Mortenej Skrevet Desember 17, 2021 Share Skrevet Desember 17, 2021 Her var det en del kjeks ja, godt du tar grep og fikser dette. Veldig bra insatts Liker virkelig det jeg ser her. Børvis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 19, 2021 Share Skrevet Desember 19, 2021 Når eg ser jobben din så grua eg meg til å begynna på E30'en min. Frykta da eg ska finna når eg bynna å pirka i understellsmassen 😂 Meeeeen eg får vel berre kjøpa ny sveisetråd og setta igang 😄 Uansett, denna E34'en blir nok heilt knall når du e ferdig 😎 Børvis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet Desember 30, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2021 Rusta går innover .. selve forsterkning / ramme / vang må jo eevnt kappes for å komme til under... Evnt må finne annen løsning.. Forslag tas imot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Desember 30, 2021 Share Skrevet Desember 30, 2021 Er jo helt vilt med innsats du legger i denne bilen, den vil jo bli helt strøken når den er ferdig Hvilken farge skal den ha? BASF FE 86-403X (Lila Met) er en farge som ville skilt seg ut Børvis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet Desember 30, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2021 2 timer siden, GreenE36Cab skrev: Er jo helt vilt med innsats du legger i denne bilen, den vil jo bli helt strøken når den er ferdig Hvilken farge skal den ha? BASF FE 86-403X (Lila Met) er en farge som ville skilt seg ut Hei! Takk for fine ord Denne bilen skal ha orignal fargen sin Som er daytona violett Mortenej, Blinklys og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet Desember 31, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2021 Som forventa meir rust lenger inn... ingen vei tebake no... bare å kjøre på her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet Januar 4, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2022 Intriør begynner komme på plaas. Brukt en del tid og penger å skaffe dette intriøret.. . N.E.W., viggo E34, KKME30 og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 6, 2022 Share Skrevet Januar 6, 2022 Det interiøret er ikke hverdagskost og må ha vært en brysom jobb å skaffe . Men rått blir det og hvertfall om du da og har Dørsidene til dette 😊😊 Når du en dag blir ferdig med denne så blir dette en makeløs flott e34 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet Januar 6, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2022 1 time siden, sveigis skrev: Det interiøret er ikke hverdagskost og må ha vært en brysom jobb å skaffe . Men rått blir det og hvertfall om du da og har Dørsidene til dette 😊😊 Når du en dag blir ferdig med denne så blir dette en makeløs flott e34 . ops fant vis dørtrekkene og m5 utvidet facelift håndsydd skinn. Lister finner man ikkje i dele katalogen til bmw fupsaker, KKME30, sveigis og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 6, 2022 Share Skrevet Januar 6, 2022 Knallbra dette 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Januar 9, 2022 Share Skrevet Januar 9, 2022 Det var litt av et interiør. Er det M5 limited edition? Kommer jo til å bli knallbra det der. Børvis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Januar 9, 2022 Share Skrevet Januar 9, 2022 2 minutter siden, M-jakob skrev: Det var litt av et interiør. Er det M5 limited edition? Kommer jo til å bli knallbra det der. Jeg tror kanskje noe av det er fra en 30 Jahre Edition? Børvis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet Januar 9, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2022 2 timer siden, GreenE36Cab skrev: Jeg tror kanskje noe av det er fra en 30 Jahre Edition? 2 timer siden, M-jakob skrev: Det var litt av et interiør. Er det M5 limited edition? Kommer jo til å bli knallbra det der. "To celebrate BMW Motorsport 20th anniversary, BMW had built 20 specially equipped Euro-spec M5s in late 1992. These, based on the 3.8-litre engine were only in Mugello Red (274) and had the following equipment: -Front door handles embossed with "BMW Motorsport" lettering -Nurburgring package -M-Technic rearview mirrors -Contrasting M lower body panels in Jet Black (668) -M System II wheels with black-painted "throwing star" centres -Shadowline trim -Recaro SR sport seats in special M cloth with Anthracite suede bolsters -Suede-covered steering wheel, shift knob, shift boot and parking brake lever with red stitching -Carbon fiber trim on dash and door panels -Red seatbelts with "BMW Motorsport" lettering -Plaque on the center console with each car's individual number in the edition of 20" fupsaker, Blinklys, viggo E34 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Januar 9, 2022 Share Skrevet Januar 9, 2022 Ja klart, 20 Jahre Edition mente jeg.. Pokkers pølsefingre 🤣 Har du røde setebelter også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børvis Skrevet Januar 9, 2022 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2022 7 minutter siden, GreenE36Cab skrev: Ja klart, 20 Jahre Edition mente jeg.. Pokkers pølsefingre 🤣 Har du røde setebelter også? Har ikke beltene nei, men har dem på hånd 😉 Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå