Otis

Se signatur for medlemmer på mobil

Recommended Posts

Joda, vet at man kan det, men det virker som en svært dårlig løsning når det er såpass pent ellers på mobil.

Antar det dukker opp noen kloke hoder her etterhvert.

Hvordan ser deres ut på mobil da? På mobilen min vises da nettsiden som den gjør på datamaskinen, med signaturer å alt. Må zoome inn å ut heletiden. Iphone

11 minutter siden, Streaxu skrev:

Hvordan ser deres ut på mobil da? På mobilen min vises da nettsiden som den gjør på datamaskinen, med signaturer å alt. Må zoome inn å ut heletiden. Iphone

Screenshot_20180828-232939.thumb.png.af5a00eeee559d48643dc25b9526e852.png

Samsung, standard nettleser.

Edited by Shattered

Kan velge om man skal ha mobil-versjon eller nettversjon helt nederst under "theme" eller hva det enn står. Selv bruker jeg nettversjon på mobil nå, da "aktivitet"-funksjonen er så sinnsykt treg i mobilversjonen.

Nettversjonen på mobil synes ihvertfall jeg er tungvint når en bare skal lese. Skal man legge inn et litt "mer avansert" innlegg er denne grei, men jeg har ikke brukt det på mange mange år :) Savner derimot ikke så veldig signaturer, av den enkle grunn til at jeg tror det har blitt veldig rotete på en mobilversjon, da innleggene er formet annerledes. Selv om signaturer er greit å få med seg. Jeg kunne ofte tenkt å sett kjøretøy/bosted ved nicket, i hvertfall kjøretøy. Men det er kanskje ikke en enkel måte å få dette ryddig på heller? :) 

Edited by Marius2002