Gå til innhold

E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]


Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Wow, det så overraskende bra ut. Jeg liker å mikse originalhjul mellom seriene, så du får et go fra denne kanten! :)

Så ikke så dumt ut :) Noe lik Style 95 fra E65. Eventuelt Style 231 også, men de er vanskelig å oppdrive her i Norge virker det som. Ja det er litt kult å gå den veien også :) Hadde jo Style 63 fra E53 på E90n. Ganske oppbrukt, men litt tøft likevel.

De på bildene er 8,5 x 19 ET 25 hele veien. Men antar at de fleste settene på Finn har 9,5 x 19 ET 39 bakhjul. Muligens jeg bør space de litt ut da?

Edit: Når jeg tenker meg om så bør jeg det ja. Minst 10mm?

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go for it, de satt utrolig bra! Style 231 sikla jeg på når jeg hadde E91, men som du sier vanskelige å finne her. Og Style 230 som jeg hadde på var vel så lekre syntes jeg :) 

OEM 19" bak for E91 er 9" ET39, så 9,5" ET39 vil da gi deg 12,7mm (1/2" ) lenger ut enn originalt? Det skulle vel kunne passe bra, alt etter hvilket oppsett du er ute etter.

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, papertiger skrev:

Go for it, de satt utrolig bra! Style 231 sikla jeg på når jeg hadde E91, men som du sier vanskelige å finne her. Og Style 230 som jeg hadde på var vel så lekre syntes jeg :) 

OEM 19" bak for E91 er 9" ET39, så 9,5" ET39 vil da gi deg 12,7mm (1/2" ) lenger ut enn originalt? Det skulle vel kunne passe bra, alt etter hvilket oppsett du er ute etter.

Jepp, siklet faktisk litt på de når jeg hadde E38 også. Ser utrolig bra ut på de.

Har sett etter Style 230 og, men fant kun et sett med fire 8" noe jeg ikke vil ha. Var og en som solgte 3 stykker men det hjelper jo ikke meg haha.

Ja ser ut til at du har rett der. Burde kanskje sjekket det litt mer nøye :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, papertiger skrev:

Go for it, de satt utrolig bra! Style 231 sikla jeg på når jeg hadde E91, men som du sier vanskelige å finne her. Og Style 230 som jeg hadde på var vel så lekre syntes jeg :) 

OEM 19" bak for E91 er 9" ET39, så 9,5" ET39 vil da gi deg 12,7mm (1/2" ) lenger ut enn originalt? Det skulle vel kunne passe bra, alt etter hvilket oppsett du er ute etter.

Jeg kjører med ET40 på 10" bak. Det er ikke noe problem med :) 

Men helt enig style 230 er fantastisk. Style 231 passet langt bedre enn det jeg hadde forventet :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke du hadde laget tråd, men det hadde du jo! 🙈

Da må jeg få gratulere med et råskinn av en bil! :D E91 LCI er så pene, vurderer selv en 330xd som bruksbil når 335n skal selges en gang. Har hørt flere som sier de går tilbake eller foretrakk E9X serien foran F3X, når det kommer til kjøreglede og den slags.

Denne er hvertfall rå! Med en maskinist av såpass kaliber og en deilig utstyrsliste er det bare å nyte!

Gleder meg til å følge med videre. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Designer skrev:

Trodde ikke du hadde laget tråd, men det hadde du jo! 🙈

Da må jeg få gratulere med et råskinn av en bil! :D E91 LCI er så pene, vurderer selv en 330xd som bruksbil når 335n skal selges en gang. Har hørt flere som sier de går tilbake eller foretrakk E9X serien foran F3X, når det kommer til kjøreglede og den slags.

Denne er hvertfall rå! Med en maskinist av såpass kaliber og en deilig utstyrsliste er det bare å nyte!

Gleder meg til å følge med videre. :) 

Det hadde jeg ja :lol:

Takk for det! Ja absolutt, de er så utrolig mye finere enn pre-LCI i mine øyne :)

330xd høres ikke dumt ut det :) Vinteren er som regel ganske "tam" her jeg bor så klarer meg fint med bakhjulstrekk, gode vinterdekk og sunn fornuft 🤣 Men har du tenkt å selge 335n allerede nå? 

Ja, har hørt at ikke alle er like fornøyd med F3x kontra E9x. Er så lenge siden jeg har kjørt F3x nå så husker ikke helt hvordan de var, men E9x trives jeg godt i! Eneste må være at jeg tror komfortseter hadde vært prikken over i'en, men der var nok BMW uenig. :P

Håper å få nyte denne i fred når alt er i orden :) Ikke mye som mangler av utstyr nei.

Hyggelig å høre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daniel. skrev:

Det hadde jeg ja :lol:

Takk for det! Ja absolutt, de er så utrolig mye finere enn pre-LCI i mine øyne :)

330xd høres ikke dumt ut det :) Vinteren er som regel ganske "tam" her jeg bor så klarer meg fint med bakhjulstrekk, gode vinterdekk og sunn fornuft 🤣 Men har du tenkt å selge 335n allerede nå? 

Ja, har hørt at ikke alle er like fornøyd med F3x kontra E9x. Er så lenge siden jeg har kjørt F3x nå så husker ikke helt hvordan de var, men E9x trives jeg godt i! Eneste må være at jeg tror komfortseter hadde vært prikken over i'en, men der var nok BMW uenig. :P

Håper å få nyte denne i fred når alt er i orden :) Ikke mye som mangler av utstyr nei.

Hyggelig å høre :D

Kan jo alltids få tak i setene brukt med tiden ;)  

Nei skal ikke selge enda, alt for glad i den :D  Men  kommer en tid for huskjøp og da må nok det prioriteres så da ser jeg for meg en 330XD LCI hadde vært konge. For jeg har kjørt min siste vinter med RWD... er alltid et behov for å komme opp en plass oppi her :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Designer skrev:

Kan jo alltids få tak i setene brukt med tiden ;)  

Nei skal ikke selge enda, alt for glad i den :D  Men  kommer en tid for huskjøp og da må nok det prioriteres så da ser jeg for meg en 330XD LCI hadde vært konge. For jeg har kjørt min siste vinter med RWD... er alltid et behov for å komme opp en plass oppi her :P 

3-serie fikk aldri komfortseter :)

Ah, ja ser den :)Har kun én litt vrien bakke her jeg bor, men jeg har alltid klart den (i motsetning til enkelte andre), men ellers er det som regel ganske greit.

Men så har ikke Bergen akkurat de sykeste snømengdene heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daniel. skrev:

3-serie fikk aldri komfortseter :)

Ah, ja ser den :)Har kun én litt vrien bakke her jeg bor, men jeg har alltid klart den (i motsetning til enkelte andre), men ellers er det som regel ganske greit.

Men så har ikke Bergen akkurat de sykeste snømengdene heller.

Åja 🙈 og ikke kan man få E6X sine til å passe?

Nei er vel mest vann og salt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Designer skrev:

Åja 🙈 og ikke kan man få E6X sine til å passe?

Nei er vel mest vann og salt :P 

Det vet jeg ikke 🤔 Blir vel fryktelig trangt i såfall, spesielt for de i baksetet.

Er vel ikke barebare å koble de opp heller :P

Jess...... Vann, salt, is...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ble ikke noe av Style 235 pga mye styr med han som hadde de til salgs, samt flere av de var godt kantkjørte. Hadde ikke lønnet seg for meg mtp prisen han skulle ha for de. :P Men klarte å finne meg et sett med så godt som skadefrie Style 193 i Ferric Grey (?) til en hyggelig pris. Står Nokian sommerdekk på de. Mye mønster igjen framme, men bak er de straks utslitt, så får kjøpe nye bakdekk til de. :) 

IMG_20190606_190606.thumb.png.06b5192d0fc62330893fb105b8779d92.png

Ellers skjer det ikke så veldig mye. Litt problemer jeg må få ordnet opp i, samt service.

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Daniel. changed the title to E91 335d LCI - Siste oppdatering 22.06 [SOLGT]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...