lagunilla Skrevet Februar 27, 2018 Skrevet Februar 27, 2018 (endret) Da er F30'en solgt og en ny bil snart pÄ vei. Nemlig en Sakhir Orange F82! Ikke mange bilder fra annonsen. **Utstyrliste kommer** For de som lurer sÄ ble det ikke noe av Nardo grÄ M3 da forhandler som solgte bilen var useriÞs pÄ telefon og svarte aldri pÄ mail.  Planer for bilen: M-Performance leppe til frontfanger M-Performance diffuser til bakfanger M-Performance sideskjÞrt M-Performance grill M-Performance ratt M-Performance girkule JB4 Catless downpipe Injen innsug 4x 3,75" eksosstuss NBT EVO Solgardin til bakrute Surround view kamera Side view kamera Kollisjonsvarsler Rattvarme LCI Baklamper LCI IHKA LCI interiÞr lister H&R Low version Kommer mer etterhvert..    Endret Mars 3, 2018 av lagunilla ErvinQ, Kennethe34, Gorg og 25 andre reagerte pÄ dette 28
Fahad Skrevet Februar 28, 2018 Skrevet Februar 28, 2018 (endret) Gratulerer đđ Liker planene dine. MĂ„ ta noen kule bilder av begge bilene nĂ„r sommeren nĂŠrmer seg. Endret Februar 28, 2018 av Fahad lagunilla reagerte pĂ„ dette 1
Tony Soprano Skrevet Februar 28, 2018 Skrevet Februar 28, 2018 Gratulerer med ultrarĂ„ kjĂžremaskin đ Kul farge â Blir artig Ă„ fĂžlge fremover đ lagunilla reagerte pĂ„ dette 1
Daniel. Skrevet Februar 28, 2018 Skrevet Februar 28, 2018 Ooh gratulerer! Synd med den Nardo M3en, men tror nok denne blir ganske sÄ digg ogsÄ. lagunilla reagerte pÄ dette 1
Frode D Skrevet Februar 28, 2018 Skrevet Februar 28, 2018 Gratulerer Liker planene! Men hvorfor JB4 og ikke ESS feks? lagunilla reagerte pÄ dette 1
Gabz Skrevet Februar 28, 2018 Skrevet Februar 28, 2018 Gratulerer sÄ mye! Utrolig kule disse. Synd det ikke ble den Nardo-grÄ men Sahkir er aldeles ikke feil heller lagunilla reagerte pÄ dette 1
lagunilla Skrevet Februar 28, 2018 Forfatter Skrevet Februar 28, 2018 (endret) 6 timer siden, Fahad skrev: Gratulerer đđ Liker planene dine. MĂ„ ta noen kule bilder av begge bilene nĂ„r sommeren nĂŠrmer seg. Takk! Det mĂ„ vi fĂ„ tilđ  1 time siden, Frode D skrev: Gratulerer Liker planene! Men hvorfor JB4 og ikke ESS feks? Jeg personlig har bedre erfaring med JB4 enn ESS sin boks og software. Har du prĂžvd JB4? Endret Februar 28, 2018 av lagunilla
Saltkjelen Skrevet Februar 28, 2018 Skrevet Februar 28, 2018 DÊven, stilig! Planlagte mods helt etter min smak. KjÞrer du pÄ med vanlige LCI-baklykter eller GTS/CS-lykter?
lagunilla Skrevet Februar 28, 2018 Forfatter Skrevet Februar 28, 2018 9 minutter siden, Saltkjelen skrev: DĂŠven, stilig! Planlagte mods helt etter min smak. KjĂžrer du pĂ„ med vanlige LCI-baklykter eller GTS/CS-lykter? Skulle gjerne hatt GTS lampene, men har du sett prisen?! Ler meg nesten ihjel hver gang jeg ser prisenđ  Kattlikzm reagerte pĂ„ dette 1
Gorg Skrevet Februar 28, 2018 Skrevet Februar 28, 2018 Grattis! Dette blir rÄtt  JB4 har vel utrolig mange innstillinger og oppsett man kan velge lagunilla reagerte pÄ dette 1
Saltkjelen Skrevet Februar 28, 2018 Skrevet Februar 28, 2018 14 minutter siden, lagunilla skrev: Skulle gjerne hatt GTS lampene, men har du sett prisen?! Ler meg nesten ihjel hver gang jeg ser prisenđ Haha, der mĂ„ jeg si meg enig med deg. Nyprisen var jo ikke akkurat bedre.. lagunilla reagerte pĂ„ dette 1
RF91 Skrevet Februar 28, 2018 Skrevet Februar 28, 2018 39 minutter siden, lagunilla skrev: Skulle gjerne hatt GTS lampene, men har du sett prisen?! Ler meg nesten ihjel hver gang jeg ser prisenđ  Ke i faktiske fuck? đđ  Men hey, gratulera med ein flott bil og flott farge đ lagunilla reagerte pĂ„ dette 1
Skulebollen Skrevet Februar 28, 2018 Skrevet Februar 28, 2018 Gratulerer med grom bil! Blir nok meget bra denne nĂ„r man ser hvordan 328 din har blitt đ Er det noe sĂŠrlig og hente pĂ„ Ă„ importere selv iforhold til og kjĂžpe i Norge.? lagunilla reagerte pĂ„ dette 1
Walkabout Skrevet Februar 28, 2018 Skrevet Februar 28, 2018 Dette blir spennende Ä fÞlge med pÄ! Liker planene  Lurer litt pÄ F82 selv, enten i Austin Yellow eller Sakhir Orange. SÄ denne mÄ jeg fÄ tatt nÊrmere i Þyesyn ved anledning  lagunilla reagerte pÄ dette 1
Ranger1000 Skrevet Februar 28, 2018 Skrevet Februar 28, 2018 2 timer siden, Skulebollen skrev: Gratulerer med grom bil! Blir nok meget bra denne nĂ„r man ser hvordan 328 din har blitt đ Er det noe sĂŠrlig og hente pĂ„ Ă„ importere selv iforhold til og kjĂžpe i Norge.? Det lurer jeg ogsĂ„ pĂ„. Det jeg fikk av tilbud pĂ„ brukte var jo mer enn jeg endte opp med Ă„ betale for en sprett ny en. Grattis til trĂ„dstarter uansett. Veldig fin bil! Er det for Ăžvrig noe forskjell pĂ„ interiĂžrlistene pĂ„ pre-lci og lci? Ref planene for bilen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ