mslello Skrevet Tirsdag kl. 12:32 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 12:32 Lite nytt å melde. Fremdeles ingen feilmelding på motor, så venter på den. Ikke merket noe til styringa heller etter at szl enheten ble byttet. Men den virkelige testen kommer nå som sommerhjul er på og varmere vær venter. i3'n har fått sommerhjul den også, Kina dekkene ble helt ubrukelig når det ble varmere. Har vært opptatt med å bytte kjøkken, så ingen bilder av det 😅 sluquet, Dusy, Morten B og 3 andre reagerte på dette 6
Marius2002 Skrevet Tirsdag kl. 13:08 Skrevet Tirsdag kl. 13:08 Lekker bil altså! Du får holde oss oppdatert på styringen. Hvilken feilmelding på motor venter du på? 🤔 Den som "alle" har hatt med spon osv? Jeg har inntrykket at at de første som ble produsert, sen 2021/tidlig 2022 ikke er så berørt, mens mid 2022 og fremover et stykke da "alle" fikk disse bilene får dette problemet. Men det kan bare være jeg tar feil Ellers gjorde det seg med sommerhjul, gull og rødt er en knall kombo BMW i4 står seg stadig som den flotteste elbilen. Pratet med opphavet her igår og det er nesten så NK iX3 utgår og kanskje blir erstattet av enda en i4 om et par år, bilen er bare så bra. Men da M60 hvis det blir en realitet fra BMW. mslello reagerte på dette 1
mslello Skrevet Tirsdag kl. 15:33 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 15:33 2 timer siden, Marius2002 skrev: Lekker bil altså! Du får holde oss oppdatert på styringen. Hvilken feilmelding på motor venter du på? 🤔 Den som "alle" har hatt med spon osv? Jeg har inntrykket at at de første som ble produsert, sen 2021/tidlig 2022 ikke er så berørt, mens mid 2022 og fremover et stykke da "alle" fikk disse bilene får dette problemet. Men det kan bare være jeg tar feil Ellers gjorde det seg med sommerhjul, gull og rødt er en knall kombo BMW i4 står seg stadig som den flotteste elbilen. Pratet med opphavet her igår og det er nesten så NK iX3 utgår og kanskje blir erstattet av enda en i4 om et par år, bilen er bare så bra. Men da M60 hvis det blir en realitet fra BMW. Det er denne med spon i motoren ja. Jeg har også litt samme inntrykk som deg, at det ikke virker å berøre de første utgavene. Jeg har heller aldri sett feilmeldingen, men den dukket visstnok opp når mekanikeren skulle kjøre inn bilen for å bytte szl enheten. Så venter i spenning.. Synes bilen holder seg bra, har ikke byttet noen biler i huset på 3 år nå, det er skikkelig rekord 😅 M60 går i produksjon i juli i følge forhandler her. Så jeg har prøvekjørt i4 lci, for å kjenne litt på lysten. Er ikke helt solgt på framlysene og så merker man litt kostnadskutt i interiøret.. Men innfrir ikke NK i3, så er det ikke helt usannsynlig at M60 kan friste.. Blir spennende å se fra Shanghai i morgen, men det er vel antagelig bare VDX konseptet vi får se. Som M3 blir det antagelig i dyreste laget, selv med lite avgift. Men ser tøff ut da, lav og brei. Marius2002 reagerte på dette 1
Marius2002 Skrevet Tirsdag kl. 16:04 Skrevet Tirsdag kl. 16:04 @mslello ja nei, jeg foretrekker pre-LCI jeg også pr. idag. Men det er flotte biler uansett Fortsett det gode bilholdet! mslello reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå