Designer Skrevet Oktober 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2018 1 minutt siden, Daniel. skrev: Ut av de to så syns jeg JR25 ser best ut på E92. Av JR felger så er ikke de så veldig vanlig å se, så du hadde i hvertfall skillt deg litt ut. De fleste har jo JR11. Jeg skulle egentlig kjøre med ESR SR04, men endte opp med OEM Style 63 😂 Det er det jeg å tenker om de to at de har nå ikke jeg sett mange av her til lands. HAHA 😂 Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 19, 2018 Share Skrevet Oktober 19, 2018 9 minutter siden, Designer skrev: Det er det jeg å tenker om de to at de har nå ikke jeg sett mange av her til lands. HAHA 😂 Nop, men er vel ikke så alt for lenge siden de ble lansert? JR11 er jo gammelt nå. De er sikkert like tunge 😂 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Oktober 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2018 49 minutter siden, Daniel. skrev: Nop, men er vel ikke så alt for lenge siden de ble lansert? JR11 er jo gammelt nå. De er sikkert like tunge 😂 True true 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Oktober 19, 2018 Share Skrevet Oktober 19, 2018 Jeg synes 3 delte klassiske eller nyere felger er noe av det tøffeste, men er det en bil som brukes ofte hadde i hvert fall jeg valgt noe annet. Er opptatt av at bilen kan brukes og kjøres uten å være livredd for skader på hjul. Bruksverdi går langt foran estetikk for min del i hvert fall. Men igjen, det kommer an på bruken av bilen. JR er ganske oppbrukt nå, men det er helt sikkert mulig å finne noe som ikke mange andre har. Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330d Skrevet Oktober 19, 2018 Share Skrevet Oktober 19, 2018 Rå bil! 👌 Leste hele tråden nå i kveld, ga meg masse inspirasjon. Ang felgvalg så syns jeg det er kult å holde seg til original bmw felger eller gå all inn på 3 delte Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Oktober 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2018 4 timer siden, M-Tech skrev: Jeg synes 3 delte klassiske eller nyere felger er noe av det tøffeste, men er det en bil som brukes ofte hadde i hvert fall jeg valgt noe annet. Er opptatt av at bilen kan brukes og kjøres uten å være livredd for skader på hjul. Bruksverdi går langt foran estetikk for min del i hvert fall. Men igjen, det kommer an på bruken av bilen. JR er ganske oppbrukt nå, men det er helt sikkert mulig å finne noe som ikke mange andre har. Ja enig. Blir vel kanskje ikke brukt så mye men skal kunne -bruke- bilen å. 😏 vi får se 😊👍🏼 1 time siden, 330d skrev: Rå bil! 👌 Leste hele tråden nå i kveld, ga meg masse inspirasjon. Ang felgvalg så syns jeg det er kult å holde seg til original bmw felger eller gå all inn på 3 delte Takker! Morro å høre 😊 Ja finnes flere originale jeg kunne tenkt meg, men da må man klæsje på noen spacere å skal det bli no særlig fitment. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 19, 2018 Share Skrevet Oktober 19, 2018 Forgestar F14 er jo kledelige, mulig de er litt dyr, men Designer, Daniel. og BMWlog reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 19, 2018 Share Skrevet Oktober 19, 2018 Eventuelt så har blant annet ESR kopier av de 🤣 Men de ser veldig bra ut på E9x. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Oktober 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2018 (endret) Felgjakten fortsetter nok over hele vinteren, har funnet et sett men ikke helt sikker. Samt så skal jeg ha nok kr tilgjengelig til å holde isbane sesongen i gang med E46n Tar gjerne i mot innspill og tips videre, finnes et hav av felger så... Uansett så har sesongen for denne kommet for slutten, søndag vasket jeg bilen for siste gang i år. Fikk en skikkelig vask både ut- og innvendig. Har vært så heldig å fått en av mine venner som nabo, som har en bil men to carporter. Så vi gjorde en byttehandel med at jeg får låne den ene carporten, så skal jeg brøyte hos han i vinter. Det var han veldig fornøyd med, og til min fordel så er plassen hans lett for meg å brøyte med fres. Vinn-Vinn Endret Oktober 23, 2018 av Designer sveigis, Margeir, 330d og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Oktober 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2018 (endret) Faller litt for style 95 når det kommer til original hjul. Style 32 har jeg alltid likt også har du 359 som @Frode D nevnte på før her. Legger ved noen bilder av de forskjellige: Style 95 Style 32 Style 359 Endret Oktober 30, 2018 av Designer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 30, 2018 Share Skrevet Oktober 30, 2018 Style 95 Designer og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Oktober 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2018 Flere bilder av style 95, her på Montego. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 30, 2018 Share Skrevet Oktober 30, 2018 Til denne bilen er det jo så mye tøft å velge i angående felg ,men style 95 var jo slett ikke verst :). Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 30, 2018 Share Skrevet Oktober 30, 2018 Kjøp mine Style 63 😂 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Oktober 31, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2018 8 timer siden, Daniel. skrev: Kjøp mine Style 63 😂 Haha 😂 ikkji min type kopp med te dessverre Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå