiltet bare er for langt nede. Fortsatt litt usikker på dette, men det får forbli slik inntil videre, da jeg ikke er lysten på å montere braketten igjen... ogee1, fxslin, magneten og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 21, 2017 Share Skrevet April 21, 2017 Er det ikke bedre å ha den slik at den stikker utfor oppe? Da vil det jo se normalt ut fra avstand men ikke på nært hold? Gjør i hvertfall det i hodet mitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 21, 2017 Forfatter Share Skrevet April 21, 2017 Mnja, det ser virkelig ikke bra ut på nært hold, i tillegg tror jeg det vil samle seg endel dritt nedi der. Jeg kunne tenkt meg å kun beholdt toppen av skiltbraketten, slik at denne kan dekke det mellomrommet, samt få den lakkert i bilens farge, men er redd det blir vanskelig å få det pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 21, 2017 Share Skrevet April 21, 2017 (endret) Jeg ville midtstilt den uten noe holder på den "planken" den sitter på der. Endret April 21, 2017 av Gabz Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 21, 2017 Share Skrevet April 21, 2017 Må nesten kjøpe deg en sånn mini versjon av skiltet ditt. Ser flere i sportsvogn klubben kjører med de. Om det er lovlig aner jeg ikke. Men det ser kanskje dumt ut med et lite skilt på så fin front:-/ kontra på f.eks en caterham. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 21, 2017 Forfatter Share Skrevet April 21, 2017 Det er faktisk mer ulovlig enn å kjøre uten skilt, men sannsynligheten for noen bryr seg er nok mindre. Tror uansett det hadde sett litt rart ut her. ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 21, 2017 Share Skrevet April 21, 2017 6 minutter siden, awt skrev: Det er faktisk mer ulovlig enn å kjøre uten skilt, men sannsynligheten for noen bryr seg er nok mindre. Mer ulovlig ja, det var jeg ikke klar over! Går vel under plagiering/dokument falsk da? Sorry, var ikke meningen endre emne på tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 21, 2017 Forfatter Share Skrevet April 21, 2017 Stemmer det, og selv om jeg tviler på at det faktisk hadde gått så langt, er det dumt å ta sjansen. Endre emne? Her er alt lov. fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 21, 2017 Share Skrevet April 21, 2017 Når du får litt mer tid vil du se at dette er den beste måten å montere skiltet på på den fangeren. Ikke perfekt, men alle andre alternativer er dessverre verre. Forresten, det kuleste er jo å surre det fast med ståltråd midt over nyrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 21, 2017 Share Skrevet April 21, 2017 (endret) 13 minutter siden, ogee1 skrev: Forresten, det kuleste er jo å surre det fast med ståltråd midt over nyrene. Trodde det kuleste var å kjøpe sånne biltema bokstav/tall klistremerker og bare kliste bilnr rett på fangeren Endret April 21, 2017 av fxslin ogee1, Gorg, magneten og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 22, 2017 Share Skrevet April 22, 2017 On 4/19/2017 at 18.27, awt skrev: Takk skal dere ha. Broren min kaller den også for det, men jeg tror det er likegreit jeg ikke navngir bilene mine jeg. Hadde ikke @SweetBMW "Therese" på en bil, eller husker jeg feil? Jo det hadde jeg. Hu er rimelig flott hu den var oppkalt etter også awt og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå