RemyNG Skrevet Februar 28, 2018 Share Skrevet Februar 28, 2018 Semi - matt er nok en god kompromiss ja. Husk og legg godt på med begge produkter og tykt, la det også få tørke mellom hver lag. Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 28, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2018 Mottatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathiseen Skrevet Februar 28, 2018 Share Skrevet Februar 28, 2018 Farging høres ut som en bra plan, brunt interiør er veldig pent! vet ikke om du har gjort noe slikt før? men kan hvertfall varmt anbefale colourlock produktene til farging. nettop farget om ett interiør fra lyst til rødt med en kamerat, og det ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 28, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2018 Har brukt litt produkter fra Furniture Clinic før og det hyggelig priset og god kundeservice. Har ikke sett på Colourlock, spørs litt om de har fargen jeg vil ha. Men har de fargen er det opp til vurdering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2018 Da var farge bestilt, gleder meg til sluttresultatet. Har titta litt i tråden til @RemyNG og han har gitt meg litt tips så dette burde gå greit. Bare jeg er tålmodig nok. Noe jeg ikke er, så det kan bli spennende. Ivrig86 og Mathiseen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardFj Skrevet Mars 4, 2018 Share Skrevet Mars 4, 2018 (endret) Pen bil! Tror det blir meget kledelig med brunt interiør. Blir fargen sprayet på eller påført med svamp? Endret Mars 4, 2018 av VegardFj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2018 2 timer siden, VegardFj skrev: Pen bil! Tror det blir meget kledelig med brunt interiør. Blir fargen sprayet på eller påført med svamp? De første lagene blir lagt med svamp og resten taes med airbrush VegardFj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2018 Iom at bilen skal på eu-kontroll igjen til uka har jeg begynt å gjøre den klar til det. Har fått tak i ny locariskjerm, klipps og skruer her og der samt "nye" orange sideblink. Synes det er hårreisende betale over 200,- per stk for sideblink så kjøpte noen pent brukte fra Koed, disse ble helt strøkne etter en kjapp runde meg polish Før: Etter: Ble litt bedre helhetsinntrykk nå Det som står igjen før jeg sender den til kontroll er å montere locari, fjerne de røde feltene på blinlysa bak. Usikker på om den går gjennom sånn som lyktene er nå, så for å være på den sikre siden fjerner jeg det. Har også vasket, renset og smørt opp alle gjengene på kw'ene. Monterte like så godt noen camberplater jeg hadde liggende også. Ble meget smakfult utseendemessig. Ganske stor forskjell mellom org. topplagre og plater. Gir meg noen ekstra cm jeg kan senke. tennbrikket, ///M-ini95 og Ivrig86 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 4, 2018 Share Skrevet Mars 4, 2018 Var det greit å ta av dempere mtp skaden? Pinneboltene så litt skjev ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2018 4 minutter siden, lagunilla skrev: Var det greit å ta av dempere mtp skaden? Pinneboltene så litt skjev ut. Har ikke demontert coiloverne enda. Disse topplagrene satt på kw'ene når jeg fikk de. Lagrene lagde endel lyd så bytta de ut siden jeg hadde plater liggende. Krysser fingrene for at det går greit når jeg demontere de. Blir bytte av coilovere så fort bilen er godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2018 (endret) Da er bilen klar for eu-kontroll. Fikk montert locariskjermen, byttet til halogenpærer i tåkelysa og fjerner lyktelakken på blinklysa bak. Startet med locarien Her mangla det noe ja Ble fort litt bedre med original locari Så måtte lakken bort fra lyktene, som dere kan se så sliter jeg med litt dugg i høyre lykt, masserte nok litt for mye med hammeren da jeg monterte lykta. Så dette må jeg forske litt mer på når det blir tørrere ute. Før: Underveis: Etter: Kanskje hvite blink vokser på meg fremover, heller fortsatt litt mer mot røde. Pipa får nok en annen lyd når gromhjula og kw'ene kommer på. Nå krysser jeg fingra for at bilen går gjennom eu-kontrollen, burde ikke være noe egentlig som må utbedres da bilen var på eu-kontroll i juli i fjor for å få tilbake skiltene. Fikk også fargen til interiøret levert på døra idag. Mangler kun å skaffe en liten kompressor og airbrush, satser på å ta en nakkestøtte eller to ila. helga. Endret Mars 6, 2018 av Slavearbeider'n ///M-ini95, Ivrig86, Mathiseen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2018 I gang med farging. Ente opp med Walknappa Caramel farge. Tror det blir lekkert mot sort skinndash, sort armlene og alcantara tak. Walkabout, RF91, M-jakob og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathiseen Skrevet Mars 9, 2018 Share Skrevet Mars 9, 2018 Blir helt rå fargekombinasjon, gleder meg til å se ferdig interiør må si jeg likte den bedre med hvite blinkers da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 9, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2018 1 time siden, Mathiseen skrev: Blir helt rå fargekombinasjon, gleder meg til å se ferdig interiør må si jeg likte den bedre med hvite blinkers da Fargen er mørkere på bildet enn i virkeligheten. Men ja, dette blir en rå kombo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 11, 2018 Share Skrevet Mars 11, 2018 Dæven du ,dette blir bra med fargebytte på interiøret :). Det skal bli gøy å se ferdig ,forresten,hvor endte du opp i å kjøpe farge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå