Vmyrhaug Skrevet Januar 2, 2018 Share Skrevet Januar 2, 2018 Da er jeg igang med resturering av en gammel sliter. Mange kjenner sikkert bilen, svart alpina b10 biturbo som er kappet og skjøtet. Reg som 535i 88mod med 360hk. danskiii, Kolstad Jr., Loefald og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmyrhaug Skrevet Januar 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2018 Her var det mye rust gitt! På tide å få inn noe nytt stål:-) her kapper jeg bort. Har noen gulvbiter liggende fra en tysk m5 som blir sveiset inn. Så blir fortsatt tysk blekk på den:-) Marius2002, Kolstad Jr., M-jakob og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 2, 2018 Share Skrevet Januar 2, 2018 Her må det følges med. Denne gikk vel i Follo? Hvor går den nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmyrhaug Skrevet Januar 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2018 Noe letting av bil pågår! Fy hvor mye rust jeg finner... Passasjerside gulv bak og foran blir byttet, førergulv er dårlig. Bakant begge kanaler er å kappe ut, begge fremskjermer er kjeks i nedre kant, alle brakketter til nivåregulering bak er brune, så her blir det storjobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmyrhaug Skrevet Januar 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2018 2 minutter siden, Gabz skrev: Her må det følges med. Denne gikk vel i Follo? Hvor går den nå? Bilen har vel vært landet rundt som jeg forstår. Nå er den på Oppdal, sørtrøndelag. Og er under full resturering. Denne kjøpte jeg for 2 år siden ca, med motorhavari og noe rust under. Var mye mere rust enn jeg trodde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 2, 2018 Share Skrevet Januar 2, 2018 Haha, skjønner. Godt å høre at du tar i et tak og setter den i stand, en så grom tralle fortjener litt kjærlighet Blir fort mer enn forventet når man iverksetter gravingen, dessverre. Mye rusting innenfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmyrhaug Skrevet Januar 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2018 Men er verdt å redde denne bilen:-) var under denne for 13 år siden på emmsport i trondheim. Og siden har denne vært drømmebilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmyrhaug Skrevet Januar 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2018 1 minutt siden, Gabz skrev: Haha, skjønner. Godt å høre at du tar i et tak og setter den i stand, en så grom tralle fortjener litt kjærlighet Blir fort mer enn forventet når man iverksetter gravingen, dessverre. Mye rusting innenfra. Fikk kontakt med en på face, den har visst stått ute ved ett skur i 6år.. samt den hadde stått ute hos han jeg kjøpte den av å.. å trolig vært brukt på norsk vintervei. Ingen av delene er noe medisin mot rust. Samt den har noen skikkelige bulker under, å der det har startet å ruste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmyrhaug Skrevet Januar 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2018 Litt "nytt" gammel blekk på tur inn:-) paukri, S. Gunstad og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 3, 2018 Share Skrevet Januar 3, 2018 Se her ja💪🏼 Bra du lagde tråd og ikke dette facebook fjaset. Skal følges med her. Tøff bil e30 tic, danskiii og stig. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Januar 3, 2018 Share Skrevet Januar 3, 2018 Denne må følges med på Grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 3, 2018 Share Skrevet Januar 3, 2018 Sjå her ja Alltid kjekt med gamle bila, og då spesielt dei bilane so e litt spesielle 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmyrhaug Skrevet Januar 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2018 4 timer siden, liffi skrev: Se her ja💪🏼 Bra du lagde tråd og ikke dette facebook fjaset. Skal følges med her. Tøff bil Måtte da nesten høre etter:-) liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 3, 2018 Share Skrevet Januar 3, 2018 Følger med her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Januar 3, 2018 Share Skrevet Januar 3, 2018 Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå