Marius2002

Marius2002s F45 225xe M-Sport

Recommended Posts

16 timer siden, Marius2002 skrev:

Ikke no stort, vask inn og utvendig. Sprayet også Rain X for plastikk inni hjulbuene på plastikkdekslene og tørket over der, satser på det hjelper på å holde skit unna. :) iallefall enklere vask neste gang :)

205B372B-537C-4451-B683-0671A5113395.thumb.jpeg.c5e5c5a0ac811c268848d5ca6369e1fd.jpeg45293B99-5C39-4786-961C-DC89938223CF.thumb.jpeg.18837f0bfc0f1cf51ed3975c0473bb38.jpeg

Hvordan synes du denne funker? Fått testet den tidligere mtp .holdbarhet?

26 minutter siden, StigJ skrev:

Hvordan synes du denne funker? Fått testet den tidligere mtp .holdbarhet?

Rav4en hadde sorte plastikkdeksler under bilen i front som var synlig, siden den var høy. Derfor kjøpte jeg denne, og det funket svært bra der, vannet prellet av og holdt noe skit unna og var enkel å rengjøre i ettertid. :) Jeg hadde også slik på skvettlappene på Rav4en og de holdt seg renere enn uten, men litt skit blir det uansett. Fant ut at man må ha rikelig på for å få god effekt. Da prøver jeg samme på F45 :)

Holdbarheten følte jeg var grei, må gjenta av og til, men likevel. Skal se igjen på denne nå om det holder. Tok også rillene i nyrene med denne. 🤷🏼‍♂️

Edited by Marius2002

1 time siden, StigJ skrev:

Awesomeness, takker! Så får det bare være at skjermen er litt mot midten :D 

Edited by papertiger

4 timer siden, Marius2002 skrev:

Rav4en hadde sorte plastikkdeksler under bilen i front som var synlig, siden den var høy. Derfor kjøpte jeg denne, og det funket svært bra der, vannet prellet av og holdt noe skit unna og var enkel å rengjøre i ettertid. :) Jeg hadde også slik på skvettlappene på Rav4en og de holdt seg renere enn uten, men litt skit blir det uansett. Fant ut at man må ha rikelig på for å få god effekt. Da prøver jeg samme på F45 :)

Holdbarheten følte jeg var grei, må gjenta av og til, men likevel. Skal se igjen på denne nå om det holder. Tok også rillene i nyrene med denne. 🤷🏼‍♂️

Ok. Tenkte bare litt på om det var kort holdbarhet på denne slik som sprayflaskeversjonen av RainX for vindu. Er i grunnen ute etter noe alternativt til Chemical Guys Barebones til å bruke inni hjulbuer etc, men fikk tak i en 4 liter til halv pris i går på den lokale OBS Bygg. Så da har jeg for en stund til.

3 timer siden, papertiger skrev:

Awesomeness, takker! Så får det bare være at skjermen er litt mot midten :D 

Ja heller noe stabilt feste i midten enn noe Mikke Mus-greier rett foran kiden. Bare husk å bytte plass på stolen med jevne mellomrom slik at ungen ikke konstant ser til høyre etterhvert :P

1 minutt siden, StigJ skrev:

Ja heller noe stabilt feste i midten enn noe Mikke Mus-greier rett foran kiden. Bare husk å bytte plass på stolen med jevne mellomrom slik at ungen ikke konstant ser til høyre etterhvert :P

Hehe det skal jeg huske på, og kommer fra nå av alltid til å tenke på StigJ når det er snakk om å bytte side 😂 Godt det er en stund til det blir ipader i bil, først må han nå komme til verden :D

38 minutter siden, StigJ skrev:

Ok. Tenkte bare litt på om det var kort holdbarhet på denne slik som sprayflaskeversjonen av RainX for vindu. Er i grunnen ute etter noe alternativt til Chemical Guys Barebones til å bruke inni hjulbuer etc, men fikk tak i en 4 liter til halv pris i går på den lokale OBS Bygg. Så da har jeg for en stund til.

Hmm, jobber på Obs Bygg, så hva har de som ikke jeg har? Og hva anbefaler du? Kan jeg sende en PM ikveld om div. bilpleie-spm? :)

1 time siden, Marius2002 skrev:

Hmm, jobber på Obs Bygg, så hva har de som ikke jeg har? Og hva anbefaler du? Kan jeg sende en PM ikveld om div. bilpleie-spm? :)

De har en ansatt som er ihuga bilpleieentusiast ;) 

Han drev en altmuligbutikk (Krambua) som han hadde masse bilpleie i. Hadde avtale med Scandicshine og Bilnerden. Solgt seg ut derfra og tok med seg avtalene. Begynte på OBS Bygg og fikk dette inn i sortimentet. Holder faktisk ca samme prisene som nettbutikkene. De har blant annet alle Rupesmaskinene i utstillingen :)  Til og med Nano og LH19 roterende :P

Ser ut som han har fått til avtale med Conlogo også. For nå var det masse Swissvax, Carpro og Tuga i hyllene. 

Ja bare send i vei :)

Edited by StigJ

43 minutter siden, StigJ skrev:

De har en ansatt som er ihuga bilpleieentusiast ;) 

Han drev en altmuligbutikk (Krambua) som han hadde masse bilpleie i. Hadde avtale med Scandicshine og Bilnerden. Solgt seg ut derfra og tok med seg avtalene. Begynte på OBS Bygg og fikk dette inn i sortimentet. Holder faktisk ca samme prisene som nettbutikkene. De har blant annet alle Rupesmaskinene i utstillingen :)  Til og med Nano og LH19 roterende :P

Ser ut som han har fått til avtale med Conlogo også. For nå var det masse Swissvax, Carpro og Tuga i hyllene. 

Ja bare send i vei :)

Hvilken Obs bygg er dette? Det er jo flere der i sørfylket. 

Akkurat nå, E.H.D skrev:

Hvilken Obs bygg er dette? Det er jo flere der i sørfylket. 

Jærhagen. Der du var 1. mai :)