sAlnes Skrevet Mars 30, 2018 Share Skrevet Mars 30, 2018 Helt rått Ser jo nytt ut! Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 30, 2018 Share Skrevet Mars 30, 2018 Wow! De der kunne du solgt for en god slant med penger 😲😃 Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2018 1 time siden, sAlnes skrev: Helt rått Ser jo nytt ut! De ser ganske nye ut ja. Kun ett par rynker jeg ikke fikk pusset bort eller fikk bort med varm våt klut 35 minutter siden, Gorg skrev: Wow! De der kunne du solgt for en god slant med penger 😲😃 Ja, kanskje jeg skulle begynt med farging av skinn for folk som en sånn sidegesheft. Sikkert mange som faktisk hadde betalt for det Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 31, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2018 (endret) Da er jeg endelig ferdig. Offfff, har tatt ganske lang tid og vært både lærerikt og utfordrende. Dette ga hvertfall mersmak. Ikke siste interiøret jeg kommer til farge. Kommer med interiørbilder i morgen i dagslys og med bedre kamera enn mobil. Endret Mars 31, 2018 av Slavearbeider'n RemyNG, ///M-ini95, Walkabout og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 31, 2018 Share Skrevet Mars 31, 2018 Sinnsyk deilig bil du har! Det er imponere å se hvor mye arbeid som har blitt lagt ned 👍 Slavearbeider'n og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 1, 2018 Share Skrevet April 1, 2018 Det ble skikkelig flott med ny farge på interiøret! Minner litt om Caramel interiøret man kunne få i E39 M5 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 1, 2018 Forfatter Share Skrevet April 1, 2018 7 timer siden, Fahad skrev: Sinnsyk deilig bil du har! Det er imponere å se hvor mye arbeid som har blitt lagt ned 👍 Takk, takk. Fortsatt mye som gjenstår for å få den klar til sesong. Men det kommer seg. 6 timer siden, Daniel. skrev: Det ble skikkelig flott med ny farge på interiøret! Minner litt om Caramel interiøret man kunne få i E39 M5 Er walknappa caramel jeg har valgt. Det er vel M5 fargen(?) Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet April 1, 2018 Share Skrevet April 1, 2018 Helt rått! Perfekt farge! Spennende å se om fargen holder seg /er slitesterkt i lengden. Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 1, 2018 Share Skrevet April 1, 2018 Fantatisk! Veldig nysgjerrig på slitestyrken jeg også. Da jeg må gjøre slikt selv på z3m’en snart. Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 1, 2018 Forfatter Share Skrevet April 1, 2018 1 time siden, bimmerfun skrev: Helt rått! Perfekt farge! Spennende å se om fargen holder seg /er slitesterkt i lengden. 36 minutter siden, fxslin skrev: Fantatisk! Veldig nysgjerrig på slitestyrken jeg også. Da jeg må gjøre slikt selv på z3m’en snart. Er spent på slitestyrken selv. Det jeg har merket er at baksetet som jeg tok for over en uke siden har blitt like mykt i skinnet igjen som før farging mens forsentene er ganske stive. Så tydelig at skinnet blir mer fleksibelt etter fullstendig herdetid. For å være på den sikre siden kommer jeg til kjøpe skinn lotion fra Furniture Clinic, har lotion fra Swissvax liggende jeg tror jeg kan bruke. Men jeg er usikker på om det vil gi en reaksjon mot skinnet. For å være på den sikre siden blir det produkter fra FC fremover, enten det er til rens eller generell behandling. Mathiseen og fxslin reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 1, 2018 Share Skrevet April 1, 2018 Ser helt fantastisk ut! Keep up the good work. Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 1, 2018 Forfatter Share Skrevet April 1, 2018 Da kan jeg friste med bilder av interiøret i både skygge og sollys. Mangler kun nytt ratt, som er bestilt, girkule og håndtak til brekket så er interiøret i orden. lagunilla, Fahad, Daniel. og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet April 1, 2018 Share Skrevet April 1, 2018 Waow! Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet April 1, 2018 Share Skrevet April 1, 2018 4 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Da kan jeg friste med bilder av interiøret i både skygge og sollys. Mangler kun nytt ratt, som er bestilt, girkule og håndtak til brekket så er interiøret i orden. Dette her ble bare heeelt krem Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 1, 2018 Forfatter Share Skrevet April 1, 2018 5 timer siden, ///M-ini95 skrev: Waow! 8 timer siden, Saltkjelen skrev: Ser helt fantastisk ut! Keep up the good work. Takk for det! 1 time siden, michaelskare skrev: Dette her ble bare heeelt krem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå