HalvorK Skrevet Februar 8, 2018 Share Skrevet Februar 8, 2018 Tøff bil og utrolig gromme hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Slettebø Skrevet Februar 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2018 Fikk prøvd hjulene på bil i dag! Må ha 5mm spacer forann da de tar borti justeringen på coiloversene.. Ellers bak må det til litt bøying av innerskjerm, men ellers veldig bra! papertiger, Marius2002, Kenny_ og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 10, 2018 Share Skrevet Februar 10, 2018 Tøft! Cato Slettebø reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 11, 2018 Share Skrevet Februar 11, 2018 Å herre det er digge hjul! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 11, 2018 Share Skrevet Februar 11, 2018 Stilige hjul 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Slettebø Skrevet April 22, 2018 Forfatter Share Skrevet April 22, 2018 På tide med en liten oppdatering Sjedd svært lite egentlig.. HRE hjulene er solgt og nye 19" hjul er bestillt. Fått kjøpt carbon frontleppe og diffuser, samt dobbel eksosstuss, og fekk endelig montert dette idag. Var dårlig passform på diffuseren, men fekk det til å fynke selv om det ikke er 100%.. Buckwee, danskiii, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buckwee Skrevet April 22, 2018 Share Skrevet April 22, 2018 Gikk det greit å montere splitteren fremme eller? Har en lik liggende som jeg skal ha på når jeg får ånden over meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Slettebø Skrevet April 22, 2018 Forfatter Share Skrevet April 22, 2018 4 minutter siden, Buckwee skrev: Gikk det greit å montere splitteren fremme eller? Har en lik liggende som jeg skal ha på når jeg får ånden over meg.. Ja det gikk relativt lett, grei passform og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 22, 2018 Share Skrevet April 22, 2018 Hva skikkelig flotte dem hjula:) passet bilen bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 22, 2018 Share Skrevet April 22, 2018 herregud å tøff farge det var på den! og felgene var spot on! så spent på hva du skal ha på bilen nå som topper HRE felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet April 22, 2018 Share Skrevet April 22, 2018 Hjul som kommer, blir bra! Cato Slettebø reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Slettebø Skrevet Juni 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2018 Lenge siden sist oppdatering nå, men har ikke skjedd så mye heller. Sommerhjulene kom sist uke, fikk montert på dekk og montert på bil samme dag. Ellers har jeg fått montert nye m3 look speilhus Og etter litt spøk fra et par kompiser ble det et lite klister i frontruta bare for skøy Ellers kan dere følger med litt på instagram @csletteboe Marius2002, fupsaker, lagunilla og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 7, 2018 Share Skrevet Juni 7, 2018 Ble veldig tøft det oppsettet der! Cato Slettebø reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Juni 13, 2018 Share Skrevet Juni 13, 2018 Utrolig tøff farge! Gå fra en standard F31 i hvit til grønn gjorde virkelig stor forskjell og med HRE felgene synes jeg den så virkelig bøs ut! Moro å se at alle ikke gjør det samme Cato Slettebø og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Slettebø Skrevet Juli 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2018 Bilen skal selges https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=123449978&fks=123449978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå