ogee1 Skrevet Januar 7, 2020 Share Skrevet Januar 7, 2020 (endret) 1 time siden, lagunilla skrev: Setene har kommet🙏 Litt skinnrens så skal de monteres på👍 Kjenner jeg får en ekkel følelse når jeg ser de setene ... ... følelsen av misunnelse. Det der blir helt rått! Endret Januar 7, 2020 av ogee1 lagunilla og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 7, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2020 4 timer siden, ogee1 skrev: Kjenner jeg får en ekkel følelse når jeg ser de setene ... ... følelsen av misunnelse. Det der blir helt rått! 🤩🤩. Veldig fornøyd med fargekombinasjonen! papertiger, ogee1, Runey og 20 andre reagerte på dette 23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 7, 2020 Share Skrevet Januar 7, 2020 (endret) Håper ikke du kjører mye i jeans, kommer til farge av med en gang. Men at det ser unektelig bra ut, det skal ingen ta fra deg. 👍 Fra meg hvertfall. Endret Januar 8, 2020 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 7, 2020 Share Skrevet Januar 7, 2020 Rålekkert 🙌 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Januar 8, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2020 9 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Håper ikke du kjører mye i jeans, kommer til farge av med en gang. Men at det ser unektelig bra ut, det skal ingen ta fra deg. 👍 Fra meg hvertfall. Bruker aldri jeans, heldigvis😅 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 8, 2020 Share Skrevet Januar 8, 2020 Fantastisk kombinasjon. Min drømmekombinasjon på F8x faktisk! Er så utrolig skarp den fargen, lyser opp en ellers grå masse av biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 12, 2020 Share Skrevet August 12, 2020 Wow, og takk for god hjelp idag, og imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå