Gabz Skrevet April 12, 2020 Share Skrevet April 12, 2020 Ble meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet April 12, 2020 Share Skrevet April 12, 2020 Dette blir så rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 12, 2020 Forfatter Share Skrevet April 12, 2020 (endret) 3 timer siden, Gabz skrev: Ble meget bra! Takk😊 2 timer siden, Dusy skrev: Dette blir så rått! Ja, nærmer seg nå. Var ute å kjørte meg en par timer lang tur istad på litt forskjellig veier, motorvei, landevei og lokale veier. Fy å morsom denne er å kjøre nå. Alt er så direkte og presis, responsen i styringa, bremsene, girshiftene og effektkurven er helt fantastisk og dekka slipper bak ved riktig rattutslag når dem er småkalde🤩 Gleder meg til jeg får nye dekk til uka. 3 timer siden, sveigis skrev: Fangeren ser jo veldig bra ut nå det må jeg si . Bare å glede seg nå om noen dager til alt er skikkelig tørt . Når jeg ser sånn bremsecalliper fix som dette ,kjenner jeg det klør i fingrene etter å sette igang. Er jo så mye penere å se på ikke minst kjekkere å holde rent . Nå er den veldig flott denne e46en .😀👍 Når jeg vokna opp idag tidlig hadde jeg veldig lite lyst til å jobbe enda en dag med bilen. Bremser er liksom ett ork. Men når forrige eier å så grei å ha smurt inn alt av bolter med kobberpasta kommer alt løst enkelt. Det hjelper på motivasjonen. Blir jo litt inspirtert av å lese trådene dine og da. Endret April 12, 2020 av Slavearbeider'n Dusy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 16, 2020 Forfatter Share Skrevet April 16, 2020 (endret) Da var man endelig i mål med sommerhjul. Ingen subbing foreløpig hvertfall. Men 225 er nok på håret av hva som er mulig å få plass med 9'' framfelg. Litt uvant oppsett ifht hva jeg har vært vant med de siste sesongene, men er ganske sikker på at det blir morsommere å kjøre hvertfall. Lar bildene tale for seg.... Trenger dog noen spacere bak, nå i etterkant ser at jeg kunne hatt 245. Får evt bli det når disse er slitt ut. Og en smule mye toe foran som må rettes på hjulstillingskontroll. Endret April 16, 2020 av Slavearbeider'n Designer, ///M-ini95, sveigis og 15 andre reagerte på dette 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet April 16, 2020 Share Skrevet April 16, 2020 Liker de felgene veldig godt. Satt veldig fint på bilen din, tror de kunne gjort seg bra på min og! Tror jeg må begynne å følge med på brukten! Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 16, 2020 Forfatter Share Skrevet April 16, 2020 Akkurat nå, macrorain skrev: Liker de felgene veldig godt. Satt veldig fint på bilen din, tror de kunne gjort seg bra på min og! Tror jeg må begynne å følge med på brukten! Bare flaks jeg fant dem på finn. Er jo egentlig vinterhjula på F8x så er sikkert noen som vil kvitte seg med dem. Har inntrykk av at de ikke faller i smak hos alle. macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet April 16, 2020 Share Skrevet April 16, 2020 (endret) De felgene satt som et skudd på bilen! 😄 Nå er det vel kanskje en sjans for å komme og ta en titt? Endret April 16, 2020 av Dusy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet April 16, 2020 Share Skrevet April 16, 2020 (endret) 6 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Bare flaks jeg fant dem på finn. Er jo egentlig vinterhjula på F8x så er sikkert noen som vil kvitte seg med dem. Har inntrykk av at de ikke faller i smak hos alle. grå f80 med moderat senk og disse felgene er noe av det fineste jeg vet om .... synd motorlyden ødeleger alt Endret April 16, 2020 av Ingvaldsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 16, 2020 Forfatter Share Skrevet April 16, 2020 1 minutt siden, Ingvaldsen skrev: grå f80 med moderat senk og disse felgene er noe av det fineste jeg vet om .... synd motorlyden ødeleger alt Helt enig. Med litt meaty dekk så er det grisegromt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 16, 2020 Forfatter Share Skrevet April 16, 2020 19 minutter siden, Dusy skrev: De felgene satt som et skudd på bilen! 😄 Nå er det vel kanskje en sjans for å komme og ta en titt? Takk takk. Ja, nå går det ann. Nå er den snart ferdig, eller den kommer aldri til å bli ferdig, da må jeg selge. Selger stort sett bilene mine når jeg ikke har mer å gjøre🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 16, 2020 Share Skrevet April 16, 2020 Dei felgane satt som Hans i Grete. Blei skamtøft! 😁 macrorain og Slavearbeider'n reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet April 17, 2020 Share Skrevet April 17, 2020 9 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Helt enig. Med litt meaty dekk så er det grisegromt. Jeg har akkurat vært på willtheyfit.com og funnet ut at disse med 235/45R18 foran og 275/35R18 bak på F30en min hadde blitt perfekt Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 17, 2020 Forfatter Share Skrevet April 17, 2020 39 minutter siden, macrorain skrev: Jeg har akkurat vært på willtheyfit.com og funnet ut at disse med 235/45R18 foran og 275/35R18 bak på F30en min hadde blitt perfekt Bare å begynne å lete etter felger da..... 😜 macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 17, 2020 Share Skrevet April 17, 2020 Det der satt som et skudd! Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 17, 2020 Forfatter Share Skrevet April 17, 2020 2 timer siden, scoot skrev: Det der satt som et skudd! Takk🙋♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå