Otis Skrevet Onsdag kl. 18:17 Forfatter Share Skrevet Onsdag kl. 18:17 Da er bilen gått 2775xx km og er da helt friskmeldt. Ingen dårlig håndarbeid fra min side mtp fiks av min egen destruksjon. Årets første kaldstart ble også gjennomført. -14 grader og startet som det var sommer. Godt med nok strøm og et glødesystem som er OK. sveigis, E.C., Ingvaldsen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Onsdag kl. 18:27 Share Skrevet Onsdag kl. 18:27 7 minutter siden, Otis skrev: Da er bilen gått 2775xx km og er da helt friskmeldt. Ingen dårlig håndarbeid fra min side mtp fiks av min egen destruksjon. Årets første kaldstart ble også gjennomført. -14 grader og startet som det var sommer. Godt med nok strøm og et glødesystem som er OK. Du er flink til holde den iorden Otis og det betaler seg . Skjønt det dit hen at gløding som er 100 er alfa omega på disse for å ha en startvillig M57 vinterstid .Dvs gjelder vel det aller meste av diesler sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Onsdag kl. 19:46 Forfatter Share Skrevet Onsdag kl. 19:46 Jo, takk. Jeg synes selv er flink til å holden den i orden. Selv om den ikke er 100%. Den er ganske bra, mtp alder å kilometer. Men det er da bestandig noe å ta tak i. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå