Kristiansan'årn Skrevet August 5, 2018 Forfatter Share Skrevet August 5, 2018 On 4.8.2018 at 13.21, MariusE34tds skrev: Ja. For det er noen punkter veivakselsensoren får signal fra. Og m60 har ikke veivakselsensor på svinghjul såvidt jeg vet:) håper det løser seg🙂 har riktig svinghjul har jeg funnet ut av, så det var ikke problemet er med "tapper" som sensoren skal føle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2018 kan nevne problemet med clutchen var altså trigger sensoren i kassa eller at den ikke var tunet riktig, forige eier hadde ikke mappa bilen ordentlig så det var en pengetyv bare det. må mappes skikkelig i benk! Da fikk jeg endelig lurt bilen opp på eu kontroll!, vil ikke si dette var det værste , men det var noe plukk.. det meste var lysfeil, men de litt store tingene er å finne ut av hvorfor bilen lyser ryggelys i alle gir, abs lampen i dash som lyser konstant og blinklys og varselys som ikke fungerer. dette er de mest vriene som jeg må finne ut av, har funnet ut av ledningene til abs'n er i orden, ingen brudd og abs ringene er i orden, kom gjerne med tips! legger også til et stemningsbilde, tenker jeg må lakkere nedre del av fangere og sideskjørt i samme farge som bilen sa det ikk er en ekte ///M, hva synes dere? paukri, liffi og Ingvaldsen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 19, 2018 Share Skrevet Oktober 19, 2018 Skulle ikke der vert en 2erfeil på motor 😛 ? liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2018 17 timer siden, Skulebollen skrev: Skulle ikke der vert en 2erfeil på motor 😛 ? du ser ut som en 2er feil 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Januar 31, 2019 Share Skrevet Januar 31, 2019 Bra du la ut link påsan !! 👍 Men skjer det noe her da ? Kul bil da 😃 Hva slags motor sitter det her ? Så så moderne ut det toppdekslet. Følger med Rani 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 1, 2019 Share Skrevet Februar 1, 2019 6 timer siden, Bimmerlorris skrev: Hva slags motor sitter det her ? Så så moderne ut det toppdekslet. Motor fra E39 M5. Men ja, må få opp noe oppdateringer Rani! Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 4, 2019 Share Skrevet Februar 4, 2019 Flott bil dette! Selv synes jeg den kledde optikken slik den er nå, men du må gjerne lakkere det om du føler det blir penere. Følger med videre her! Er bilen godkjent fra tidligere med motoren som står i nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 4, 2019 Share Skrevet Februar 4, 2019 Eg er einig med deg i at du bør lakkera front, sideskjørt og bakfangar heilt ned. Som du seier så er det jo ikkje ein M-bil 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2019 da kommer det en liten opdatering her! en stk nedsnødd e34 blir gravd frem og lempa på plan: og en 3+ timer kjøretur til stavanger der den blir levert hos Jarl A.N. der det blir brand nytt sprut fra maxxecu, opplåsing av vanos og optimering med lambda så den går 110% renere enn det den gjorde før! er vi heldige så blir bilen hel lakka før sesongen ikke godkjent som den står nå, men planen er å ta ferdig eu og godkjenne motor etterhvert Designer, liffi og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Februar 10, 2019 Share Skrevet Februar 10, 2019 110% 🤔 kan du magi?! liker planene Kristiansan'årn og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2019 På 10.2.2019 den 21.16, liffi skrev: 110% 🤔 kan du magi?! liker planene jeg kan ikke, men jarl kan liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Februar 11, 2019 Share Skrevet Februar 11, 2019 Følger med her Rani 👍 Artig prosjekt og knallbra dersom du får alt godkjent 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2019 har vært i dvale her pga mangel på svar fra svv samt folk som er trege med å gjøre seg ferdig, uansett! har fått grønt lys fra svv, kun bremser og tårnavstiver forran som måtte ordnes, heldigvis er bare skiver og klosser som må byttes da disse er skifteklare og større bremser som var innafor var brukbare. bakstilling måtte også fra e34 540i. siden bilen ikke har skilt enda, må jeg ta bilen på eu og få feil på motor så vise. måtte også ha understellsnummer fra norsk hugget e39m5 eller momsen inn e39 m5 deler (motor og kasse) bakstilling kan jeg skrive over fra min gamle e34, problemet blir motor og kasse. ellers som jeg vet om så er det litt rødt under jeg tenkter å pusse ned å flekke over. tenker og hellakkering og sveis av karosseri til 2021, om det i det hele tatt er nødvendig med rustsveis. forhåpentligvis er skilter påplass innen januar, mulig februar, vi får se! liffi og paukri reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå