Chris A Skrevet Juni 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2018 Lakkering av bremsecalippere. M- merker monteres senere i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet Juni 18, 2018 Share Skrevet Juni 18, 2018 22 minutter siden, Chris A skrev: Lakkering av bremsecalippere. M- merker monteres senere i uken. Hvilken lakk brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2018 1 time siden, arildopc skrev: Hvilken lakk brukte du? Kjøpte ho GS bildeler motip. Bilextra og har en legger ved bilder av boksene. Gs sin lakk fra motip: Bilxtra sin lakk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet Juni 18, 2018 Share Skrevet Juni 18, 2018 44 minutter siden, Chris A skrev: Kjøpte ho GS bildeler motip. Bilextra og har en legger ved bilder av boksene. Gs sin lakk fra motip: Bilxtra sin lakk: Supert, må prøves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2018 8 minutter siden, arildopc skrev: Supert, må prøves Likte best gs sin. Den andre var mer flytende om du skjønner:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet Juni 18, 2018 Share Skrevet Juni 18, 2018 hvordan var tørketiden på den, bør en vente lenge før en bruker bremsene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2018 17 minutter siden, arildopc skrev: hvordan var tørketiden på den, bør en vente lenge før en bruker bremsene? Det står 24 timer herde tid. Jeg er nettopp ferdig. Så den skal få stå til morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2018 (endret) Blir bra når m merkene kommer på:) blir ikke enkelt å feste noen merker bak? Gjorde dere det @Walkabout og @Fredrik 90? Endret Juni 18, 2018 av Chris A Runey, Saltkjelen, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 18, 2018 Share Skrevet Juni 18, 2018 Jeg gjorde det slik 😀 Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2018 11 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Jeg gjorde det slik 😀 Takk for input:) Ser ut som din calipper er flat på midten. Min går litt inn på midten. Mulig det er litt andre caliptere på min. @Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 18, 2018 Share Skrevet Juni 18, 2018 Jeg gjorde det også som Fredrik, mulig du har litt andre calippere. Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2018 @E.H.D hva menes med forged felger? Har sett litt på dette setter som ligger ute på Finn. 28.000.- med michelin ps4 dekk. Mye penger, er dem verdt det eller er det andre felger som ville vært penere og kanskje litt billigere til min? Link til annonse: https://www.finn.no/122316229 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 Forged betyr at de er smidd og ikke støpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2018 Takk @Gabz. Hva tror du om dette settet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 Er nok god kvalitet og er jo veldig gode dekk. Men personlig er jeg ikke noe fan av designet.. Ron Jeremy og Chris A reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå