Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe letting av bil pågår! Fy hvor mye rust jeg finner...

Passasjerside gulv bak og foran blir byttet, førergulv er dårlig. Bakant begge kanaler er å kappe ut, begge fremskjermer er kjeks i nedre kant, alle brakketter til nivåregulering bak er brune, så her blir det storjobb..

20171214_234734.jpg

Skrevet
2 minutter siden, Gabz skrev:

Her må det følges med. Denne gikk vel i Follo? Hvor går den nå? 

Bilen har vel vært landet rundt som jeg forstår. Nå er den på Oppdal, sørtrøndelag. Og er under full resturering. Denne kjøpte jeg for 2 år siden ca, med motorhavari og noe rust under. Var mye mere rust enn jeg trodde! 

Skrevet

Haha, skjønner. Godt å høre at du tar i et tak og setter den i stand, en så grom tralle fortjener litt kjærlighet :) Blir fort mer enn forventet når man iverksetter gravingen, dessverre. Mye rusting innenfra. 

Skrevet

Men er verdt å redde denne bilen:-) var under denne for 13 år siden på emmsport i trondheim. Og siden har denne vært drømmebilen min. 

Skrevet
1 minutt siden, Gabz skrev:

Haha, skjønner. Godt å høre at du tar i et tak og setter den i stand, en så grom tralle fortjener litt kjærlighet :) Blir fort mer enn forventet når man iverksetter gravingen, dessverre. Mye rusting innenfra. 

Fikk kontakt med en på face, den har visst stått ute ved ett skur i 6år.. samt den hadde stått ute hos han jeg kjøpte den av å.. å trolig vært brukt på norsk vintervei.  Ingen av delene er noe medisin mot rust. Samt den har noen skikkelige bulker under, å der det har startet å ruste...

Skrevet
4 timer siden, liffi skrev:

Se her ja💪🏼 Bra du lagde tråd og ikke dette facebook fjaset. Skal følges med her. Tøff bil 

Måtte da nesten høre etter:-) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...