magneten Skrevet Juni 12, 2018 Share Skrevet Juni 12, 2018 Sexy el mobile mi amigo muchacho hombre por favor! Gracias Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2018 1 time siden, magneten skrev: Sexy el mobile mi amigo muchacho hombre por favor! Gracias Muchos gracias mi amigo! 😎 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2018 Siste bolk med bilder fra GS roadtrip Rett før Bjorli Valdresflya And-reas, StigJ, MGunders og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 14, 2018 Share Skrevet Juni 14, 2018 (endret) Rett og slett lekkert! Synes du bare skulle beholdt originalfangeren og heller funnet en pen leppe å henge på (Alpina) hvis du vil endre noe mer i nesa. Gummileppa gjør seg jo faktisk den også da Endret Juni 14, 2018 av StigJ awt og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2018 46 minutter siden, StigJ skrev: Rett og slett lekkert! Synes du bare skulle beholdt originalfangeren og heller funnet en pen leppe å henge på (Alpina) hvis du vil endre noe mer i nesa. Gummileppa gjør seg jo faktisk den også da Takk for det Stig! Vel det hadde nok gått fint med den originale og gjort som du sa, den har vokst på meg. Men er for glad i M-sport eksteriøret til E9X at det må på, alt ble bestilt dagen jeg bestilte flybillett til Sveits så Skal være like rundt hjørnet de delene nå faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 14, 2018 Share Skrevet Juni 14, 2018 Har ikke noe annet å si enn perfekt Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2018 Har begynt å roe ned bruken av bilen i uka, for ser ikke vitsen med å kjøre den til og fra jobb hver dag, 2mil hver vei. En kjøring jeg ikke for noe annen nytte av en å komme meg på jobb. Så har denne uka kjørt bil nr. 2 - Auda 1.9tdiq type B5 karosseriet. Tok 335n på jobb igjen idag, å er jo som å kjøre en ny bil i forhold! Nå skal det sies at ævdan er ikke ny, snarer tvert i mot, den skulle hatt et par nye deler, men den funker. Så det var utrolig digg å sette seg inn, i god og mer tightere bil på alle felt å tenke nå er det helg, 335 tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2018 Skreiv vel at forrige innlegg var siste med bildene fra GS. Men har helt glemt de fra fotografene som tok bildet av bilen min på treffet. Foto: Patrick Aguilera - IG: patrick_aguilera99 Foto: Hammervoll Photography - https://www.facebook.com/hammervollphotography/ - IG: jmhammervoll Foto: Inger Marie Vikan - IG: inger_marie_photo Foto: AD Photo - IG: adphooto StigJ og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2018 Den velkjente emneknaggen #throwbackthursday i dag Første gang jeg var på GS treffet var for 3 årsiden, da kjørte jeg helt alene og ganske seint den fredagen. Stoppa midt på ei strekke i Romsdalen. Når jeg nå var der igjen med @knut811 så måtte jeg prøve å lage en Re-make Gikk nesten, ikke lette å samme vinkel. sandersander, Mathiseen, Margeir og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2018 magneten, Slavearbeider'n og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 22, 2018 Share Skrevet Juni 22, 2018 Må jo åpne eskene så vi får se 😃 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2018 Har ikke hatt tid 😂 Vaska bil, debadge og rebadge med svart emblem. Så vaska me sjøl og nå er jeg drit sulten 🙈 ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2018 fupsaker, ahj, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2018 Kan oppdatere med at M-sport delene som nevnt for et par innlegg siden har ankommet. Disse har min lakkerer nå hentet og blir forhåpentligvis tatt i løpet av uken. Tok også av vingen/flippen på bakluka for å få denne i blank svart. Tar også grillene i bunn av frontfanger og diffusor i blank svart også. Slik at jeg har kun to farger på bilen og det er Montego og blank svart. Ikke så lenge siden jeg så en F11, hvor vi i gjengen snakket om at de nederste grillene som da var i matt svart burde vært blank. Da står alt i stil til hverandre. Så velger å gjøre dette på min Oppdaterer insta'n min ofte så om folk er intr. så er det bare å følge meg der. IG: kjetilaamellem Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 25, 2018 Share Skrevet Juni 25, 2018 Dette blir bra Kjetil. Blir en 335 helt etter min smak med M sport på plass Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå