Gå til innhold

ehaugsnes' e46 330cd


turbojugen
 Share

Anbefalte innlegg

21 timer siden, DanielStance skrev:

Gratulerer med ny bil igjen :P

Ikke så kjempestor fan av fronten på facelift coupé, men jeg har troen! :D Skal følge med her :)

Bildene ble veldig bra :)

Takk for det! Egentlig litt enig med deg, men det er alt for mye preface. Vil prøve noe nytt nå 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Amistad skrev:

fin bil :)

Takk for det! :)

 

57 minutter siden, Magnus. skrev:

Du som stakk av me denne ja, har sikla på den lenge på finn :x

Følg etter nærmeste 240/740 med FK caps så finner du sort tekstillakk 

Haha! Det eneste som er felles i volvo og bmw-miljøet må være sort tekstillakk da :-P fornøyd med bilen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, turbojugen skrev:

Takk for det! :)

 

Haha! Det eneste som er felles i volvo og bmw-miljøet må være sort tekstillakk da :-P fornøyd med bilen! :)

Jeg tenkte da havnet du på Biltema, å der har de tekstillakk. i tilfelle det blei tolket feil. Bare fint å lakke det gråe sort.😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Frode D skrev:

Kjøp vinyl-lakk hos GS. Tror det er Motip som har den. Den fungerer på tepper i bil, så burde funke her også. :)

Veit du korleis holdbarheiten e? Skulle hatt litt ny farge i E30'en om eg ikkje finn eit teppe so e originalt svart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt tid til en service ikveld og! :) 

fikk bytta olje + filter, samt tatt diagnose på bilen. Har også bestilt tekstillakk 😎 Fått opp feilkode på glødeplugg 4,5 og 6, så jeg kjøpte 6 nye. Må vel av med innsug igjen, haha..

fikk og opp feilkode på pdc, da ryggesensorer ikke funker. Spenningsregulator sto det var feil, noen som veit hva det kan bety?

 

IMG_1016.JPG

IMG_1017.JPG

IMG_1019.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, M-jakob skrev:

Gratulerer med ny bil. Syntes bilen var kul med Mito hjula. Ser ut som den får god oppfølging hos deg.

Blir spennende å se med luftfjæring. :)

Takk for det! Føler jeg endelig har funnet det rette ugangspunktet, så her vil det nok skje mye ja. skal ta godt vare på den :) Egentlig ikke noe mito-fan, men jeg trooor kanskje det blir og beholde de, om jeg ikke får solgt de med m3'n. Fårse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...