Jokkis Skrevet Oktober 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2017 3 timer siden, Kennethe34 skrev: Lekker bil Hvordan er den å kjøre med senken? Er den irriterende lav eller fin dailyhøyde? Vurderer å senke min for utseende sin del, men vil ikke gjøre den "ubrukelig" :på Hvis du vil tune og fortsatt ha garanti så kan du få kjøpe en ESS E-Tronic hos meg for en billig penge. Øker til ca 215hk og er usporbar Eg har firmabil så bilen blir kun brukt når eg har lyst. Etter å ha kjørt veldig lave biler synes eg den er helt grei mtp høyde. En må jo så klart tenke seg om men ikkje et stort problem med 35mm. Veldig OK på veien👌🏼 E-tronic er intressant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 22, 2017 Share Skrevet Oktober 22, 2017 7 timer siden, Jokkis skrev: Veit ikkje om eg har lyst å tukle med adaptive LED lys men eg Skjønna Ka du meina😊 Forstår det Han her har gjort det, hvis du vil se hvordan det blir. http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1431999 Det er forøvrig mye diskusjon om sånne "bokser" er sporbar eller ikke. Noen mener de ikke er det, mens andre mener BMW ser det pga høyere verdier enn det som er originalt på ECU. Så en viss risiko er det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Oktober 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2017 Det var no litt tøft men eg trur lyktene får bli som dei er😜 der er jo vi og inne på det med garanti😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 22, 2017 Share Skrevet Oktober 22, 2017 Har hatt min på garanti rep flere ganger med boksen montert og med dummyplugg, de fant ikke noe eller unormale feilkoder fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Oktober 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2017 Amistad, bmwgreg90, Runey og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 24, 2017 Share Skrevet Oktober 24, 2017 Gratulerer med flott bil. Linjelekker og fin denne :). Fargen er jo og perfekt . ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Oktober 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2017 13 timer siden, sveigis skrev: Gratulerer med flott bil. Linjelekker og fin denne :). Fargen er jo og perfekt . Takktakk😊 eg syns linjene på gc’en er heilt fantastisk flotte😁 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Desember 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2017 En liten shine av sommarhjula i kveld. Polering og swissvax autobahn med swissvax pneu på gummien. Rakk kun framfelgene i dag men blankt vart det hvertfall. Blir fort vår så det e vel best å være ute i god tid. BjornarHS og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Februar 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2018 Fikk spylt av bilen litt men den var like skitten igjen rett etterpå. Men har fått på nye speilkapper. Noke eg syns vart ganske bra. Ellers så er et par nye sommerdekk på vei å det nærmer seg en runde med polering. Daniel., tobiasw og Gorg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 23, 2018 Share Skrevet Februar 23, 2018 Nydelig Gran Coupe! Jokkis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet April 12, 2018 Forfatter Share Skrevet April 12, 2018 En liten update her etter gammalt. Litt nytt på bilen som ess software (ecu Flash), m4 look speildeksel og en liten polering avsluttet med swissvax shield. Sommerhjul er Komt på etter en runde med swissvax autobahn. Walkabout, Skulebollen, Even Pladsen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 13, 2018 Share Skrevet April 13, 2018 Nydelig bil de skvettlappene som er på foran, er de originale? Og hjelper de mot steinsprut/slitasje langs sidene? Har bestilt time for senk til bilen, og vurderer i samme åndedrag 12/15mm spacere da originalfelgene har noe for høyt innpress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet April 14, 2018 Forfatter Share Skrevet April 14, 2018 7 timer siden, papertiger skrev: Nydelig bil de skvettlappene som er på foran, er de originale? Og hjelper de mot steinsprut/slitasje langs sidene? Har bestilt time for senk til bilen, og vurderer i samme åndedrag 12/15mm spacere da originalfelgene har noe for høyt innpress. Skvettlappene hjelper veldig ja. Det er lett modifiserte fra 3-serie gt. F36 trenger litt senk. Å hjula heilt ut blir der berre bedre👌🏼 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 14, 2018 Share Skrevet April 14, 2018 6 timer siden, Jokkis skrev: Skvettlappene hjelper veldig ja. Det er lett modifiserte fra 3-serie gt. F36 trenger litt senk. Å hjula heilt ut blir der berre bedre👌🏼 Helt perfekt har du noe bedre bilde av skvettlappene? Antar at 3GT typene er annerledes siden en får til 4-serie også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet April 14, 2018 Forfatter Share Skrevet April 14, 2018 22 minutter siden, papertiger skrev: Helt perfekt har du noe bedre bilde av skvettlappene? Antar at 3GT typene er annerledes siden en får til 4-serie også? Fekk ikkje til gc før 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå