Thundercoil Skrevet Desember 4, 2019 Share Skrevet Desember 4, 2019 Veldig pent! Ble det bråkete nå? Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 4, 2019 Share Skrevet Desember 4, 2019 Strøket, dette gjør utrolig mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 4, 2019 Share Skrevet Desember 4, 2019 5 timer siden, Gabz skrev: Stemmer Okei. Tror jeg skal gå for 3,5" eller noe slikt hvis jeg skal bytte ut endestussene på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2019 @Evopower: Tusen takk! Og ja, må si meg enig der @Thundercoil: Mange takk! Nei, så å si ingen lydforskjell enda, blir sjeldent det når man fjerner bakpotte på diesel tydeligvis, mesteparten av lyden ligger i motor. Dog blir det jo DPF-delete downpipe når jeg skal inn og få bilen tunet, så mesteparten av lyden kommer nok heller da. @danskiii: Takktakk! Ja, absolutt @Daniel.: Ikke en dum plan det! danskiii og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 5, 2019 Share Skrevet Desember 5, 2019 Ble veldig fint og løftet utseendet mange hakk opp med ny eksos 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2019 Mange takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2019 Kjører på med noen stemningsbilder av bilen fra dagens tre stadier danskiii, Daniel., Walkabout og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 8, 2019 Share Skrevet Desember 8, 2019 Ser veldig bra ut nå Gabz Skal vel bare brukes framover nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2019 Takktakk! Enda litt igjen på listen. I hovedsak er punktene som følger; få på plass det svarte taktrekket jeg har kjøpt, få på en liten flipp på bakluken, full steg 2 pakke hos TRF, Awron display, og bygge om instrumentpanel med M3 deler. Sikler også litt på å bygge om dørpanelene til å få inn 6,5" mellomtoner, men det blir isåfall etter at alt det andre er på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Desember 8, 2019 Share Skrevet Desember 8, 2019 BMW er gode på blåfarger, jeg må prøve å få meg det på neste bil Smakfulle og fine oppdateringer hele veien her! sveigis og ///M-ini95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2019 Blå slår sjeldent feil! Takk for det, hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2019 (endret) Når jeg handlet BBS-kopi vinterhjulene nå sist hadde jeg litt hastverk og valgte dermed å godta at bakfelg var sveiset av forrige eier grunnet en liten sprekk ettersom det så OK ut og ikke skapte noe merkverdig ubalanse eller slikt. Men det skulle jeg få angre på, for jeg traff (selvfølgelig) et stygt hull i veien som var vanskelig å se i farten i mørket og resultatet var da en ny sprekk i den gamle sveisen.. Dette var dessverre nok til at mesteparten av luften i hjulet forsvant over natten når bilen sto i ro, så da bestemte jeg meg for å bare bestille et sett helt nye hjul for å slippe noe mer styr nå. Som sagt så gjort - et par dager senere sto de nye hjulene mine klare til montering. Endte på et sett med Zennen ZP6 i 8x18" ET30 med Sailun Ice Blazer Alpine Evo i 225/40R18 som visstnok skulle være meget gode og langt ifra kvaliteten på de tidligere piggdekkene med nesten samme navn. Pene felger også som er lette å holde rene nå om vinteren. Dog skulle det vise seg at SWS-spacerne foran også skulle by på en hyggelig overraskelse. På spacer HF knakk hele leppen av spaceren og ble igjen i felgen! På andre siden var det heller ikke langt unna så det ut som.. Da var det selvfølgelig av med dritten og i søpla med seg. Aldri igjen spacere fra noe merke jeg ikke kjenner til.. Men da var det iallefall klart for å få på hjulene. Hadde også klart et nytt sett 15mm spacere til å ha på bak. Denne gangen av god kvalitet På med de, og på med hjula bak. Fitment bak ble helt OK så 15mm spacere får duge der. Dog skulle det nok vært på en 10mm igjen framme, så det får bestilles snart. Sluttresultatet ble iallefall slik Tok ikke så mye mer bilder nå i farta da bilen var meget skitten og vil få på spacere igjen framme også så må få kjøpt det. Får poste flere bilder når det blir litt mer presentabelt. Men ble slettes ikke verst i mine øyne, ganske ryddig oppsett. Endret Desember 14, 2019 av Gabz ogee1, papertiger, Daniel. og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khan87 Skrevet Desember 15, 2019 Share Skrevet Desember 15, 2019 blitt mye tøft på denne siden sist, ble utrolig bra med eksosen og nye felger 😍 hvilken merke var de forrige spacerne og hva er de nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 15, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2019 Mange takk! De som knakk var SWS. De nye er fra SCC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khan87 Skrevet Desember 15, 2019 Share Skrevet Desember 15, 2019 aha, hvor får man kjøpt scc sine? oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå