magneten Skrevet Juli 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2018 (endret) Dagens prosjekt er noe enkelt En kortere Lightning-kabel til iPhonen i bilen. Dette brukes naturligvis kun på lengre roadtrips Spaghettien før! Og spaghettien etter Selvfølgelig er det en original Apple-kabel på 0,5 m Og selvfølgelig kobles den til en original BMW USB-lader Nå får hele sulamitten plass i askebegeret Magnetholderen jeg bruker er denne her. Kjøpt på Harryhandel! Overlevde Rudskogen Og den er ikke streng mtp. plassering av mobilen på magneten. Holder nesten uansett hvor du klasker mobilen Endret Juli 20, 2018 av magneten Designer, lagunilla og Runey reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2018 Måtte ta kebabtralla for å kjøre å kjøpe kebab Legg gjerne merke til min lekre symmetri i skyggeleiet! Traff på et par BMWer hvor føreren tok en ekstra titt! Det er gøy Tony Soprano, fupsaker, Designer og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 20, 2018 Share Skrevet Juli 20, 2018 11 timer siden, Christer B skrev: Neste år blir det landstreff med BMW CCN på ACR. Tror det blir i pinsehelgen, hvis jeg ikke husker helt feil! En gyllen mulighet til å dra oppover Ojoj! Da regner jeg også med at det blir lagt en del heat på banen Slenger det inn i kalenderen min som "min helg"....slik at sjefen ikke planlegger noget annet! @magneten Sorry for off topic i tråden din! Christer B og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 20, 2018 Share Skrevet Juli 20, 2018 3 timer siden, magneten skrev: Selvfølgelig er det en original Apple-kabel på 0,5 m Kan det stemme at jeg har noe du ikke har???? Kjøre med Apple-kabel.. Her har du bilde av en "ekte" BMW Apple/Android hybrid kabel (liten genial PR artikkel som dupliserer som nøkkering) Denne brukes med stolthet når jeg mangler kabel! Den magnet holderen så litt ok ut faktisk, litt kjip den jeg har i Z3M'en. Treffer jeg ikke riktig med plassering så flyr den rundt.... Designer og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2018 BMWCCN-treff på ACR er så on topic som det går an det! Blir jo perfekt! 1 time siden, fxslin skrev: Her har du bilde av en "ekte" BMW Apple/Android hybrid kabel (liten genial PR artikkel som dupliserer som nøkkering) Oh my God! Er det ekstremt flaut om jeg kjører innom Bavaria og hører om de har slike på lur? Den var tøøff! Magnetholderen er sjef den! Får den i Ventilasjons-klype- eller 3M-tape-utgave Det følger med magnetplate til mobilen med og uten tape til og med En negativ ting er at magneten som festes i bilen er litt tykk! Men det betyr jo bare at den har mer POWEEEEEEEEEERRR!!! fxslin, fupsaker, Runey og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 21, 2018 Share Skrevet Juli 21, 2018 10 timer siden, magneten skrev: Oh my God! Er det ekstremt flaut om jeg kjører innom Bavaria og hører om de har slike på lur? Den var tøøff! Hehe tror ikke det er noe problem! Tror faktisk jeg kan skaffe en til deg også, sjekker når jeg kommer hjem fra ferien! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2018 (endret) Prøvde meg på et lite prosjekt i dag også (Det gikk ikke så bra ) Kjøpte et snodig lite verktøy på Biltema... Det er nemlig verktøy for å nappe ut vindusviskerarmene De er noe slitt, stakkars! Jeg tar første helikopter til Biltema og kjøper storselgeren Svart Halvblank Og en skvett klarlakk! Da gjelder det å demontere dette beistet! Skrur av en helt normal mutter. Det er nemlig ikke bare til å dra av visker-armen, det har jeg prøvd (som pokker) Man må til med dette dyret! Men det skjer jo ingenting!! Er dette rett da? Nei, det skal være slik Nå skjedde det noe Clean look nå Det våtslipes! Etter sliping. Henger de ute i verdens største lakkhall Jeg har ikke mer silikonfjerner, men bremserengjøring gjør nok samme nytten. Sprayes helst i motvind for å få mest mulig i øynene! Etter første laget med lakk. Begynner å ligne noe Etter 35 av verdens tynneste lag med Svart Halvblank, og rett før operasjon klarlakk så begynte det å regne bittelitt. Så lakkhallen krympet til garasje-størrelse. Kjekt med snor! Klarlakkerings! Klasket på igjen! Neimen dette så jo utrolig bra ut! Neida, det gikk helt på trynet dårlig Det er helt hvitt på tuppen pga for mye klarlakk "OK" på avstand Det ble hvertfall "bedre", da! Her er før og etter. Dette får være en DIY på hvordan det ikke skal gjøres! Det må nok pusses bedre ned, og brukes mindre klarlakk Jeg er alt annet enn fornøyd, så helt nye viskerarmer er bestilt Endret Juli 21, 2018 av magneten fupsaker og fxslin reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 21, 2018 Share Skrevet Juli 21, 2018 Det der vil uansett ikke holde seg pent over tid. Du burde nok brukt 1k klarlakk eller aller helst 2k klarlakk. Jeg har brukt 1k klarlakk på mine viskere og de holder seg fine vask etter vask. Tror nok vaskekjemien fra selvvaskanleggene strippe lakken rimelig fort. Men viskerne ble hvertfall ikke noe værre enn hva de var. Så tommel opp sånn sett. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2018 (endret) Takk for støtten, @Slavearbeider'n Jeg måtte gjøre opp for vindusvisker-fiaskoen, så jeg dro ut på en liten photoshoot i natt Tar først en børsteløs vask Det var Happy Hour på Shell, så det var halv pris! Mellom 23:00 - 06:00 Da er vi i gang Jeg fikk besøk av en M320i Veldig hyggelig kar, så jeg tenkte jeg kunne gjøre kvelden hans litt bedre med å la han kjøre M3 en stripe på parkeringsplassen Endret Juli 22, 2018 av magneten Christer B, lagunilla, Walkabout og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juli 22, 2018 Share Skrevet Juli 22, 2018 Maskinvask? Unsubscribed🤬 And-reas, StigJ og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2018 3 minutter siden, lagunilla skrev: Maskinvask? Unsubscribed🤬 Børsteløs, selvfølgelig! Skal ikke skje igjen! Har ingen voks eller noe beskyttelse på bilen nå, så jeg peisa på (Høytrykken spratt opp tanklokket! ) Det har gått noen rykter om at børstene feier over felgene selv på børsteløs vask! Jeg pleier alltid å sitte i bilen under vasken, men denne gangen måtte jeg sjekke dette, og stilte meg ute, klar til å stupe inn nødstoppen! Børstene holdt seg klare lagunilla og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 22, 2018 Share Skrevet Juli 22, 2018 On 20.7.2018 at 20.06, magneten skrev: Selvfølgelig er det en original Apple-kabel på 0,5 m Og selvfølgelig kobles den til en original BMW USB-lader Her hadde jeg nesten forventet original BMW-kabel også! Det har nemlig jeg magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2018 9 minutter siden, Walkabout skrev: Her hadde jeg nesten forventet original BMW-kabel også! Det har nemlig jeg Og der var det bestilt Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 22, 2018 Share Skrevet Juli 22, 2018 Flotte bilder, ser utrolig blank ut den bilen din😊 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2018 3 minutter siden, andreaskarm skrev: Flotte bilder, ser utrolig blank ut den bilen din😊 Takk! Det er bare til å ta en tur innom vaskeautomaten på Shell, så kan bilen din bli like blank! Ikke sant, @lagunilla? fupsaker, lagunilla og andreaskarm reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå