And-reas Skrevet September 20, 2017 Share Skrevet September 20, 2017 E46 coupe ehaugsnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet September 20, 2017 Forfatter Share Skrevet September 20, 2017 21 timer siden, DanielStance skrev: Gratulerer med ny bil igjen Ikke så kjempestor fan av fronten på facelift coupé, men jeg har troen! Skal følge med her Bildene ble veldig bra Takk for det! Egentlig litt enig med deg, men det er alt for mye preface. Vil prøve noe nytt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet September 20, 2017 Forfatter Share Skrevet September 20, 2017 Kveldens lille påfunn - laminat i bagasjen 😅 Skal jo ha luftfjæring etterhvert, så tenkte og få et cleant og pent bagasjerom. Gulvet blei grei, men tenkte og lakkere alt av trekk baki her sort. Noen som veit hvor sort tekstillakk kjøpes? Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet September 20, 2017 Share Skrevet September 20, 2017 Du som stakk av me denne ja, har sikla på den lenge på finn Følg etter nærmeste 240/740 med FK caps så finner du sort tekstillakk Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet September 20, 2017 Share Skrevet September 20, 2017 6 minutter siden, Magnus. skrev: Du som stakk av me denne ja, har sikla på den lenge på finn Følg etter nærmeste 240/740 med FK caps så finner du sort tekstillakk Haha, true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 20, 2017 Share Skrevet September 20, 2017 1 time siden, turbojugen skrev: Takk for det! Egentlig litt enig med deg, men det er alt for mye preface. Vil prøve noe nytt nå Hehe, ser den Blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amistad Skrevet September 20, 2017 Share Skrevet September 20, 2017 fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet September 20, 2017 Forfatter Share Skrevet September 20, 2017 16 minutter siden, Amistad skrev: fin bil Takk for det! 57 minutter siden, Magnus. skrev: Du som stakk av me denne ja, har sikla på den lenge på finn Følg etter nærmeste 240/740 med FK caps så finner du sort tekstillakk Haha! Det eneste som er felles i volvo og bmw-miljøet må være sort tekstillakk da fornøyd med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet September 20, 2017 Share Skrevet September 20, 2017 2 timer siden, turbojugen skrev: Takk for det! Haha! Det eneste som er felles i volvo og bmw-miljøet må være sort tekstillakk da fornøyd med bilen! Jeg tenkte da havnet du på Biltema, å der har de tekstillakk. i tilfelle det blei tolket feil. Bare fint å lakke det gråe sort.😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 21, 2017 Share Skrevet September 21, 2017 Kjøp vinyl-lakk hos GS. Tror det er Motip som har den. Den fungerer på tepper i bil, så burde funke her også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet September 21, 2017 Share Skrevet September 21, 2017 Rå bil! Hører den skriker etter @TRF sitt steg4 kit TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 21, 2017 Share Skrevet September 21, 2017 12 timer siden, Frode D skrev: Kjøp vinyl-lakk hos GS. Tror det er Motip som har den. Den fungerer på tepper i bil, så burde funke her også. Veit du korleis holdbarheiten e? Skulle hatt litt ny farge i E30'en om eg ikkje finn eit teppe so e originalt svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet September 21, 2017 Forfatter Share Skrevet September 21, 2017 Ble litt tid til en service ikveld og! fikk bytta olje + filter, samt tatt diagnose på bilen. Har også bestilt tekstillakk 😎 Fått opp feilkode på glødeplugg 4,5 og 6, så jeg kjøpte 6 nye. Må vel av med innsug igjen, haha.. fikk og opp feilkode på pdc, da ryggesensorer ikke funker. Spenningsregulator sto det var feil, noen som veit hva det kan bety? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet September 22, 2017 Share Skrevet September 22, 2017 Gratulerer med ny bil. Syntes bilen var kul med Mito hjula. Ser ut som den får god oppfølging hos deg. Blir spennende å se med luftfjæring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet September 23, 2017 Forfatter Share Skrevet September 23, 2017 12 timer siden, M-jakob skrev: Gratulerer med ny bil. Syntes bilen var kul med Mito hjula. Ser ut som den får god oppfølging hos deg. Blir spennende å se med luftfjæring. Takk for det! Føler jeg endelig har funnet det rette ugangspunktet, så her vil det nok skje mye ja. skal ta godt vare på den Egentlig ikke noe mito-fan, men jeg trooor kanskje det blir og beholde de, om jeg ikke får solgt de med m3'n. Fårse M-jakob reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå