tambur4 Skrevet Juni 9, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2020 Puslet litt mer i går. Går veldig sakte pga en lei betennelse i kroppen. Føler meg til tider som en 80-åring! Senterdeksler var veldig slitt, og møkkete. Fikk renset litt og montert nye Alpina-logoer. Ble bedre med litt vask og nye emblemer: Nå gjenstår det å ta av hjula og få vasket dem på innsiden. Men de er festet altfor godt, så trenger nok luftverktøy for å få de av! fupsaker, fxslin, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juni 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2020 Lørdag var det Alpina-treff på Dikemark, avholdt av "Alpinacars Norway". 27 Alpinaer var samlet, og det var en fantastisk dag! fupsaker, Sjakalen, Ingvaldsen og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juni 15, 2020 Share Skrevet Juni 15, 2020 Mye gromt på det treffet! Og den siste B12'en der... ord blir fattige. sveigis og tambur4 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Oktober 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2020 Det nærmer seg vinterlagring.. Jeg leier plass ikke langt unna der jeg bor. Der er det oppvarmet (frostfritt). Har renset og impregnert taket, samt vasket og "balsamert" setene. Så får det tørke til i morgen. Hadde bilen på PKK tidligere i uken, og den gikk rett gjennom uten feil. Alltid en liten lettelse! Fristen er egentlig april neste år, men like greit å være ferdig med det! Orjan, N.E.W., fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 12, 2020 Share Skrevet Oktober 12, 2020 Straks vinterlagring her også - har kjørt nesten 4000km i sommer, så er godt fornøyd med sesongen. tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Mars 20, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2021 Sesongpremiere! And-reas, KireS, fupsaker og 8 andre reagerte på dette 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 20, 2021 Share Skrevet Mars 20, 2021 50 minutter siden, tambur4 skrev: Sesongpremiere! Gøy tenker jeg og sette seg bak rattet på denne .😎 tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Mars 20, 2021 Share Skrevet Mars 20, 2021 Jeg vil gjerne ha en heads up neste gang det er treff på Dikemark, det er jo bare et steinkast unna Heggedal tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Mars 20, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2021 @dusy neste treff er 5. Juni. Selvfølgelig avhengig av Korona-regler! Dusy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Mars 21, 2021 Share Skrevet Mars 21, 2021 10 hours ago, tambur4 said: @dusy neste treff er 5. Juni. Selvfølgelig avhengig av Korona-regler! Notert ned i kalenderen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Mai 11, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2021 (endret) Da har det blitt puslet litt med bilen. Har hatt den på verksted og fått flushet gearkassen og byttet motorolje. I dag byttet jeg tåkelistene og ribbene rundt, samt indre baklys. Ikke dårlig til meg å være, mer hjelpesløs mekaniker finnes ikke! Neste prosjekt er en grundig oppstrekk av lakk og interiør. Det skal jeg nok takle selv😀 Jeg ser også at rattet etterhvert trenger en omtrekking. Har kontaktet dittratt.no men de vil tydeligvis ikke røre et Alpina-ratt. Det er jo litt ekstra utfordringer med "broderiene" og gear-knappene på baksiden. Noen som har noen gode tips? Endret Mai 11, 2021 av tambur4 Bilderot Orjan og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 11, 2021 Share Skrevet Mai 11, 2021 Jeg kjøpte akkurat et Steering wheel restoration kit fra Colourlock - skal prøves på F20’en vi akkurat kjøpte, der var fargen slitt vekk. Så det kan være en mulighet Sjekk bilpleiekongen for detaljert video og fremgangsmåte. fupsaker og tambur4 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Mai 20, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2021 I dag ble det tid til et bittelite BMW-treff. Alt selvfølgelig i tråd med gjeldende smittevernsregler! Kaldt, men veldig trivelig! Ron Jeremy, Rune-K, mslello og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Mai 31, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2021 @Dusy Da blir det Alpina-treff på Dikemark førstkommende lørdag kl 11-16! Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Mai 31, 2021 Share Skrevet Mai 31, 2021 10 minutes ago, tambur4 said: @Dusy Da blir det Alpina-treff på Dikemark førstkommende lørdag kl 11-16! Konge!! 😄 Jeg skal prøve å få tatt turen bort, har lovt en helg med kjæresten. Men skal nok få lurt meg bort en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå