Saltkjelen Skrevet Juli 7, 2019 Share Skrevet Juli 7, 2019 Sølvknappen som du åpner midtarmlenet med; danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2019 Ja det vil jeg nok ha Pris på slikt på pm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 7, 2019 Share Skrevet Juli 7, 2019 Gratulerer så mye med helt riktig F10, med helt riktig motor 👍 Dette er nok en bil du vil bli veldig fornøyd med. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 7, 2019 Share Skrevet Juli 7, 2019 Grattis med ny staselig bil 😃👏🏻 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2019 11 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Gratulerer så mye med helt riktig F10, med helt riktig motor 👍 Dette er nok en bil du vil bli veldig fornøyd med. Takk 😄😄 11 minutter siden, Gorg skrev: Grattis med ny staselig bil 😃👏🏻 Takk 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 7, 2019 Share Skrevet Juli 7, 2019 Gratulerer så mye Aldeles lekkert interiør! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2019 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 8, 2019 Share Skrevet Juli 8, 2019 18 timer siden, Fredrik 90 skrev: Gratulerer så mye med helt riktig F10, med helt riktig motor 👍 Dette er nok en bil du vil bli veldig fornøyd med. Må si meg helt enig der. Min far har samme, han har nå etter 9 år eie valgt å bytte den ut med en 540i G31. Selv det var vanskelig valg danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 8, 2019 Share Skrevet Juli 8, 2019 2 timer siden, ahj skrev: Må si meg helt enig der. Min far har samme, han har nå etter 9 år eie valgt å bytte den ut med en 540i G31. Selv det var vanskelig valg Så artig, jeg byttet jo min F10 530d etter dog kun fire og ett halvt år i G30 540d 😀 Det var helt klart ett vanskelig valg for min del, G30 er bedre men ikke så mye bedre at det egentlig forvarer merprisen. F10 er rett og slett en knall god bil 👍 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2019 Liker erfaringsinnspillene folkens! Lover godt for et langt eie Kanskje jeg klarer holde en bruksbil lengre enn et år med denne 😄 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2019 Små innkjøpt påvei før bilen 😄 Litt penere navi knapp Samt blank sort vinyl til å dekke over krom på sideblink. Tok en prat med selger også og ser ut som jeg må belage meg på en combox retrofit.. Noen som har en liggende og har mulighet til å kode etter sommeren? Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2019 Også bestemt meg for hjul, blir Avant Garde M355 til sin tid. Digger M5 hjula men litt vel dyre originalt, så siden disse er nesten kliss like så holder det lenge Steinark84 og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Juli 8, 2019 Share Skrevet Juli 8, 2019 Gratulerer med pent eksemplar @danskiii! Om jeg får til å ettermontere original NBT kontroller på CIC, så skal jeg gi fra meg en lyd. Litt annen feeling i den kontra ebay løsning ang felgvalget, liker 👍 Selv sett på Avantgarde varianten av M5 felgene, men ser at de ikke er så enkle å få tak i lenger. Finner dem på ebay, men litt skeptisk til felghandel derifra... Venter spent på hvor du får tak i dine, for style 343m er min favoritt på F10 chassis 😁 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 8, 2019 Share Skrevet Juli 8, 2019 29 minutter siden, danskiii skrev: Også bestemt meg for hjul, blir Avant Garde M355 til sin tid. Digger M5 hjula men litt vel dyre originalt, så siden disse er nesten kliss like så holder det lenge Haha, samme som jeg vil ha det. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2019 25 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Gratulerer med pent eksemplar @danskiii! Om jeg får til å ettermontere original NBT kontroller på CIC, så skal jeg gi fra meg en lyd. Litt annen feeling i den kontra ebay løsning ang felgvalget, liker 👍 Selv sett på Avantgarde varianten av M5 felgene, men ser at de ikke er så enkle å få tak i lenger. Finner dem på ebay, men litt skeptisk til felghandel derifra... Venter spent på hvor du får tak i dine, for style 343m er min favoritt på F10 chassis 😁 Takker Ja det må du gjøre! Ser det er noen på bimmerforum som har fått det til men har ikke satt meg inn i hvordan helt enda, må få bilen først :p Fant en side i england som selger til 760£ inkl frakt, så er det jo toll og moms. 1325£ med hankook ventus s1 evo3 dekk. Men så kom jeg over en annen ikveld. Skal dele hvor jeg kommer til å kjøpe straks tilbudet kommer inn, sikkert imorgen:) ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå