Grantas K. Skrevet Februar 5, 2018 Skrevet Februar 5, 2018 (endret) Hallo, Etter en god stund som ''anonym'' leser, har jeg valgt Ä lage en bruker og poste litt om prosjektet mitt ogsÄ.  Jeg har hatt en 2002 316i sedan tidligere, men har selvfÞlgelig alltid hatt lyst pÄ en coupe med 6'er. Planen var egentlig Ä finne en ganske strÞken 320/325 coupe med 100-200k pÄ telleren. SÄ kom jeg over en billig, men veldig sliten 323ci manuell med ca. 300k pÄ telleren og tenkte hvorfor ikke.  FÞrst gadd jeg ikke Ä investere noe sÊrlig i oppgraderinger, tok en service pÄ den, byttet noen slitedeler som skiver, klosser og en servopumpe. SÄ mistet jeg lappen i 6mnd = mye penger spart, og bestemte meg for Ä gjÞre bilen helt strÞken. Hadde dessverre hverken tid eller motivasjon i lÞpet av det halvÄret, men nÄ er bÄde lappen og motivasjonen tilbake og bilen skal bli bra. Det som er verdt Ä nevne om bilen: - Mtech 2 fram og bakfanger - Org xenon - Parksensorer - Regnsensor - Elektriske stoler - Oljen stÄr fortsatt pÄ max etter 10k km! Det som er gjort med bilen sÄ langt: - Tatt alt av utvendig rust - Nye framskjermer, mtech 2 sideskjÞrt, bakfanger, rustfrie dÞrer, panser og bakluke - Byttet rute pÄ passasjersiden - Nye lykteglass, blinklys i oransje rundt om - Led baklykter - Nytt interiÞr med sportstoler i skinn - M Ratt, M girkule, M3 speil - Android spiller - Coilovers med camberplates, gs tÄrnlager bak - Nye bÊrearmer, endeledd og powerflex foran - Muffler delete - ESR felger, 18x9.5 og 10.5 et22 med 225/35 og 245/35 dekk - Hellakkert i 475 Sapphire Black Videre planer: - Bytte frontrute - Montere nye tÄkelys med led pÊrer, angel eyes og usblink - Montere camberarmer - Polere vekk riper som dukket opp under montering av lakkerte deler mens den var stÞvete - Legge Cquartz 3.0 coating - Bytte diff/forsterke bakstilling/powerflex  Endret Mai 27, 2019 av Grantas K. Marius2002, tambur4, bimmerfun og 1 annen reagerte pÄ dette 4
Skare1 Skrevet Februar 5, 2018 Skrevet Februar 5, 2018 Ser ut som en pen bil  Flotte planer du har for den!
Daniel. Skrevet Februar 5, 2018 Skrevet Februar 5, 2018 (endret) Fin bil Liker planene. Skal ikke bytte innsug ogsÄ da? SÄ fÄr du litt mer hest (mÄ vel kanskje fÄ custom mapping for Ä fÄ full utnyttelse) Endret Februar 5, 2018 av Daniel.
Mathiseen Skrevet Februar 5, 2018 Skrevet Februar 5, 2018 Grattis med fin bil! planene ser bra ut ogsĂ„Â
Grantas K. Skrevet Februar 5, 2018 Forfatter Skrevet Februar 5, 2018 18 timer siden, Skare1 skrev: Ser ut som en pen bil  Flotte planer du har for den! Takk! 13 timer siden, Gabz skrev: SĂ„ pen ut denne, ja! Kopifelger? Specs pĂ„ de? Takk, ja hadde noen gs privilege i 18x8 og 18x9 med et35 elns. Hadde 7mm spacere bak da đ 9 timer siden, Daniel. skrev: Fin bil Liker planene. Skal ikke bytte innsug ogsĂ„ da? SĂ„ fĂ„r du litt mer hest (mĂ„ vel kanskje fĂ„ custom mapping for Ă„ fĂ„ full utnyttelse) Takker, nja fĂ„r se pĂ„ det, har vurdert turbo eller presse ogsĂ„. Men fĂžrst og fremst skal jeg fĂ„ den strĂžken utseendemessig, sĂ„ fĂ„r vi se hva jeg gjĂžr med motoren. 8 timer siden, Mathiseen skrev: Grattis med fin bil! planene ser bra ut ogsÄ Takktakk, morsomt hvordan alle syntes at det var en fin bil  Det var bare fordi jeg la ut noen bilder fra sommer i riktig lys, egentlig sĂ„ er den ganske rusten og sliten. SĂ„ det er et ganske stort prosjekt og mange vil nok synes at det er litt idiotisk Ă„ legge sĂ„ mye penger i en bil som har gĂ„tt 300+ og ser sĂ„nn ut, men har egt tenkt Ă„ aldri selge den og bare beholde den fordi jeg aldri fĂ„r pengene igjen pga. kmstanden  Bilen per dags dato (brukt litt av min far og ikke vasket pĂ„ 6mnd): Dette kan bli bra! Mathiseen reagerte pĂ„ dette 1
Grantas K. Skrevet Februar 8, 2018 Forfatter Skrevet Februar 8, 2018 (endret) Da har jeg begynt Ä fÄ inn litt deler til bilen  Har alltid likt led baktlyktene til facelift med oransje blink, men etter litt lesing pÄ forumer og sÄnn fant jeg ut at det ikke skal vÊre barebare Ä koble de opp i en preface pga. annerledes lysmodul. SÄ da var alternativet Ä lete etter noen kopier som var ment til preface, men selvfÞlgelig fant jeg kun med hvite eller sotede blink. Bestemte meg for Ä bare kjÞpe med hvit blink og foliere den hvite delen oransje.  Alle de kopiene fra ebay hadde en sÄnn irriterende svart kant som denne her rundt lykten: Derfor ble det innkjÞp av depo baklykter uten den kanten, kostet en del mer, men verdt det i mine Þyne. Under foliering: Ferdig resultat, veldig fornÞyd: Endret Mars 12, 2018 av Grantas K. Ron Jeremy, Carlsius, Mathiseen og 1 annen reagerte pÄ dette 4
Ron Jeremy Skrevet Februar 9, 2018 Skrevet Februar 9, 2018 E46 er den mest vellykkede 3 serien ever, coupe er vel den mest estetisk lekre av disse igjen. Ser ut som en god start dette, selvom jeg ikke heller skjÞnner denne US blink greia selv. StÄ pÄ, dette blir bra! mr.Wreckless reagerte pÄ dette 1
Mathiseen Skrevet Februar 9, 2018 Skrevet Februar 9, 2018 Blir pent med de pÄ bilen din! Lov og spÞrre om hvor du har handlet lyktene? skulle hatt like til min
Grantas K. Skrevet Februar 9, 2018 Forfatter Skrevet Februar 9, 2018 19 minutter siden, Mathiseen skrev: Blir pent med de pÄ bilen din! Lov og spÞrre om hvor du har handlet lyktene? skulle hatt like til min https://m.ebay.com/itm/No-Error-DEPO-USA-1999-2003-BMW-E46-2D-Coupe-4-Pieces-Red-Clear-LED-Tail-Light/173144798374?hash=item28503bf4a6:m:mvtJDIDTmofcCOpaHvq8FxA HÄper pÄ det  kjÞpte disse her, men mÄtte spÞrre selger om Ä sende til Norge sÄ opprettet han en egen link, tror det kom pÄ 2400 til sammen. Mathiseen reagerte pÄ dette 1
Mathiseen Skrevet Februar 9, 2018 Skrevet Februar 9, 2018 5 minutter siden, Grantas K. skrev: https://m.ebay.com/itm/No-Error-DEPO-USA-1999-2003-BMW-E46-2D-Coupe-4-Pieces-Red-Clear-LED-Tail-Light/173144798374?hash=item28503bf4a6:m:mvtJDIDTmofcCOpaHvq8FxA HÄper pÄ det  kjÞpte disse her, men mÄtte spÞrre selger om Ä sende til Norge sÄ opprettet han en egen link, tror det kom pÄ 2400 til sammen. Okei, tusen takk! hadde lagret akkurat den annonsa fra fÞr av faktisk Grantas K. reagerte pÄ dette 1
Slavearbeider'n Skrevet Februar 9, 2018 Skrevet Februar 9, 2018 Eagle eyes har baklykter de og, uten den sorte kanten. Billigere enn Depo. Hadde det pÄ min, men mine var helrÞde. Mathiseen og Grantas K. reagerte pÄ dette 2
Grantas K. Skrevet Februar 9, 2018 Forfatter Skrevet Februar 9, 2018 Forstillingen er ikke noe Ä skryte av, klunker litt og virker litt lÞs under svinging. SÄ har fÄtt en pakke fra tyskland  Har fÄtt noen andre deler ogsÄ, men mÄ fÄ tatt bilder av de senere.  Mathiseen reagerte pÄ dette 1
williamwiers Skrevet Februar 9, 2018 Skrevet Februar 9, 2018 FÞlger med  Grantas K. reagerte pÄ dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ