Gå til innhold

Se signatur for medlemmer på mobil


Otis
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
11 minutter siden, Streaxu skrev:

Hvordan ser deres ut på mobil da? På mobilen min vises da nettsiden som den gjør på datamaskinen, med signaturer å alt. Må zoome inn å ut heletiden. Iphone

Screenshot_20180828-232939.thumb.png.af5a00eeee559d48643dc25b9526e852.png

Samsung, standard nettleser.

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan velge om man skal ha mobil-versjon eller nettversjon helt nederst under "theme" eller hva det enn står. Selv bruker jeg nettversjon på mobil nå, da "aktivitet"-funksjonen er så sinnsykt treg i mobilversjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettversjonen på mobil synes ihvertfall jeg er tungvint når en bare skal lese. Skal man legge inn et litt "mer avansert" innlegg er denne grei, men jeg har ikke brukt det på mange mange år :) Savner derimot ikke så veldig signaturer, av den enkle grunn til at jeg tror det har blitt veldig rotete på en mobilversjon, da innleggene er formet annerledes. Selv om signaturer er greit å få med seg. Jeg kunne ofte tenkt å sett kjøretøy/bosted ved nicket, i hvertfall kjøretøy. Men det er kanskje ikke en enkel måte å få dette ryddig på heller? :) 
 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Jeg velger å bumpe denne, for dette kunne jeg godt tenkt meg en valgmulighet på selv. Det å kjøre Chrome-varianten som er nevnt føler jeg er uaktuel for min egen del da jeg ikke liker for store mobiltelefoner. Er dermed avhengig av mobiltilpasset innhold, men signatur/mer info enn det som er nå er høyt ønsket fra min side og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...