Julian_Sommer Skrevet Mars 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2018 6 timer siden, sveigis skrev: Blir fint med de felgene uten tvil. Den operasjonen med lykter skal jeg og gjøre med et ekstra sett jeg har liggende. Hvordan funker bil ellers etter reprasjonene du har gjort? Ellers ser den meget pen ut Takk for det. Den fungerer utmerket Fikk montert igjen lyktene i dag: Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian_Sommer Skrevet Mars 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2018 (endret) Måtte knipse litt med mobilen etter en vask i dag. Og nei, tåkelysene er ikke LED, de ble bare blå-ish på bilder Endret Mars 18, 2018 av Julian_Sommer Werther, Mathiseen, Kermit150 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledra Skrevet Mars 18, 2018 Share Skrevet Mars 18, 2018 Fin bil da, med flotte oppgraderinger. Godt å se for en som er glad i e34. Julian_Sommer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 18, 2018 Share Skrevet Mars 18, 2018 Flotte bilder Julian_Sommer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian_Sommer Skrevet Mars 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2018 (endret) Fant ut at jeg ville ha på KW coilovers og sommerhjul i dag, i Photoshop Endret Mars 20, 2018 av Julian_Sommer StigJ, oledra og Zeveren reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 21, 2018 Share Skrevet Mars 21, 2018 On 5.3.2018 at 22.47, Julian_Sommer skrev: Kost litt med bilen i dag og Nye vindusviskere, pumpe til spylervæske byttet, pakningen på bremsevæskebeholder og list på bakdør. Har også hentet originale baklykter, som skal monteres så fort som mulig På Forza går det selvsagt også i E34 Hehe, Forza-frelst selv Spilte Forza 4 mot tvillingbroren min denne uka med E34 selvsagt 😂 Ikke skaffet meg F7 eller Horizon 3 enda. Julian_Sommer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian_Sommer Skrevet Mars 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2018 15 timer siden, opeth84 skrev: Hehe, Forza-frelst selv Spilte Forza 4 mot tvillingbroren min denne uka med E34 selvsagt 😂 Ikke skaffet meg F7 eller Horizon 3 enda. Begge de spillene er virkelig verdt å få med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 21, 2018 Share Skrevet Mars 21, 2018 Bare synd de har laget E34 så dårlig gjennomført på Forza. Lyktene ser ut som Ebay-jall.. Ikke at det har stoppet meg i å legge inn aaaalt for mange timer bak rattet på den inne i spillet, da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mars 21, 2018 Share Skrevet Mars 21, 2018 6 timer siden, Julian_Sommer skrev: Begge de spillene er virkelig verdt å få med seg Ja,det regner jeg med Har alle de andre Forza spillene,så skal selvsagt ha desse også Selv er nok 4'eren favoritten. Gabz: Ja, men glad så lenge de har E34 egentlig. Synes de skulle hatt touring også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian_Sommer Skrevet Mars 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2018 Lekt meg litt mer i Photoshop for å finne ut hvilken vei jeg vil gå med bilen. Planen er jo en så original bil som mulig, men med de riktige (i mine øyne) oppgraderingene en E34 fortjener og så mye senk som mulig. I dag føler jeg at jeg kom i mål, så nå har jeg et konkret mål å jobbe i mot. Kom gjerne med meninger og synspunkter, alle tilbakemeldinger er interessante å høre. Neste steg på lista er coilovers. Har bestilt nye hjullagre og fått lånt meg et sett fjærbein alt M-jakob reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 25, 2018 Share Skrevet Mars 25, 2018 Perfekt om den blir sånn 👌🏼 Julian_Sommer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian_Sommer Skrevet Mars 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2018 (endret) On 25.3.2018 at 1.30, Gabz skrev: Perfekt om den blir sånn 👌🏼 Var det jeg ble enig med meg selv om og Er ikke så mye igjen heller, til den er der. Har bestilt 2K grunning og sort silkematt lakk til krom-lister. Og da er det coilovers, luftinntak nederst på fanger og spacere igjen. Endret Mai 26, 2018 av Julian_Sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian_Sommer Skrevet April 24, 2018 Forfatter Share Skrevet April 24, 2018 (endret) Det skjer stadig litt med bilen, men tenker at det er bedre med en skikkelig post fremfor mange små. KW coilovers er bestilt fra Koed. Har begynt å lakkere krom-lister sorte. Her bruker jeg rød matteklut, 2K epoxy-grunning og silkematt sort lakk. Har også fått montert 540 luftinnakene fra Koed, dette blir bra med litt lakk Hjulene sitter så langt inn, så jeg bestilte spacere for å få de helt ut til skjermkantene. Bestilte fra BLOX på ebay på torsdag og fikk de levert på mandag. Fikk også fjernet 520-emblemet, i håp om at dette øker effekten litt 🤭 Til slutt har jeg lyddempet litt for å bli kvitt støy fra bagasjerom og skrangling som følge av basskasse. Endret April 24, 2018 av Julian_Sommer Werther og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet April 25, 2018 Share Skrevet April 25, 2018 Pent 😀 Julian_Sommer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian_Sommer Skrevet April 25, 2018 Forfatter Share Skrevet April 25, 2018 Takk, viggo Her er et bilde før og etter spacere, det ble stor forskjell Fikk også bestilt plastgrunning, mer 2K epoxy-grunning, lakk i bilens farge og 2K klarlakk i dag, så til helga kan luftinntakene og resten av kromen lakkeres, hvis været holder seg Så er det bare å gni seg i hendene mens man venter på KW Designer og mkj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå