Designer Skrevet Mai 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2019 Bilen var inne til polering hos fagfolk i helga Fikk et fint tilbud på coating via en bekjent så da slo jeg til. Bilen ble meget bra, og popper nå virkelig i sola! Coatingen er fra Zvizzer. Legger også ved en video av vannavrenningen som er helt syk! Aldri hatt så bra lakkbehandling før. IMG_7837.TRIM.MOV HenrikSolberg, Daniel., ///M-ini95 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 30, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2019 Tok også en shoot mens jeg var på Notodden forrige helg. Sammen med @knut811 og en venn av meg med Golf 7R. Runey, Marius2002, fupsaker og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khan87 Skrevet Juni 7, 2019 Share Skrevet Juni 7, 2019 Fin:) 18 tomme hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2019 På 7.6.2019 den 16.41, Khan87 skrev: Fin:) 18 tomme hjul? Det stemmer 😊 Foran : BBS RS700 18x8,5 et22 Bak : BBS RS701 18x10 et25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2019 Bilder fra GS-treffet Flere bilder fra cruisen kan besiktiges på FB siden min :) Mathiseen, MagnusHN, Daniel. og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 10, 2019 Share Skrevet Juni 10, 2019 Flotte bilder, men jeg synes fortsatt bilen hadde kledd og fortjent svart intercooler da😜 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2019 (endret) Bilder av Hammervoll Photography Dyktig fotograf! 😄 Endret Juni 14, 2019 av Designer Mathiseen, fupsaker, BjornarHS og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 14, 2019 Share Skrevet Juni 14, 2019 Blitt meget pen denne nå! Spesielt baken, med LCI-baklykter, svart høyglans diffuser og helt riktige eksosutløp. Tøft og utradisjonelt med det oransje temaet, men akkurat senterkoppene synes jeg blir litt for voldsomme i oransje. Ellers tipp topp Ellers er jeg også veldig fan av grill med doble riller da, det kler E9X godt selv om det ikke kom originalt til modellene! Kanskje svart tak også hadde vært noe? Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2019 1 time siden, Walkabout skrev: Blitt meget pen denne nå! Spesielt baken, med LCI-baklykter, svart høyglans diffuser og helt riktige eksosutløp. Tøft og utradisjonelt med det oransje temaet, men akkurat senterkoppene synes jeg blir litt for voldsomme i oransje. Ellers tipp topp Ellers er jeg også veldig fan av grill med doble riller da, det kler E9X godt selv om det ikke kom originalt til modellene! Kanskje svart tak også hadde vært noe? Takk for det! Flere som sier den ble for mye og mange sier ikke. Jeg er nå fornøyd, men selve lakkjobben på de er for dårlig slik at jeg må nok finne på noe annet... Tiden vil vise. Usikker på doble riller, kanskje. Men svart tak blir det ikke. Folierte taket på min gamle hvite, men lakk blir noe annet. Vurderte å foliere det før lakkbehandlingen, siden taket var så slitt i klarlakken. Men når jeg fikk så bra resultat av coatingen så var det ingen tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juli 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2019 Etterhvert som fotografer kommer seg hjem bak pulten får man fatt i bilder. Her er tre til fra GS Treffet. tatt av Marcus L Foto. fupsaker, Erlandhaugen, ///M-ini95 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juli 30, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2019 (endret) Har vært stille her men har kun kost meg med bilen. Nyter ferie med varme dager og leika snekker ved å bygge ny veranda. Byttet nylig plugger, coiler og byttet leppe da den første gikk dreven på vei ut av Gatebil. Gatebil 2019 På vei hjem fra Gatebil E30Meet Endret Juli 30, 2019 av Designer Daniel., fupsaker, ///M-ini95 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 30, 2019 Share Skrevet Juli 30, 2019 Tenker du hadde det gøy på Meet 😀😀 Og nydelige bilder du serverer her 😀 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathiseen Skrevet Juli 30, 2019 Share Skrevet Juli 30, 2019 Gromme bilder du tar! Titta litt på bilen på gatebil også, ser bra ut Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juli 30, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2019 1 time siden, sveigis skrev: Tenker du hadde det gøy på Meet 😀😀 Og nydelige bilder du serverer her 😀 Utrolig gøy! Var med Bimmers of Hadeland, ble litt festligheter og Koed slo av pitfest hver kveld med glowsticks og god musikk! Takk for det! 41 minutter siden, Mathiseen skrev: Gromme bilder du tar! Titta litt på bilen på gatebil også, ser bra ut Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juli 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2019 Har også endret looken på interiøret. Nå lister foliert i Alcantara med en tynn orange pyntelist. Mathiseen, fupsaker, Erlandhaugen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå